Dul Karı İtiraf Ediyor

Herkese merhabalar. Ben Antalya’dan Burak. 22 yaşındayım. Buradaki ilginç hikayeleri okuyunca ben de başımdan geçen güzel bir olayı sizlere anlatmak istedim. Ben Antalya’da otelde çalışıyorum. Otelde insanların başına çok şey gelmiştir ama ben bunu ilk defa yaşadığım için bana tuhaf geldi. Otelde gelen müşterilerin bavullarını odalarına ben çıkarıyorum genelde bir başka arkadaşım ile birlikte. Birçok orospu da geldi onlarla da samimi olduk ama bu sefer gelen kadın bambaşka bir şeydi. Bir gün yine bir müşteri geldi. Olgun bir bayandı. Sarışın ve yaşına rağmen gerçekten de çok güzel bir bayandı. İşlemleri tamamlandıktan sonra ise ben onun bavulunu aldım ve birlikte odasına çıktık.

Odaya çıkana kadar kadın benimle sürekli konuşmak istedi. Bizim müşterilerle özellikle de bayanlarla çok fazla samimi olmaz yasak olduğu için ben de konuşmaya çekiniyordum ama o beni utangaç sanmış. Neyse odaya gelene kadar ismini falan ne iş yaptığını öğrendim. Bavulunu koyup odasını tanıttıktan sonra ise bahşişimi almak için beklerken bana normalinden daha fazla bir bahşiş verdi. Sonra ise beni oturmam için ikna etmeye çalıştı ama mesai saati olduğu için oturamam desem de mesain bitince odama gel sohbet edelim dedi. Hatta numaramı aldı. Mesaimin bittiği saatte beni aradı ve odasına davet etti. Ben de artık kıramadım ve odasına gittim. Ne istediği belliydi zaten.

Ben bir duş alıp üzerimi değiştirdim ve odasına gittim kimse görmeden. Kadın kapıyı açtığında şok oldum. Üzerinde inanılmaz seksi bir siyah gecelik vardı. Geri dönecektim yanlış zamanda mı geldim diye ama beni içeri aldı. Neyse oturup içki içmeye başladık sonra bacak bacak üstüne atıp güzel bacaklarını ortaya çıkardı. Zaten taş gibi dolgun göğüsleri beni benden alıyordu. Yatağa çıkıp ayaklarını uzattı ve parmağı ile beni yanına çağırdı. Ben de tişörtümü çıkarıp üzerine çıktım ve sevişmeye başladık. Sonra onun dolgun göğüslerini yalamaya başladım. Ardından da o benim her yerimi yaladı ve sonra bana sakso çekmeye başladı. Biraz daha yaladıktan sonra her pozisyonda siktim onu. Gece onda kaldım ve neredeyse sabaha kadar sikiştik. Hala daha görüşüyoruz ve her tatilinde bizim otele gelmeye devam ediyor.

Bu yazı Erotik ve Komik, Erotik Videolar, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, sex1, sexAnime Hentai, sexTecavüz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri, Webcam Kızları içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

