gayı fena dagıttım

ben şu an 37 yaşındayım .başımdan gecen olayı 20 li yaşlarımda yaşadım. ben esmer tenli halen bekar 180cm boyunda 72 kilo cok az kıllı biriyim.neyse konuya döneyim.dedigim gibi 20 yaşların heyacanı ile kayseride bi parkta oturuyorum . elimde biram akşamın serinligi derken yanıma orta yaşlarda bir adam geldi.müsade isteyip yanıma oturdu onunda elinde birası yudumlarken yavaş yavaş bana sokulmaya başladı . başlarda aklıma bile gelmedi adamın gay oldugu .hafif kafalarımız cakır olmaya başlayınca canının cok cektigini kendini siktirmek istedigini söyledi bende olur dedim.tenha bir yere gittik .kimseler yoktu benim fermuarı actıgı gibi yalamaya başladı . öyle bi yalıyoduki anlatamam dogrusu dur boşalacam demeye kalmadı beni boşalttı . döllerim hepsini iştahla yaladı.vakit gece yarısını geciyodu .üstümüzde ne varsa hepsini cıkardık ve sevişmeye başladık. yaragını yalamamı istedi ilk önce istemedim sonra yavaşca başından tutup agzıma aldım hoşuma gitmişti adam zevkten otları yoluyordu.ben kendimden gecmiş deli gibi sevişmeye başlamıştım. onu nasıl sikecegimim hesabını yapıyordum . 69 yapmaya başladık. bana yüz üstü yat her tarafını yalamak istiyorum dedi bende kırmadım sonucta yalayacaktı. sırtımdan aşagılara dogru öyle bi yalıyorduki icim acayip oldu.o ne adam adam deligime gelmiş diliyle öyle darbeler atıyorki inanın anlatılmaz . birden adam üzerime uzandı sikini tam deligime denk getirdi . bu arada benim icim kıpır ediyor laf aramızda adamın siki de hatırı sayılır cinsten . sürtünmeye devam ediyo bu arada ben direniyorum icine girmesin diye ama adam benden güclü altındanda cıkamadım yada icimden cıkmak gelmedi desem daha dogru olur . adam yükleniyo benim hic yarak yememiş göt deligim direniyo ama artık öyle isterik oldumki korkuyorumda bi yandan o yaragı nasıl alırım kıcım yırtılır diye drken son bir hamle yaptı başının girdigini o körpecik deligimin yanmaya acımaya başladıgını hissettim . yıldızlar tersmi dönüyor ne anlamadım ama arka körpecik deligim artık genişlemeye başlamıştı. adam profesyonel kafasını soktu bekliyor öyle icimde sonra ben hafif kıpraşınca öyle bi köklediki bagırmamak icin kendimi zor tuttum .öyle biraz daha bekledi benim icim cayır cayır yanıyor bu arada . ne zaman cıkaracak diye beklerken adam icimde gidip gelmeye başladı ilk başlarda bayagı bi zorlansamda acayip bir şekilde zevk almaya başladım.derken adam hızlanmaya başladı beni öyle bi sikiyoki anlatamam . bende alıştım bu arada inanın şak şak ses geliyodu . birden cıkardı agzıma dayadı yaragını ben başladım saksoya ama ne sakso öyle bi boşalmaya başladıki agzıma yutmadım tükürdüm hepsini . sonra uzandı yanıma soluklanıyo bende öyle biraz dinlendik.adam tekrar başladı benim göt deligimi öyle bi yaladıkı .hadi artık dedim gecir köküne kadar erkegim dedim demez olaydım öle bi köklediki ama 2 . de daha fazla zevk aldım .ogün hep o beni sikti daha sonraki günlerde bende onu defalarca siktim .9 ay kadar birbirimizi deli gibi siktik .neyse onlarıda sırayla anlatırım . şimdilerde ise bunu üstünden yaklaşık bi 17 sene gecti ve kıcım öyle bi yarak istiyoki anlamam beni sikmek isteyen varsa eklesin 17 sene sonra yeniden daracık deligimi kökletmek ohhhh nasıl kaşındı şöyle bi yarak olsa

Bu yazı bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to gayı fena dagıttım

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

