komsum gultene tecavuz ettım

meraba ben demir 46 yaşındayım diyarbakırda yaşıyan sikici bir erkeğim güzel bayanları görünce hiç dayanamiyorum içimde hemen yere yatırıp sikmeyi düşünen biriyim bir gün komşum gülten bize geldi bende bir sığara istedi bende sıgara baketimi cebimde çıkartıp ona uzatım o sıgarayı alıp birden parmaklarmı okşamaya başladı bende hiç dayanamayıp hemen onu kocaklayıp ıslak dudaklarna yapıştım 10 dakika kadar dudak sevişmesi yapıp onu kucağıma alıp yatağa götürüp yatağa uzatım böylece yarım saat öyle seviştik seviştikten sonra ayağı kalkıp hemen soyundu bende soyundum ikimizde çırıl çıplaktık birden yarağımı ağzına alıp yalamaya başladı epeyi yaladıktan sonra ona boşalacağımı söyledim oda bana aşkım ağzıma boşal dedi bende hemen ağzına boşalıp tüm döelermi ağzının içine boşaltım hepsini yutu verdi ve sikim o an sönmeye başladı sikimi bir daha ağzına alıp yalaya yalaya yeniden taş gibi etti yere uzanıp bacaklarnı umuzuma alıp sikimi amına bi dayadımki öyle bi çığlık atararak sik beni kocacığım diye yarvardı bende sikimi o güzel ve daracık amına bi kökleme soktumki feleği bile şaşırdı epeyi amına git gel yaptıktan sonra sıcacık amının içine öyle bir zevkle boşaldımki dünyalar benim oldu o anda ve ikimizde 15 20 dakika kadar yatakta öyle sızıp kaldık kendimizi toparlayıp yenide dudaklarna yapışıp saatlerce yenide seviştik seviştikten sonra onu domaltıp götünü sikmeye karar verdim oda büyük bir zevkle olur dedi yanlız bu götte ilk olarak senin sikin girecek dedi göt deliği çok daracıktı götünün deliğine biraz kırem sördüm ve o daracık göt deliğine başta parmaklarmı soktum biraz genişletikten sonra sikime kırem sörüp yavaş yavaş sikimi götüne dayadım sikimin ucu götüne giri verdi ve yavaş yavaş götünün içine girdi ve bi götün kökledimki oh diye sesi çıktı götünün içine boşalıp verdim o gün akşama kadar onu hem amda hem götte defalarca siktim her fırsat bulduğumuzda onu defalarca sikiyorum ikimizde bu sikişte memnunuz kendini siktirmek istiyen istekli bayan varsa ben zevkle sikerim

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, LezbiyenLerin Sex Hikayesi, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to komsum gultene tecavuz ettım

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  3. doyumsuzkral dedi ki:

    05313857292tum bayan ve ciftler aRasn üçalım

Bir Cevap Yazın

