baldızımı otelde karımın yanında sıktım

selam ben akrep. evliliğimizin ilk yılıydı. baldızım ben ve karım tatile çıkmıştık. ben 2 gece kalıp sonra istanbula donecektim. hep ailelerin olduğu bir oteli ayarlamıştık.2 oda olmadığından 2 gün beraber kalacaktık. sabah yerleştık odaya. sonra kendimizi denize attık. baldızım 24 yasında 1.70 boyunda 52 kilo beyaz tenli iri göğüslü albenili bir hatundur. denizde herkes bize bakıyordu. uzerinde sadece amını kapatan ipli beyaz bı bıkını vardı. goğüs ucları belliydı. denize ucumuz girdik. benimki kazık gibi olmuştu. bacak arsından gecerek oyun oynuyorduk. karım sikimi farketti. baldızın yanında hemen suda benimkinin ustune oturdu. bikiniyi kenara cekti. sudan dolayı zor girmiştim. baldız bizden 20m uzaklaşmştı. 5 dk suda çaktım. eşim titreyerek geldi. sonra üşüdüm deyip dışarı çıktı. plaj sakindi. birkaç ile vardı. baldız sonra yanıma geldi. şakalaşmaya devam ettik. ben sikimi o yuvarlak gotune yanlışlıkla değdiriyordum. o bundan rahatsız oldu. dışerı çıkalım dedi. hep birlikte gece gec saate kadar barda ictik. karım artık baldızın yanında beni opuyordu. yatağa picamalarla yattık. ben çaktırmdan karımı yalıyordum. dayanamadı. hadi sok dedi. sikimi çıkarıp karımın sırtı baldıza gelecek sekilde çevirdim. 20dk vurdum karım baldıza aldırmadan kucuk cığlıklar atıyor. hadı diyordu.artık dayanamadım. amına gelirken arkamı donduumde baldızla yuzyuze geldim. hemen çarsafı yuzune cekti. o gece karımı 2 defa daha sıktım. ertesi gun aksama kadar gezdık. baldızım sureklı benden kacıyordu. akşam dans etmek için bara gittik. eşim alkole fazla dayanamaz. zil zurna sarhoş oldu. odaya geldik. baldızla banyoya soktuk. birlikte yıkıyorduk. baldızın iri memeleri ıslanan kırmızı elbisesinin altında altın gibi görunuyordu. karım birden bana sarıldı. dudaklarıma yapıştı. baldıza cıkta biraz ayıltsın beni dedi. kapı tam kapanmamıştı. suyun altında bi posta gittim. karım artık kollarımda sızmıstı. ama ben yanıyordum. bir hamle ile baldızın carsafını cektim. üstünde tisort altında tanga vardı. yapma diye yalvarıyordu. hemen bacaklarından tuttum. sadece amını yalayacam dedim. inlemeye başladı. daracık pembe amı vardı. sonra sikimi cıkardım ağzına almak istemedi. boğruyordu. sonra bi osorpu gıbı yalamaya basladı. kucağıma alıp memelerine yumuldum. kocaman sert memeleri vardı. sok artık diyordu bitsin iskence yapma diyordu. sıkımı yavasca amına soktum. nisanlısına verdiğini anladım. altımda yılan gibi kıvranıyordu. ooh enişte bittim diyordu. 2 saat sevişerek sikiştik. en az 5 defa sarsılalarak geldi. sonra ters çevirip masaj yaptım. yağ ile bacaklarını yuvarlak gotunu yağladım. parmağımı gotune soktum. kacmaya calıştı. ama ustune abanmıştım. gotunu amını yaladıkca sarsılıyordu. amının suları ağzımdayken gotunu tukrukledim. 2 parmak girer olmuştu. bana gotten yapma. hiç yemedim. nışanlıma bile vermedim dedi. yavaşca girmeye başladım. yarısı girmişti. 2 dk oyle bekledim. artık kendini bana ittiriyordu. sertce gidip geldim. 40 dk sonra ikimizde felaket terlemiştik. ağlıyordu. yeter artık. oldum diyordu. sikimi çıkardım gogus arasına verdim. tam gelecekken agzına verdim. hepsini yuttu. sabaha kadar beraber yattık. nısanlısını cook sevdığını ama boyle sıkıs görmediğini anlattı. ablaasını denizde nasıl sıktığımı yolda ağzına nasıl verdiğini görduğunu anlattı. sabah gotunun ustune oturamıyordu. baldızım suan evli ne zaman kocası ile arası acılsa ben teselli ediyorum.

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, LezbiyenLerin Sex Hikayesi, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to baldızımı otelde karımın yanında sıktım

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  3. arif dedi ki:

    ateşli ve evli çiftler maddi durumu iyi olan evli çiftler arayın seks yapalım özelden aramayın lütfen 05315678312 gece 12 den sonra açmam azgın bayanlar tercihim türkiyenin her yerine gelirim arayın

  4. elazığ erkek 0530 9539830 dedi ki:

    azgın ve sikişgen bayan yokmu 0530 9539830 farukfaruk23@hotmail.com

  5. elyna dedi ki:

    sadece durust beylerı beklıyorum 5325724813

Bir Cevap Yazın

