serdar beni dagıttı

Daha önce defalarca birlikte olduk ama ortamımızdan kimse bilmiyordu. Oldukça samimi arkadaştık herkesin gözünde. Aynı mekanda aynı masada olduğumuzda çok olmuştur. Ama o gece ortam gereği aynı mekanda farklı masalardaydık. Masalarda içilen rakıların haddi hesabı yoktu. Arada göz göze de geliyorduk. Onunla mümkün olduğunca göz göze gelmemeye çalışıyordum. Çünkü göz göze gelince müthiş tahrik oluyordum. Her zaman olduğu gibi kalkacağı zamanı tlfn mesajıyla belirtti. Beni de bu şekilde kalkmam için dürttü. O bizim masayada uzaktan selam verip kalktı. Bir süre sonra bende masadaki arkadaşlarla kalktım. Beni eve bıraktılar. Çok kısa süre sonra Serdar arabasıyla apartmanın önüne geldi ben onun arabasına bindim yola çıktık. İlk önce dudağına bir öpücük sonra rotamız belli saat gecenin kaçı olursa olsun her zamanki gibi benim ofisime… Serdar arabayı kullanırken ben onun pantolonundan çıkmış sikini ağzıma aldım, Serdar bir eliyle araba kullanırken diğer eliyle kafamı saçlarımdan yakalıyor sikini sonuna kadar boğazıma sokuyordu. Evle ofis arasındaki mesafede siki ağzımda iyice sertleşti o ise sol eli direksiyonda sağ eliyle kumaş pantolonumu yırttı parmakları külodumun arasından amımdaydı artık. Daha önce birkaç kere beni götümden de sikmişti. Malum ben daha önce denemediğim için biraz korku birazda acıdan tam zevk alamamıştım. Parmakları götümün deliğine doğru ilerledi.Parmaklar bir amımda bir götümde…Amımdan sular aktı.Ofise varmadan ben boşalmıştım bile..O arabayı park ederken ben ofisi açtım. Ofis apartmanın zemin katı, saatte sabaha doğru olduğu için ışık yakma lüksümüzde yoktu. Arkamdan Serdar içeri girdi.. İkimizde tam azmıştık artık hiç kimse hiç bir şey umrumuzda olmazdı o andan sonra..İlk önce dudaklarımız buluştu. Ama Serdar benden sabırsız üstündeki ve üstümdeki ceketi çıkardı.Hemen masanın önündeki sandalyeyi bize doğru çevirdi. Benim (arabada yırtılmıştı) pantolonum ve külodum indi. Saçlarımdan kavradı ve sikini ağzıma dayadı. Kafamı ileri geri oynatarak sonuna kadar boğazıma kadar soktu. Siki iyice sertleşmişti. Parmaklarıyla amımı götümü karıştırmaya devam ediyordu. Artık beni sikmesini istiyordum. Çünkü tekrar amımdan sular akmaya başlamıştı.Sandalyeye üstünde domaldım. Ne onun ne benim daha bekliyecek halim kalmamıştı. O amıma çok hızlı bir şekilde sokmaya başladı bi taraftanda göğüslerimi sıkıyordu. Ben seksin sert olanını severim. Ama Serdar çokkkk sertti.Daha önce çantamdan masaya bıraktığımız kremi götümün deliğine sürmeye başladı. Amım resmen dağılmıştı. Sıra götüme gelmişti. Serdar beni götten sikmeyi çok istiyordu. Ben daha önce denemediğim için başlarda korkuyordum ama onun dediği gibi alışkanlık oldu. Artık ondan daha çok beni götten sikmesini istiyordum.Amımdan sikini çıkardı götümün deliğine girdi ilk önce biraz her girip çıkmasında biraz daha fazla giriyordu. Canım acıyordu ama bunun yanında müthiş zevk alıyordum.Ortamdan dolayı bağıramıyordum da.. Sesim sadece sessiz inlemeler şeklinde dışarıya çıkıyordu. Serdar saçlarımdan kavradı artık götüme sonuna kadar sokuyordu hemde epey sert bir şekilde. Fırsat buldukça da kalçama tokat atıyordu. Götümden çıkıp amıma , amımdan çıkıp götüme sırayla hızlı bir şekilde sikini sokuyordu. Benim ama göt dağılmıştı amımdan sular akıyordu.. O da artık patlamak üzereydi.. Saçlarımdan tuttuğu gibi beni yere indirdi. Siki artık taş gibi olmuştu, ağzıma dayadı. Ağzım yüzüm Serdarın dölleriyle doldu… Benim için çok güzel ve çok özel bir geceydi. Serdar beni götümden siktiği için çokkk

Bu yazı bakire hikayeleri, Gay Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to serdar beni dagıttı

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

