seksi komsum

slm ben 22 yaşında 1.80 boylarında bir gencimneyse ben direkt hikayeme geçeceğim bizim yan tarfımızda 40 yaşlarında çok sexy uzun boylu esmer bir komsumuz var. ismini vermek istemiyorum biz buna takma isim olarak yeliz diyelim yeliz beni çok acayip şekilde azdırıyordu hep onu hayal ederek boşalıyordum bir gün bize misafirliğe geldiler üzerinde öyle bir kıyafet vardıki beni çıldırtıyordu o akşam sırf onu izlemek için hiç dışarı çıkmamıştım geçtim karşısına onu izliyordum eğildikçe o taş gibi göğüsleri görünüyordu tabiki bu arada benim kide taş gibi olmuştu nerdeyse dayanamayıp üzerine atlayacaktım bi yandanda sikim nerdeyse pantolonumu delecek kimseye çaktırmamaya çalışıyorum ama nafile daha sonra eğile büküle kendimi odadan dışarı attım ve tualete gittim dayanamıyordum boşalmam lazımdı ben başladım çekmeye tam o sırada komsumuz yeliz kapıyı falan çalmadan açmazmı kapıyı benimki elimde adeta dondum kaldım oda fazla takılmadan kapayı kapattı gitti neyse ben işimi bitirip dışarı çıktım o sıradada komşumuz yeliz evlerine gidiyordu annemler falan öpüştüler sıra bana geldi ben le öpüşürken yaklaştı ve kulağıma hafifçe harikaydı demişti o andan sonra kafama koymuştum komsumuzu sikecektimben bu olaydan sonra hergün onu hayal ediyor onunla yaşıyordum aradan bir kaç gün geçmişti yelizin kocası işe gitmişti ve bize geldi ve evdeki bazı eşyaların yerini değiştireceğini söyledi ve benden yardım istedi bende tabiki hemen kabul ettimve onlara gittik ve ben ne iş yapacağımızı sordum oda koltukların yerleri değişecek dedi ben bir yandan onu izliyorum bir yandanda koltukların yerlerini değiştiriyoruz neyse işleri bitirdikten sonra havada sıcak olduğundan baya bi terlemiştim yelizde bize soğuk bişeyler getirmek için mutfağa giitti bende yüzümü yıkamak için banyoya gittim yüzümü yıkarken orda yelizin kilodunu gördüm ve aldım elime başladım koklamaya sikim kazık gibi olmuştu daha sonra sikime sürtmeye başlamıştımki banyoya yeliz girdi ve ben hemen eşofmanımı çektim (üzerimde eşofman vardı) yeliz benden büyük olduğu için hemen yanlış anlama abla falan dedim oda yok sen devam et dedi ve yanıma geldi eşofmanın üstünden benim kini oynamaya başladı belli oda istiyomuş bende hemen o taş gibi göğüsleri okşamaya başladım ve beraber yatak odasına doğru çıktık benim eşofmanı bi indirdi benim kini bi ağzına alışı var görmeniz lazım resmen sömürüyor 5 dk falan bu şekilde geçtikten sonra ikimizde tamamen soyunduk hayalini kurduğum o kadın artk çırılçıplak karşımdaydı yataga uzandı ve bana gel dedi bende hemen atladım ve başladım o güzel göğüsleri emmeye yalamaya giderek aşağıya doğru iniyordum sonunda o bal kutusunu bulmuştum ve başladım yalamaya dilimi sokmaya yeliz altımda acayip sesler çıkarmaya başladı süpersin aşkım diyordu ben bunları duydukça daha çok azıyordum ve artık sok diye bağırıyordu bana ve bende dayanamadım ve domaltıp yavaş yavaş sokmaya başladım ve giderek hızlandım altımda yeliz öğle sesler çıkarıyorduki ben bunları duydukça dayanamadım ve büyük bir patlamayla içine boşaldım bu arada yelizde boşaldı ve ikimizde rahatlamıştık muhteşem bir sikişti akşam yaklaşmaktaydı ve biz daha fazla devam edemedik ve ben evden ayrılacaktım yeliz kapıdan çıkarken ben bunu bundan sonra hep yapalım dedi ve ben havalara uçarak evden çıktım bundan sonraki günlerinizde hepinize bol sikişler……

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, LezbiyenLerin Sex Hikayesi, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to seksi komsum

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

