seksi komsum

slm ben 22 yaşında 1.80 boylarında bir gencimneyse ben direkt hikayeme geçeceğim bizim yan tarfımızda 40 yaşlarında çok sexy uzun boylu esmer bir komsumuz var. ismini vermek istemiyorum biz buna takma isim olarak yeliz diyelim yeliz beni çok acayip şekilde azdırıyordu hep onu hayal ederek boşalıyordum bir gün bize misafirliğe geldiler üzerinde öyle bir kıyafet vardıki beni çıldırtıyordu o akşam sırf onu izlemek için hiç dışarı çıkmamıştım geçtim karşısına onu izliyordum eğildikçe o taş gibi göğüsleri görünüyordu tabiki bu arada benim kide taş gibi olmuştu nerdeyse dayanamayıp üzerine atlayacaktım bi yandanda sikim nerdeyse pantolonumu delecek kimseye çaktırmamaya çalışıyorum ama nafile daha sonra eğile büküle kendimi odadan dışarı attım ve tualete gittim dayanamıyordum boşalmam lazımdı ben başladım çekmeye tam o sırada komsumuz yeliz kapıyı falan çalmadan açmazmı kapıyı benimki elimde adeta dondum kaldım oda fazla takılmadan kapayı kapattı gitti neyse ben işimi bitirip dışarı çıktım o sıradada komşumuz yeliz evlerine gidiyordu annemler falan öpüştüler sıra bana geldi ben le öpüşürken yaklaştı ve kulağıma hafifçe harikaydı demişti o andan sonra kafama koymuştum komsumuzu sikecektimben bu olaydan sonra hergün onu hayal ediyor onunla yaşıyordum aradan bir kaç gün geçmişti yelizin kocası işe gitmişti ve bize geldi ve evdeki bazı eşyaların yerini değiştireceğini söyledi ve benden yardım istedi bende tabiki hemen kabul ettimve onlara gittik ve ben ne iş yapacağımızı sordum oda koltukların yerleri değişecek dedi ben bir yandan onu izliyorum bir yandanda koltukların yerlerini değiştiriyoruz neyse işleri bitirdikten sonra havada sıcak olduğundan baya bi terlemiştim yelizde bize soğuk bişeyler getirmek için mutfağa giitti bende yüzümü yıkamak için banyoya gittim yüzümü yıkarken orda yelizin kilodunu gördüm ve aldım elime başladım koklamaya sikim kazık gibi olmuştu daha sonra sikime sürtmeye başlamıştımki banyoya yeliz girdi ve ben hemen eşofmanımı çektim (üzerimde eşofman vardı) yeliz benden büyük olduğu için hemen yanlış anlama abla falan dedim oda yok sen devam et dedi ve yanıma geldi eşofmanın üstünden benim kini oynamaya başladı belli oda istiyomuş bende hemen o taş gibi göğüsleri okşamaya başladım ve beraber yatak odasına doğru çıktık benim eşofmanı bi indirdi benim kini bi ağzına alışı var görmeniz lazım resmen sömürüyor 5 dk falan bu şekilde geçtikten sonra ikimizde tamamen soyunduk hayalini kurduğum o kadın artk çırılçıplak karşımdaydı yataga uzandı ve bana gel dedi bende hemen atladım ve başladım o güzel göğüsleri emmeye yalamaya giderek aşağıya doğru iniyordum sonunda o bal kutusunu bulmuştum ve başladım yalamaya dilimi sokmaya yeliz altımda acayip sesler çıkarmaya başladı süpersin aşkım diyordu ben bunları duydukça daha çok azıyordum ve artık sok diye bağırıyordu bana ve bende dayanamadım ve domaltıp yavaş yavaş sokmaya başladım ve giderek hızlandım altımda yeliz öğle sesler çıkarıyorduki ben bunları duydukça dayanamadım ve büyük bir patlamayla içine boşaldım bu arada yelizde boşaldı ve ikimizde rahatlamıştık muhteşem bir sikişti akşam yaklaşmaktaydı ve biz daha fazla devam edemedik ve ben evden ayrılacaktım yeliz kapıdan çıkarken ben bunu bundan sonra hep yapalım dedi ve ben havalara uçarak evden çıktım bundan sonraki günlerinizde hepinize bol sikişler……

Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, LezbiyenLerin Sex Hikayesi, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı | 2 Yorum

ders calısırken

geçen sene yaşanan bir olayımı anlatacağım sizlere…sizi çok bekletmeden hikayeme geçeyim..bir gün sercanla okul çıkışında ders çalışmak için buluşmaya karar verdik ve bende fırsat bu fırsat sercana kendimi siktiricem diyerek kabul ettim eve gittiğimizde kimse yoktu o kitapları çıkartırken benden çayı koymamı rica etti bende çayı koydum o annesinin günde olduğunu ve 2-3 saatten aşağı evde olmayacağını söledi ben gitgide mutlu olmaya başladım ve tuvaletin nerde olduğunu bana gösterirmisin dedim oda gösterdi ve girdim onuda gömleğinden tutarak içeri çektim ve kulağına senin olmak istiyorum dedim…seni seviyorum anla bunu artık tüm benliğimle seninim dedim ve oda bende seni sikmek için kendimi zor tutuyordum orospum diyince şaşırmış gibi yaptım…ama erkek işte söz dinlermi onun elleri benim popomdaydı bile ve bir çırpıda beni soymuştu…bende rahat dururmuyum hiç bende onu sormaya başladım ve önüne eğildim pantolonunu çıkarttım…sikini azıma aldım ve yalamaya başladım o bi anda durdu ve daha önce kaç kişiye verdin dedi kulaklarıma inanamadım ve bir tokat attım sen beni ne sandın sercan benim ilkim olacaksın dedim oda çok profesyonel gibi yalıyosun dedi…öleyimdir dedim ve ben bunu yalarken oda memelerimi sıktı bu beni titretti…sonra beni odasına götürdü ve yatağa yatırdı 69 pozisyonu aldık benimki iyice sulanmıştı artık yeter kocam ol diye bağırıyordum…ve birden kalktı amıma sikini bastırmaya başladı bu beni tetiklemişti ve hadi artık bitir işimi hadi bas tetiğe diyordum ve birden içime girdi yavaş yavaş git geller yapmaya başladı ve az sonra tamamını kökledi siki büyüktü ama hepsini içime almayı başarmıştım…ve seni götten yapmak istiorum dediğinde hiç halim kalmadı olmaz desem bile dinlemedi ve beni dirilt dedi bende sikini azıma aldım ve yalamaya koyuldum…

Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, LezbiyenLerin Sex Hikayesi, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı | 3 Yorum

ablam fena yakaladı bızı

Merhaba.. Ben Eran, 18 yaşındayım. İzmir’de oturuyorum. Neyse ben hikayeye geçeyim. Ben ailemden aldığım harçlık yetmediğinden, jigololuk
yapıyorum. Birgün sürekli müşterim olan Berna hanım aradı “bugün çok
azdım seni bekliyorum” diye mesaj attı. Ben de “tamam olur” dedim.
Ama Berna, kendi evinde olamayacağını söyledi, “neden” dediğimde ise o
gün küçük kızının evde bir parti vereceğini ve bana o akşam ikimiz
için bir yer ayarlamamı istedi. O gün bizim ev boştu, ben de onu bizim eve çağırdım “tamam” dedi. Önce güzel bir kahve yapıp içtik. Daha sonra
annemlerim yatak odasına girdik. Berna hanım “bugün saatlerce oral sex
yapabilirim” dedi, ben de “tamam” dedim.
Berna hanımı yatağa attım, bir güzel soydum. Bu gün için hazırlık yapmış
olmalı, tüm kıllarını kesmiş. O da beni soydu, benim yarrak kıllı
olduğundan, kendi elleriyle bunları kesti. Daha sonra 69 pozisyonuna
geçtik ve başladık. Onuun o güzel amcığının içine dilimi soktum ve 1
saaate yakın yaladım, tabi o da benimkini yaladı. İkimiz de boşalmıştık.
Daha sonra Berna hanım ilk kez kendini bana götten siktirdi. Yatağın
kenarına geçti ve domaldı ve ben de güzelce krem sürüp kayganlıştırdım. Yarrağımın kafasını göt deliğine soktum, Berna hanım çığlık attı, sonra
da “bastır” dedi, Berna hanımın beline sarılmamla, Berna hanımın
gözlerinden yaş gelmesi bir oldu, göt deliği çok dardı, daha önce hiç
siktirmemiş. Tam hatırlamıyorum ama 15-20 dakka gidip
gelmişimdir. Berna hanım daha sonra benimkini ağzına aldı, yaladı
yaladı yaladı yeniden kaldırdı benimkini.
Yatağa yattı ve bacaklarını iki yana ayrıp “seni bekliyorum Erkan,
benim biricik erkeğim” dedi. Ben de o güzel amına bastırdıkça bastırdım.
40 defa gidip geldim, boşalacaktım, tam o sırada kapı açıldı ve içeri
ablam girdi, beni o halde görünce yatağın yanına gelip oturdu, “devam
edin” dedi, ben ve Berna hanım çok şaşırmıştık ve utana utana devam
ettik. Boşaldım. Ablam bana döndü ve yarrağımı ağzına götürdü, yalamaya
başladı, eliyle de Berna hanımın amını ovalıyordu.
Ablam benim yarrağı dikeltti ve soyunmaya başladı, bana götünü dönerek

“sok” dedi, ablamı ilk defa böyle görüyordum, tam bir sex manyağı, ablam, sanki 40 yıllık orospular gibi sikişiyordu. Ablamın göğüslerini okşuyor,
saçını öpüyor, kulağını yalıyordum. Berna hanım da boş durmamış,
çantasındaki vibratörü amına sokuyordu. Artık ben de güç bitmişti.
Yatağa uzandım. Ablam ve Berna hanım lezbiyenlik yapıyordu yanımda,
onları izledim. Artık geç olmuştu, Berna hanım eve gitmeliydi, beni öptü,
kulağıma “ücretini 2 kat verdim, masanın üzerinde duruyor” dedi ve bir
dahakine ablanla beraber gel dedi. Ben de “tamam” dedim..

Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, LezbiyenLerin Sex Hikayesi, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı | 4 Yorum

abim domaltı beni

merhabalar abimin beni sikti zaman ben 18 yaşındaydım o gün evde kımse yoktu abim banyo yaperken kapının arasından abimi gördüm ordan geçerken abin sikini eline almış ozaman ne yaptıgını bilmiyodum ama 31 çekiyodu abim çıktı bende abime onu gördügümü ve ne yaptıgını sordum oda sen daha bunların ne oldugunu bilmiyonmu o kca kız oldunsende ögrensen iyi olur dededi bende seninkinden yokki bende dedim bana glümseyerek kızım seninki farklı benı ki farklı şeyler bak kimseye söyleme sana da ögreteyim çok güzel bişey dedi bende merakımdan tatam dedim benni yannaaldı başladı okşamaya perdeleri kapattik kapıyıda kıtledik kımızde soyunduk abim benim amımı yaladıkca hoşuma gidiyodu bazende ta götümün delügini yalıyo delige dilinı sokmayaçalışıyodu bana sikini yalttı pek hoşuma gitmemişti ozamanlar ama abim fazla ısrar edmedi beni yatırdı amımım arasından kendine 31 çektiriyodu bnde halimden çok menmumdum abimin siki kocaman olmuştu sen birazdaha büyünce sana böyle bişey girecek amına dedi bende hele büyyüm de ozan girerer abidedim abim beni ters çevirdi nedersin götüne yavaşşa sokuyumu dedi ben çok büyük girmezki bu dedim beni domaltı sikini tam daracık deligime getirdi zaten sikinin suyuyunana ıslanan götüm vıçık vıçık omuşdu bana bi zorladı sikini kafası girdi ben bagırınca geriçekti bana kızım korkma bikez daha deneyelim başka yapmayalım dedi tekrardan sikini götümün deligine getirdi bosefer bi kökledi yarısı girdi daracık delime belimden kuçakladı bırakmıdu bideha zorladı küküne kadar soktu ben çılgınca vargucumle bagırıyodum abimse yavaş yavaş sokup sokup çıkarıyodı beş on dakkasonra götümü hiç hissetmedim abim keyfince siktim ama bi yarımsaat sonra acısı yeniden başladı bir hafta götümün üstüne öturamadım daha sonraları abim beni kendisine karı yaptı amımı nasıl siktigınıde daha sonraları anlatcagım oda kaly olmadı ta göbegimi acıttı sokunca bekle onuda okjuuu

Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, LezbiyenLerin Sex Hikayesi, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı | 2 Yorum

askerın karısını doyurdum

Herkese selam arkadaşlar anlatacağım olay 10 gün önce yaşandı, ben Erhan 1,76 boyunda 73 kilo ve yakışıklı bir erkeğim, büyük bir beyaz eşya mağazasında müşteri temsilcisi ve halkla ilişkiler uzmanı olarak çalışmaktayım. Sattığımız her malın durumunu kontrol ederiz, müşteri aldığı maldan ne kadar memnun diye anketler düzenleriz, bazen telefonla bazen de gerekirse evlere gidiyorum anket doldurup müşteri memnuniyet seviyesini belirlemek için. İşte yine bir gün mağazada otururken yaşlı bir karı koca geldi ve yeni aldıkları çamaşır makinesinden memnun olmadıklarını ifade ettiler. Kayıtlarıma baktım ürün satışından sonra ilgilenilmiş ve olumlu geribildirim alınmış ürün hakkında, durum böyle olunca direk eve gidip ürünün performansını yerinde görmek istedim. Ve eve gittim kapıyı çok güzel bir bayan açtı yeliz hanım, sonradan öğrendim asker yolu bekleyen çok azgın bir bayanmış, durumu izah ettim, evet dedi memnun değiliz dedi, bizim için müşteri memnuniyeti çok önemli olduğu için ilgilendim ve yardımcı olmaya çalıştım. Ürünü çalıştırmak istedim tmm dedi gitti içerden çamaşırlarını getirdi, ve çamaşırları makineye koyarken beni çileden çıkarırcasına tangalarını, sütyenlerini, kendine ait ne varsa gözümün önünde makineye attı. Benim mal şahlandı tabi, elimle falan kapatmaya uğraşıyorum, görmesin istiyorum, ama çok sexi ve kendine bakan bir bayan olduğu giydiği çamaşırlarından belliydi. Daha sonra burayı fazla uzatmayayım çay demlemiş bana ısrar etti, kırmadım aklımda da hala o sexi iç çamaşırları var aklıma geldikçe benim yarak yerinden fırlıyor. Neyse çayı yudumladık beraber o benim karşıma oturdu üzerinde askılı dizlerine kadar gelen bir elbise vardı, benim karşımda bacak bacak stüne atmış çayını yudumluyordu, muhabbeti ilerlettik yaşı 25 kocasının askerde olduğunu öğrendim kayın babası ve annesiyle aynı evde kalıyor kocası gelene kadar, kocasının mühendis olduğunu ve askerliğinin bitmesine 2 ay kaldığını öğrendim. Zamanla yeliz bana frikik vermeye başladı, bacakları nefis, harika, elbisesi yukarı sıyrılmış bacaklarına gözüm takıldı, çok hafif altındaki iç çamaşırını görüyorum, kıpkırmızı çok sexi duruyor. Neyse benim çayım bitti tazeleyeyim dedi yeliz hanım önüme bardağı almak için geldiğinde eğilip bana süper göğüs şov yaptı resmen, göğüsleri harika, kırmızı sütyenin içinde nefis duruyorlar, benim gözler takılı kaldı, o da farkında olacak ki bir süre öyle kaldı. Sonra içeri gitti demli aldı geldi ve tekrar çay doldurdu yavaş yavaş sanki göğüslerini gözümün içine sokar gibi, beni delirtiyordu, yarağıma artık hakim olamıyordum pantolondan fırlayacak gibi olmuştu, ben bunu fırsat bilip yeliz hanım biliyor musunuz çok güzelsiniz , harika bir kadınsınız, sizi görüp de etkilenmeyecek erkek yoktur dedim, bundan çok hoşlanan yeliz hanım bu sefer karşıma değil de yanıma oturdu, gerçekten öyle miyim dedi, ben atık sikimi gizlemiyordum, ne olacaksa olsun diyordum içimden, yeliz hanımın heyecanlandığını hissettim yanıma oturunca evet dedim yeliz hanım fiziğiniz çok düzgün, mankenlere taş çıkarırsınız dedim, makineye çamaşırlarınızı koyarken sizin ne kadar sexi ve kendine bakmayı seven bir bayan olduğunuzu anladım dedim. Yeliz hanım artık benim yarağa odaklanmış gözünü alamıyordu, belikli uzun süredir sikilmiyordu, ben de artık ona yaklaşmanın vakti geldiğini düşünüp gözlerimi gözlerine kilitleyip yavaş yavaş ona doğru yöneldim ve dudaklarına yapıştım, o ne kadar güzel dudaklar, nefis, ateş gibi yanıyor dudakları, benim dudaklarımı bir öpüyor bir yalıyor diliyle vantuz gibi emiyordu. Ben bu esnada fırsat buldukça bebeğim süpersin aşkım harikasın diyordum, yeliz babamlar emekli aylıklarını çekecek ve Pazar yapacaklar dedi onlar gelmeden bitir işimi dedi. Ben aceleye gelmem ama tmm dedim yelize, 3 aydır sikilmiyorum dedi amım şişti dedi, hadi becer beni dedi, ben dudaklarını yiyip içtikten sonra yelizi oturduğumuz çekyata yatırdım, işimi acele yapmam asla hele sex işini asla, partnerimin zevki benim zevkimden önemlidir. Yelizin ayaklarını öpmeye başladım öpüyordum yalıyordum ayak parmaklarını ağzıma alıp emiyordum, yeliz inliyordu çekyatta, yavaş yavaş ayak bileklerine geldim emiyordum yelizi, yeliz bundan büyük keyif alıyordu devam et aşkım, kocacım yala bitir beni diyordu, ben yavaş yavaş bacaklarına yukarı çıkıyordum emerek öpörek yalayarak yelizin o nefis bacaklarının keyfine varıyordum, gerçekten harikaymış bacakları, sonra kafamı yelizin elbisesinin altından sokup yelizin altına giriyordum yavaş yavaş, kalçalarını bacaklarını elleyip öpüyordum, dilimle yalaya yalaya yukarı çıktım, kafam artık yelizin amındaydı, o ne sexi tanga o ne güzellik inanılmaz güzeldi yelizimin amı, tangasını çıkarmadan dilimle yelizin amını yalıyordum. Yeliz kafamı bastırıyordu amına doğru sanki çıldırmış gibi, hadi devam et, sik onu, o senin, yar amımı diyordu bana. Sonra ben yelizin amını tangasının üzerinden epeyce yadlıktan sonra yelizin amı vıcık vıcık olmuştu, ıslak amı harika kokuyordu. Dişimle tangasını ağzıma aldım eteğin altında ve kendime doğru çekerek yavaş yavaş geriye doğru çekilmeye başladım. Ben geriye doğru çekilirken kıpkırmızı sexi tangası amından sıyrılıp geliyordu benimle, ve tangasını çıkardım yelizin sonunda. Yelizin nefes alışları hızlandı nefesinden ne kadar istkli olduğunu anlıyordum, yeliz sürekli beni tahrik eden sözler söylüyordu, hadi aşkım ohhhhhhh harikasın sik artık amımı bekletme beni diyordu. Tangasını çıkardıktan sonra aldım kokusunu içime çektim tanganın bundan çok etkilendi yeliz, kocam beni hiç böyle sikmez diyordu, artık kocam sensin diyordu. Tangasının altında nefis harika süper bir am vardı, yeliz traşını yeni yapmış ama amının üzerinde üçgen yapmış kıllarla, harikasın dedim aşkım, o da senin sikine layık aşkım dedi. Amını bir süre yaladım amının sularını emdim, dilimle amını siktim resmen 10 dk falan dilimle amını yaladım supsulu olmuştu amı. Yelizin sözleri beni daha da tahrik ediyordu kafamı bastırıp siiiiiiiiik diyordu yalaaa diyordu, aşşşşşşşşşşşşkım demesi beni çıldırtıyordu. Daha sonra yelizin dudaklarına yapıştım tekrar dudakları daha da alevlenmiş yelizin, beni yiyecek gibi emiyordu. Boğazını boynunu öpüyordum, kulak memelerini öpüyordum kulağına sexi bebeğim çok güzelsin, azgın bebişim süpersin sen diyordum, bunları hiç duymayan yeliz çok hoşuna gidiyordu ve bana karşılık veriyordu. Boğazından aşağa doğru öpe öpe iniyordum artık elbisesinin üzerinden göğüslerini okşamaya başladım, ellerimle yoğuruyordum göğüslerini, göğüsleri ben elledikçe taş gibi oluyordu sanki yelizin, askılı elbisenin bir kolunu indirdim yavaşca ve kırmızı nefis duran o sütyeni ve içindeki bombalar gözükmeye başladı. Bana çay koyarken hayal ettiğim göğüsler artık elimdeydi, diğer askısını da indirdim ve göğüslerine yapıştım sütyenin içinden taşacak gibi harika duruyorlardı, ikisini de epey yoğurup elledikten sonra sütyenini indirdim yavaşca. Yelizin nefesi kesilecek gibiydi sanki aldığı zevki anlatamam, inliyordu resmen altımda, sütyenini elime alıp doyana kadar kokladım, içime çektim kokusunu. Göğüslerinin ucunda dilimle daireler çiziyordum, göğüs uçlarını hafif hafif ısırıyordum, yeliz ayyyyyyyyyyy, oooooooooooooffffffffffff, diyordu, ben göğüslerini birbirine yaklaştırıp emiyordum, yalıyordum, göğüs arasını kokluyordum. Nefis kokuyordu yelizim nefisssss anlatılmaz, bebekler gibi. Göğüslerini epey yalayıp yedikten sonra yavaş yavaş aşağa doğru inmeye başladım, yelizin tüm tenini öpüyordum, diliml
e yalayarak aşağa iniyordum, göbeğindeyim artık yeliz eliyle göğüsleriyle oynuyor elliyordu. Göbeğinin etrafında dilimle daireler çizdikten sonra artık amına doğru tekrar gidiyordum, yeliz bunun farkındaydı ve heyecanı daha da artıyordu, sanki ilk defa sikilecek bir kız gibi heyecanlıydı. Ben ona daracık amını yaracağım diyordum o da hadi erkeğim seninim artık sik beni, yar amımı, amımın içini doldur sikinle, epeydir sike hasret bu am sana nasipmiş dedi. Ben yarağımı çıkardım ve füze gibi olmuş yarağı yelize yalamasını söyledim, istemedi daha önce kocasının sikini hiç yalamadığını söyledi. Hadi aşkım yala rahat girsin dedim, sexi bebeğim dedim ve yeliz ucunu hafiften yalamaya başladı benim yarağın, yaladıkça zevkini ve tadını aldığını fark ettim biraz daha ağzının içine sokmaya başladı ama daha önce hiç yalamadığı için acemi gibi yalıyordu. Ben zevkten uçuyordum ona en güzel sözleri söylüyordum, azgın fahişem harikasın, em yarağımı ağzına amına layık hadi aşkım, hadi sevgilim diyordum. Nihayet yarak yalamanın tadına varan yeliz sikimi artık bırakmıyordum şeker emen çocuklar gibi emiyordu sikimi, delirtiyordu beni azgın fahişem, ben sikimi yüzüne yanaklarına şap şap vuruyordum, sikimi vıcık vıcık yaptı sexi yelizim. Yeliz erkeğim artık sik berni ne olur diyordu, o sikini içimde hissetmek istiyorum diyordu, dayanamıyorum onu amıma dibine kadar geçir diyordu. Ben yelizin beline çekyatın üzerindeki yastığı koydum kıllarla şekil yapılmış yarağa susamış amı artık kabak gibi karşımdaydı, sikim yerinden fırlayacak gibi, demir gibi, yeliz onu sok amıma hadi aşşşşşşşşkım diyordu, yelizin bacaklarını yalayarak omzuma kaldırdım ve sikimi amının üzerine getirdim, yelizin nefes alışalrı artık daha belirgindi heyecanından olsa gerek, sikimi amının üzerinde gezdiriyordum, sikimi amının kenarlarına, amının üzerindeki üçgen şekilli kıllara sürüyordum geri çekiyordum, yeliz altımda inliyor, ve artık aşkım sok ne olur diye yalvarıyordu, ben sikimi amına getirip şap şap diye vuruyordum amına, elimle amını şamarlıyordum şap şap şap şap, aşkım delirecem siiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkk beni aşkkıııııııııııııııım diyordu yeliz. Ben sikimi çıkarıp yelizin amına bastırdım yelizden bir zevk sesi geldi inanılmaz anlatamam, ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dedi ohhhhhhhhhhhhhhhh harika uçuyorum aşşşşşşşşşşkımmmmmm benim erkeğimmmmmm dedi yeliz, bu sözler beni daha da iştahlandırdı amına bastıkca basıyordum soktukça sokuyordum, yelizin amı fırın gibiydi ateş gibiydi sanki sikimi içine alıp hiç vermeyecek gibi sikişiyordu benim azgın sexi kadınım, böylece yelize epey bir süre git gel yaptıktan sonra yeliz aşkkkım boşalıyorum dedi müthiş bir zevkle, ben de kendimden geçip geliyorum aşkım dedim amına mı boşalayım dedim bebeğim, evet dedi yeliz evettttt amımın içine döllerini akıt dedi, döllerini içimde istiyorum dedi ve öyle bir boşaldık ki beraber ikimiz de iliklerimize kadar boşaldık, yeliz ayyyyyyyyyyyyy aaaaaaaaaaaa ohhhhhhhhhh ııııııııııııııııııııı gibi sesler çıkararak boşalıyordu, zevkten bulutların üstündeydi sanki. Çok uzattım ama herşeyi anlatmak istiyorum arkadaşlar kısa keseyim daha sonra yeliz telaşlandı bizimkiler gelebilir dedi, ben aşkım doymadım sana dedim yeliz ben de aşkım ama vakit daralıyo dedi, daha sonra yelizi domalttım ve amından ve hiç sikilmediği güzel götünden de siktim, banyoda da bir güzel yıkadım yelizimi ve banyo da da siktim yelizi. Beraber yıkandık aceleyle, yeliz beni yanaklarımdan dudaklarımdan ve çok beğendiği sikimden öperek uğurladı, anlıyacağınız müşteri memnuniyeti kesinlike tamamlandı. Yeliz telimi aldı ara sıra masturbasyon yaparken bana msjlar çekiyor, beni düşünerek amını parmaklıyormuş, müsait bir zamanda tekrar beni sikeceki dedi, kocamın gelmesini bekleyemiyecem dedi, ok dedim aşkım. Sonuçta sex bir sanattır ve her sanatın usatları ve duayenleri vardır, işte o

Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, Bire Bir Sex Hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, LezbiyenLerin Sex Hikayesi, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı | 2 Yorum

Azgın Hasta Evine Çağırdı

MERHABA SITE OKUYUCULARI BEN HEMEN HIKAYEME GECMEK ISTIYORUM. 27 YASINDAYIM VE GUSELDE BIR ISIM VAR ISIM DOLAYISIYLA BIR COK INSANLA MUHATAP OLUYORUM. NEYSE BIR GUN DUKKANA BIR BAYAN GELDI VE KOCASININ BACAGI KIRILDIGI ICIN DIZLIK ALMAK ISTEDIGINI SOLEDI VE BENDE HEMEN KENDISINE BIR TANE UZATTIM. KADIN ALIP INCELEMEYE BASLADI VE INCELERKENDE EGILIP KONTROL EDIYORDU O EGILDIKCE BUTUN GOGUSLERI SANKI DISARI FIRLAYACAKMIS GIBI DURUYORDU. NEYSE ALMAYA KARAR VERDI AMA BEN BUNU TAKAMAM BANA NASIL OLDUGUNU GOSTERIRMISINIZ DIE RICA ETTIGINDE HEMEN KABUL ETTIM HEMEN KADININ YANINA GECTIM VE BANTLARI ELLERIMLE TUTUP DIZLIGI ACTIM SONRA ISTERSENIZ BEN SIZIN BACAGINIZA TAKAYIM SIZDE AYNISI GIBI KOCANIZA TAKARSINIZ DEDIGMDE KABUL ETTI VE SANDALYEYE OTURDU AMA NE OTURUS SONRADAN 32 YASINDA OLDUGUNU OGRENDIGIM ESRA DIZ USTU ETEGI BIRASDA OTURMANIN VERDIGI HAREKETLE BIRAS DAHA YUKARI CIKTI BEN ELLERIMLE DIZLIGI TAKMAYA CALISIRKEN GOZLERIMLEDE CAKTIRMADAN BACAK ARAINA BAKMAYA CALISIYORUM AMA COK ZORDU. NEYSEKI KADININ BACAGINI BIR HAREKETLE ACTIM VE BIRAS DAHA GORMEYE BASLADIM. AMA HEPSI BU KADAR DERKEN KADIN BANA BAKIP GULUMSEDI VE ISTERSEN SEN BENI IC UGRASTIMA VE BUNU KOCAMA SEN TAK DEDI EVININ YAKIN OLDUGUNU VE BANA EKSRADAN ODEME YAPACAGINI SOLEYINCE HEMEN ABUL ETTIM AKSAM 6 GIBI SENI ARARIM OZAMAN EVE GELIRSIN DEDI BEN DE OK DEDIM VE ESRA GITTI AKSAM 6 OLDUGUNDA DUKKANIN TELI CALDI VE EVE GELEBILECEGIMI SOLEDI HEMEN DIZLIGIDE ALIP EVE DORU YOL ALMAYA BASLADIM. EVE GITTIMDE ADAM BACAGINI KIRMIS VE ALCILARI DA CIKARDIKLARI HALDE ADAM UZERINE BASMAYA KORKUYORDU B YUSDEN DE DESTEK OLMASI ICIN DIZLIK ALIYORDU. NEYSE BEN ADAMA DIZLIGI HEMN TAKTIM CUNKU BEN BASKA SELER HAYAL EDIYORDUM. NEYSE TAM ISIM BITMISTIKI ESRA ELNDE CAY TEPSISIYLE ICERI GIRDI UZERINDE YINE SABAH GIYDIGI KIYAFET VARDI VE BACAKLARINDAN GOZUMU ALAMIYORDM. ESRA TAM KARSIMDA ADAM DA YANIMDA KI DIVANDA UZANMIS SOHBET EDIYORDUK AMA BEN DAHA COK ESRAYI KESIYORDUM ESRA BUNUN FARKINA VARMIS OLACAKKI BACAK BACAK USTNE ATTI VE BEN ORDAA BITTIM BENIM KI KALKMIS GIZLEMEYE CALISIYORDUM. ESRA DA BANA BAKIYOR VE ICTEN ICTEN GULUYORDU BUNU FARKEDEBILIYORDUM. SONRA ESRA CAYLARI TAZELEMEK ICIN MUTFAGA GITTIGINDE BENDE YATAN ADAM TUVALETIN YERINI SORDUM CUNKU BENIMKI KALKMIS BELLI OLACAK DIE KORKUYORDUM TM TUVALETIN KAPISINDAYDIM KI ESRA BENI KOLUMDAN TUTTU VE YANA DOU CEKINE NEYE UGRADIGIMI SASIRDIM MEGERSE KOCASINA TUVALETIN YERINISORARKEN ICERDEN DUYMUS VE HEMEN MUTFAGIN YANNDAN ORAYA GECMIS. BANA BAKTI VE SEN NEDEN SUREKLI BANA BAKIOSUN DEDI HEMNDE KOCAMIN YANINDA DEDI BEN TAM AFALLAMISTIM VE NE DIYECEGIMI BILMIYORDUM KI ESRAA BANA GULUS ATTI VE BENI BECERMEKMI ISTIOSUN DEDI BEN EVET DEDIM OZAMAN BU GECE 12 GIBI YINE GEL DEDI BEN YA KOCAN DEDIGIMDE O ERKEN YATAR ILAC ALDIGI ICN DAYANAMIYOR DEDI BENDE OK DEDIM VE EVDEN CIKTIM SIMDI VAKIT GECIMEK ICIN BI YERLERE GITTIM VE BIRAS DA KORKUYLKA 12 DE EVLERININ OLDUGU APT ONUNE GELDIM VE TELINI CALDIRDIMM ODA HEMEN MESAJ ATI YUARI CIK DIE. EVLERININ OLDUGU KATA GELINCE KALBIM DURACAKTI VE NE YAPACAGIMI SASIRMISTIM. FAKAT ESRA BNIKAPININ DELIGINDEN GOZETLIYORMUS KI BEN DAHA ASANSORDEN INER INMES KAPIYI ACTI VE ICERI ALDI BENI AMAN ALLAHIM UZERIDE KIRMIZI BIR GECELIK DIZLERINE KADAR GELIO VE O MUHTESEM GOGUSLER TAMAMEN DISARDA SANKI HEMEN DUDAKLARIMA YAPISTI VE BENDE ONA TABIKI ONU KAPIYA YASLAYIP OPERKEN BIR YANDAN DA ALTTAN ELIMLEE KALCLARINI OKSUYORDUM KULAGIMA BENII BU GECE BITIR NE OLUR DOYMAK ISTIYORUM DIYORDU O DUKKANDA KALKAN YARAGINI VER BANA DIYORDU BU ARADA BEN GECELIGINI SIYIRMIS KILOT GIYMEDIGI ICINDE GOTUNE ELIMI ATMISTIM BILEEE KENDIME DORU CEKIYORDUM VE BENIMKI ODUN GIBI OLMUSTU YARAGIMI HISETMESIYLEE ONUMDE DI Z COKMESI BIR OLDU VE FERMUAIMI ACARAK YLAMAYA BASLADI AMA YER UYGUN OLMADIGI ICIN YUKARI KALDIRDIMVE NERDE YAPACAS O ISI DEDIM BENI BIRODAAY GOTURDU RESMEN ADAMIN HORLAMA SESLERI DUYULUYRDU YAN ODADAN. ESRA TEKRAR ONUMDE DIZ COKTU VE YARRAMI DISARI CIKARDI ELIYLE AVUCLAYIP YALAMAYA BALADIGINDAA YARAGA HASRET KALDIGI BELLIYDI O KADAR ISTAHLA YALIYORDUKI BTIIRDI BENI RESMN. BOSALACAGIMI SOLEDIM V E BASINI YUKAI KALDIRARARK ONAYLAR GIBI BIR HAREET YAPMASIYLA BEN BUTUN DOLERIMI AGZINA IRAKMISTIM BILEE ESRA HALA DEVAM EDIYORDU YALAMAYA KAFASINDAN TUTUP YUKARI KALDIRDIM VEE DUVARA YASLADIM ONUSONRAA GECELIGINI SIYIRIP CIKLARDIGIMDA ESRA BUTUN CAZIBESIYLEKARSIMDA DURUYORDU BENDEEHEMEN KUCAGIMA ALIP ORDAKI KANEPEYE GOTURDUM ESRAYI KANEPEYE SIRT USTU YATIRIRP AMINA YALAMAYA BASLADIGIMDA ESRA CILDIRIACAK GIBI OLDU ELIYLE KAFAMA BASTIRIP DILIMI DAHA ICERI SOKMAMI EMREDIYORDUM BENDE EMRE UYUYORDUM AMINI YALADIKCAA ESRAA DAHA BI AZIYORDU SANKI SIK BENI ERKEGIM DIYORDU KOKLE SU ICERDE UYUYAN SALAGIN KARISINA DIYORDU BEN BU SOZLERI DUYDUKCA DAHADAA AZIYORDUM VEE YARRAGIMI AMINA DAAYIP YAVAAS YAVS SOKMAYA BASLADIGIMDAA ESRAAA INLEMEYE BASLAMISTI BILE KOKUNE KADAR SOK ASKIM SALAK ADAM MAC ICIN BACAINI KIRDI O SIKEMIYOR SEN SIK ONUNKARISINI DIYORDU BENDE GITTIKCE HIZLANMAYA BASLAMISTIM VE ARTIKK ESRADABENDE KENDIMIZDEN GECMISTIK SESLER ARTMISTI VE BEN KORKUYYORDUM ADAM UYANACAK DIE AMA ESRANMIN UMRUNDA DEGILDI SANKI HADI KOCACIMM BOSA ICIMEE SIK BENI YARRAGA DOYUR BENI DIYE INLIYORDU O INLEDIKCE BEN KOKLUYORDUM ESRA KAC KES BOSALDI BILMIYORUM AMA BEN GELIYORUM DEYIP KENDIMI GERI CEKMEK ISTEYINCEE ESRA BENI TUTUP ICIME BOSAL DEDII BENDE OLE BI BOSALDIM KI CESME GIBI AKIYORDUU PELTIM CIKMISTI VE GUCUM KALMAMISTI ARTIK AMA ESRA HEMEN YARRAGINI ETKAR AGZINA ALINCAA BIRAS YALAYINCAA BENIM KI TEKRAR KALKMAYA BASLADI ESRAYI DOMALTIM ARKASIN GECTIM VE GOTUNDEN SIKMEYE KARAR VERDIM AMA O ISRARLA AMIMDAN SIK DIYORDU SONUNDA ISRARLARIMA DYANMADI VE OK AMA BI SARTLAA YAVAS YAVA S YAP DEDI DAHA ONCE HIC ALMADIM ARKADAN DEYINCEE BEN HEMEN GOTUNU TUKRUKLEYIP PARMAGIMLAA BIRAS GENISLETMEYE CALSITIM SONRAA YARRAGIMI N KAFASINI DAYADIM VE YAVAS YAVS ITTIRMEYE BASLDIM ZORLANIYORDU AMA GIRIYORDU YAVAS YAVAS SONRA CIKARIPO TEKRAR SOKUYORDUM VE ESRAA CILDIRIYORDU HAYATIM COK ACIYOR LUTFEN CEK DIYORDU BENDE BIRASDAN ALISIRSIN KARICIGIM DIYORDUM VEE YARISI GIRMISTI ICINE SONRAA BIR HAMLEYLEE KOKUNE KADAR SOKUNCAA ESRA KAFASINI YUKARI KALDIRIP ACMAYA CALIST I AMA BELINDEN TUTUP UZERINE YATINCA BI YERE KACAMADI BIRAS OLE BEKLEDIKTEN SONRA ESRA ALISMITI YAVAS YAVAS GIDIP GELMEYE BASLAMISTIM ESRA INLEIYORDU VEE BEN HIZLANLAYA BASLADIM KOKUNE KADAR SOKUYORDUM VE ESRA KENDINDEN GECMISTI ARTIK DAYANACAK HALIM KALMAMISTI VE HEMEN ESRAYI KENDIME DONDURUP AGZINA VERDIMM YARRAMI OLE BI YALIYORDUKI SANKI BAL YALAR GIBIYDII BENBUYUK BI HISIMLA DAHA AGZINA BOSALINDAAA KOCASININ HORLAMA SESLERINI DUYMAYA BASLAMSTIM NIHAYET. SONRA USTUMU GIYINIP CIKARKENN EVDENN TSK ETTIM VEE YINE GORUSMEK ISTEDIGMI SOLEDIM ODAA BANA TELINI VERDI VE EVDEN CIKTIM.

1, Anime Hentai, Asyalı Güzeller, Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, Bakire Hikayeleri, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Celeb Videoları, Erotik ve Komik, Erotik Videolar, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Kamagra Jel, Komşu Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, Lezbiyen Videoları, LezbiyenLerin Sex Hikayesi, Mastürbasyon Videoları, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, sex1, sexAnime Hentai, sexAsyalı Güzeller, sexÇılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, sexbakire hikayeleri, sexBire Bir sex Hikayeleri, sexGrup sex Hikayeleri, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı | , , , , , ile etiketlendi | 2 Yorum

baldızımı hergun sikiyorum

BALDIZLA DOST OLUŞUMUZ
Slm enest severler ben bu siteyi 2 yıldan fazladır okuyorum ve okurkende çok heyacanlanıyorum küçükken öndört yaşlarımda ergenlim çağımda ablamla başımdan geçenleri yazmıştım ve bir kendimi zannediyordum ama çok varmış abla abi baba anne teyze buna benzeyen aile içi seks yaşayanlar .Ben istanbulda oturuyorum bu hikayelerin etkisiyle baldızıma ilgi duymaya başladım ve baldızımla olan ilgimide size anlatmıştım ama baldızımla ilişki yaşayamadığımızı yazmıştım inannın bu kolay bir şey değil bizim insanlarımız kendisi yapmak ister ama yapamayıncada başkasını duyarsa öyle dışlarkı bizim insanlarımız aslında çoğu aile içi seks heyecanı sarmış halde ama kımse cesaret edemiyor neyse benim baldızımla olan dostluğumuz her geçen gün ilerleyerek bizi yatağa kadar götürdü ama baldızım acayıp biri bir bakıyorsun tamam dercesine haraketleri muhabbeti bir bakıyorsun telefona bakmıyor nedeni korkuyor anlıyorum bir gün onlara gittim kocasıyla zaten hiç arası yok ve neredeyse yanımda bile konuşmayacaklar okadar gergin bir durumdalar o arada bacanak ağız kavgasıyla dışarı çıktı ve baldızı öyle kızdırdıkı baldız sinirinden titriyor ve bana baktı görüyorsun değilmi yaptığını bu hep böyle yapmadığını bırakmıyor işte ya bu nasıl biri dedim bende bu her şeyi kabül ediyor dedim evt dedi ben kalktım yanına gittim üzülme dedim yüzünü okşamaya başladım yapma gelir şimdi dedi bende dış kapıyı kilitle dedim niye dedi işte fırsat bu dedim hayır korkuyorum dedi korkma dedim ve pencereden baktı karşı kahvehaneye girerken gördü ve korkarak beraber kabıyı kilitledik başladım onu yalamaya ve titriyor hemen kilodunu indirdim acele acele amına iki dil attım sanki nefesi duracak gibi karşılıkta veremiyor bacaklarını omzuma koydum bir sokmaya dibine kadar girdim dudaklarını emerek vurmaya başladım ama bende tedirginim neyse fazla sürmedi baktım bu kasılıyor bende peşinden öyle boşaldıkı heyecan korku yedik birbirimiz apar topar kalkık o banyoya geçti akıttığım dölleri temizlemeye bende dış kilidi açtım ve hiç bir şey olmamış gibi tekrar oturduk yerlerimize ve bu bunu hakk etti dedi evt işte bu kadar dedim gülümseyerek muhabbetimize devam ettik arkadaşlar Ben istanbuldan
Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, LezbiyenLerin Sex Hikayesi, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı | 2 Yorum

abim dagıttı benı

merhaba ben yasemin 18 yasında yasadıgım bir hikayemi anlatacagım.babam 3yıl once oldu.annem ise komsuya gitmisti.benide cagırmıstı ama ben gitmek istememistim.evde yalnız kalmısken internetten biraz porno izleyeyim dedim.izlerken dalmısım.abim gelmis yasemin diye bagırıyor.tam iceri girdi ben sayfayı kapadım.napıyorsun dedi.bende hiiiic oyle takılıyorum dedim.abim tamam ben bir bardak su icip geliyorum dedi ve odadan cıktı.bende masturbasyon yaptıgım icin ellerimi yıkamak icin tuvalete gitmistim.odaya girdigimde abim bilgisayarın basında benim izledigim pornoları bulmus.bunlar ne dedi.ben kekeledim kızardım birsey diyememistim.abim otur suraya dedi.bana guzel bir kız oldugumu istedigimde her erkekle iliskiye girebilecegimi soyledi.ben iyice utanmıstım.abim kalktı ve yanıma oturdu.birden goguslerimi avuclayarak bak ne guzel goguslerin var bunları kim ellemez dedi elimden tuttu beni ayaga kaldırdı ve kalcalarımı avucladı.bu gotu kim sikmez dedi.ben iyice soktaydım abimden boyle seyleri hic beklemiyordum.abim bana sarıldı ve dudaklarıma yapıstı.bende zaten azgın oldugum icin hic kendimi kasmamıstım.beni guzelce soydu.goguslerimi yaladı.yavas yavas asagıya indi.ve esofmanımı cıkardı altımda kırmızı tanga vardı erkek arkadasım almıstı.abim gorunce seni kucuk orospu tanga cok yakısmıs dedi.ve amımı yalamaya basladı.ben zevkten kıvranıyordum.abim tamam seni artık sikme vakti geldi dedi.yaragını cıkardı zaten beton gibi olmustu amıma dayadı.ben abi once yalasaydım boyle zor olur dedim.abim bosver boyle daha cok acı verir dedi ve kaktırdı.ben aaaaaaaaaaahhhhhhhh diye inlemistim gercekten cok acıyordu.5dk git gel yaptı sonra bosalıcam dedi ben dısarı bosal dedim ama beni dinlemedi amıma bosaldı.ben daha doymamıstım abime bir defa da gotten yap dedim.abim benden bukadar dedi.vucudum cayır cayır yanıyordu daha yarak istiyordum ama abim olmaz dedi.dus alıp yattım.aradan 3ay gecmisti bulantılarım vardı doktor hamile oldugumu soyledi.

Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı | 2 Yorum

kız arkadasım gelmeyince

Geçen yaz kız arkadaşımla taksim’de bir barda buluşmak için sözleşmiştik. kendime bir viski söylemiş ve beklemeye koyulmuştum. 10 dakika sonra telefonum çaldı. arayan kız arkadaşımdı ve çok önemli bir işi çıktığı için gelemeyeceğini söylüyordu. çok sinirlenmiştim, içkimi bir dikişte bitirdim ve hesabı ödemek için ayağa kalktım. o anda birinin sırtıma dokunduğunu fark ettim. arkamı döndüğümde 35 yaşlarında, alımlı ama güzel sayılmayacak bir kadın olduğunu gördüm. “ne oldu yakışıklı sinirli bir halin var” dedi. ben de “evet çok sinirliyim ama bundan size ne” dedim. “anlaşılan beklediğin kız gelmeyecek, istersen bana eşlik edebilirsin” dedi. aslında kız arkadaşımı seviyordum ve onu aldatmak aklımdan bile geçmemişti ama kızgınlığımın bir şekilde geçmesi gerekiyordu. “tabi ki neden olmasın” dedim. adı ayten’di. üzerinde siyah bir body ve altında da kot pantolon vardı. çok fazla olmasa da yaptığı makyaj rahatça belli oluyordu. ilerleyen vakitlerde sohbetimiz iyice koyulaşmış, birbirimizin özel hayatlarını dahi sorar olmuştuk. eşinden yeni ayrıldığını ve canı sıkıldığında bara gelip bir kadeh içki içmenin onu rahatlattığını söyledi. anlaşılan bu kadın aranıyordu ve bu geceki talihli de ben olmuştum. saat 12’ye yaklaştığında “artık kalkalım mı?” dedim. “tamam olur, evimde devam ederiz” deyince artık kesin olarak anlamıştım ne kadar azmış olduğunu.arabasının son model bir bmw olduğunu görünce evinin ne kadar güzel olabileceğini tahmin etmiştim. levent’de dublex bir evi vardı. mükemmel bir zevkle döşenmişti. içeri girdik ve içkilerimize devam ettik. saat iyice ilerlemişti ve ben sabırsızlanmaya başlamıştım. yanında sokulup elimi kot pantolonunun üzerine koydum. gözlerimin içine bakıp “bu kadar acele etme, zevkini çıkartmak istiyorum” dedi. ben de herşeyi onun kontorlüne bıraktım. birden içeri gitti ve birkaç dakika sonra geldi. üzerinde kısa bir gecelik ve geceliğin altında ise siyah iç çamaşırı, dizlerinin üzerine kadar uzanan dantelli çorapları ile siyah sütyeni vardı. onları neden giydiğini anlayamamıştım aslında ama bu manzara çok hoşuma gitmişti. külotlu çorap bir insana ancak bu kadar yakışabilirdi. kot pantolonunun altından bacaklarının güzelliği belli olmadığı için yeni keşfetmiştim o muhteşem sütunları. yanına gittim ve onu kucağıma alıp yatak odasının nerede olduğunu sordum. yatak odası kocamandı ve mükemmel döşenmişti. ortada kocaman bir yatak, etrafında devasa aynalar,zarif renkler ve bir de o büyüleyici koku… insan orada günlerce durmadan sevişebilirdi.

Onu hafifçe yatağa bırakıp ayak ucuna oturdum. parmaklarıdan başlayarak ayak ve bacaklarının her zerresine dokunuyor, okşuyor, bir yandan da ayten’in yüz ifadesini seyrediyordum. çoraplarını çıkarmaya niyetim yoktu çünkü bu benim de hoşuma gitmişti. karşımda herşeyiyle tam bir dişi vardı ve benim olmayı bekliyordu. hele o göğüsleri.. aşırı büyük değillerdi ama hayatımda bu kadar biçimli göğüs görmemiştim. yaşının ilerlemiş olmasına rağmen dimdik duruyorlardı. sütyeninin üzerinden onları koklamaya ve kenarlarını yalamaya başladım. altımda delirmek üzereydi sanki.. ama sütyeni beni engellediği için çıkartma gereği duydum. sonra göğüslerini hafifçe yoğurmaya başladım. bu ne güzel duyguydu böyle.. sonra birden dudaklarım dudaklarına değdi.. bir vantuz gibi emiyordu beni ve nefesim kesiliyordu. sanırım 15 dakika kadar hiç durmadan öpüştük. sonra sıranın kendisinde olduğunu söyledi ve beni yavaşça ve okşarcasına soydu. üzerimde hiçbirşey kalmamıştı ve aletim çoktan dimdik olmuştu. ben ayaktaydım ve o da yatağın kenarına oturdu ve aletimi ağzına aldı. sanki sımsıkı bir am gibi gidip geliyordum ağzında. arada bir attığı ısırıklar ise sanki sikimi iyice sertleştiriyordu. artık dayanamayacağımı anladım ve ağzından çıkıp yüzünün her yerine fışkırtmaya başladım. ama bir damla spermimi bile kaçırmaya niyeti yoktu. yakalayamadıklarını eliyle ağzına götürüyordu.ama durmak bilmiyordu. ağzındakileri yuttuktan sonra vücudumu yalamaya başladı. sanki “ben senden daha iyi yalıyorum” dercesine hiçbir detayı kaçırmadan dilini ustalıkla kullanıyordu. sonra tekrar dudaklarımız birbirini buldu ve uzun ve ateşli bir öpüşme faslından sonra sıra tekrar bana geçmişti.. ensesinden başlayarak tekrar o mükemmel vücudunu yalamaya ve öpmeye başladım. yavaş yavaş aşağıya iniyordum. külotuna geldiğimde ise kokusunu hissedebiliyordum. elimle külotunun üzerinden hafifçe bastırmaya başladım. ve galiba o zamana kadar birkaç kez boşalmıştı. çünkü ıslaklığı hissetmemek imkansızdı. artık içerideki hazineyi iyice merak eder olmuştum. ben iç çamaşırını yavaşça çıkarırken o altımda kıvranıyordu sanki. tek çıkardığı ses isterik fısıltılardı.. şeftalisini sanki benim için traş etmişti. o kadar güzel ve tatlı bir görüntüsü vardı ki onu sabaha kadar yalayabilirdim. kıvrımlarını teker teker yalarken ıslaklığını da dilimle hissetmeye çalışıyordum. arka deliğine kadar heryerini sırılsıklam yaptım. artık kıvama geldiğini düşünüyordum. aletim de çoktan eski halini almıştı. ayten de artık yalvarmaya başlamıştı hadi sok diye. kafasını amının dudaklarına sürtmeye başladım ve yavaşça yerimi aldım. bu yaşta bir kadının bu kadar dar bir amı olduğuna inanmazdım herhalde. sikimi kavrıyor ve bırakmak istemiyordu sanki. kız arkadaşımınki bile bu kadar dar değildi. öyle güzel bir tempo tutturmuştuk ki ikimiz de zevkten dört köşeydik. az önce boşaldığım için ikinci postaya biraz daha zamanın vardı. dört ayak pozisyonunda devam edelim mi dedim. hemen kabul etti. o pozisyonu istiyordum çünkü oradan manzara daha güzel olacaktı. parmaklarım götünün kapılarını zorlarken aletim de en diplere doğru yol alıyordu. artık götü de açılmaya başlamıştı. sikimi çıkarıp arkasına dayadım. yüzüme masumca baktı. sanki istemiyor gibi bir hali vardı ama artık ok yaydan çıkmıştı. götüne yavaş yavaş girerken dişlerini sıkıyor ama karşı gelmiyordu. altımdaki bu seks makinasını bütün deliklerinden sikiyordum işte. alttan da amını karıştırmayı ihmal etmiyor, parmaklarımı vıcık vıcık olmuş amında gezdiriyordum. ikimiz de sona doğru yaklaşmıştık. birkaç girip çıkmdan sonra götünün en dibine doğru fışkırtmaya başladım. o da aynı anda kasılıyordu. herhalde beni beklemişti boşalmak için. artık gücümüz tükenmişti ve götünden çıkmadan öylece arkasından göğüslerine sarılıp üzerine yığıldım.sabah beni uyandırdığında kahvaltından sonra bir sürprizi olduğunu söyledi. sabırsızlıkla bekliyordum. beni çekerek banyoya götürdü ve jakuziyi bir köpük banyosuna çevirdiğini gösterdi. çırılçıplak kalması çok üzün sürmemişti. beni de tamamen soydu ve suya girdik. aletimi eline alıp okşamaya başladı ve dimdik yapana kadar oyunlar oynadı sanki. sonra suyun içinde domalıp hadi bu sefer ilk önce arkadan dedi. zaten köpüklerden kayganlaşmış olan sikimi birden geçirdim götüne. suyun içinde çok güzel bir melodi tutturmuştuk. ben ona vurdukça o da kafasını geriye atıyordu. götünden çıkıp arada bir amına girmeyi ihmal de etmiyordum. böyle birkaç posta yaptıktan sonra artık iyice yorulmuştum. sonra beni birgüzel temizledi ve öğle yemeğini yemek için dışarı çıktık. oradan sonra da bir dahaki sefer için sözleşip ayrıldık

Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, LezbiyenLerin Sex Hikayesi, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı | 2 Yorum

2010 yeni albüm Feridun Düzağaç FD7 Yeni albüm indir dinle

2010 yeni albüm Feridun Düzağaç FD7 Yeni albüm indir dinle

sex hikayeleri içinde yayınlandı | ile etiketlendi | 2 Yorum