arkadasım beni oglan yaptı

18 yaşında mahalleden arkadaşımla çok samimiydik. rahatlıkla soyunur 31 çekerdik.sonra karar aldık birimiz yüzükoyun yatacak diğeri sürterek boşalacak diye.artık 31 çekmiyor öyle boşalıyorduk.sıcak sıcak birbirmizin ya kalça arasına yada yarağımız kalça arasından beline fışkırarak geliyorduk. Bir gün arkadaş çok azgınım bu gün arka arkaya 2 def gelecem dedi.önce ben yaptım sonra ben yattım o geçti üstüme yattı gitti geldi hızlandı ama bu sefer çok değişik olarak yarrağının kafasını deliğime dayadı ve harikasın diye diye geldi.deliğimin ağzı ve kalça aram feci beli ile dolmuştu. ara vermeden devam etti gidip gelmeye baktım tekrar sertleşti yarrağı her zamankinden fazla sertleştı ve kafası kocaman oldu sanki bambaşka yarrak kalça aramda gidip geliyordu ikide birde deliğime dayayıp bastırıp geçiyordu ah diyordum hemen kaydırıp devam ediyordu arkam vıcık vıcık olmuştu şakır şukur sesler geliyordu kalçalarımdan birden tuhaf şekilde bana sarıldı kitlemişti adeta yarrağıda deliğimin ağzındaydı bastırıyor deliğimi acıtıyordu çok ileri gitti ahhh dedim ne yapıyorsun nefes nefese seni ibne yapacam sikecem seni dedi ve yüklenmesi arttı yapma diye bağırmama rağmen bastırıyordu vıcık vıcık olan göt deliğim açılmaya ve onu kabul etmeye başladı kafası girince çığlık attım ama durmuyordu 18cm lik yarrağı yol alıyordu kalınlığı ile birlikte içime kayıyordu ben çığlık attıkça oda bağır ibnem benimsin ibne yaptım seni dedikçe kayıyordu içime en sonunda kökledi ve durdu nefes nefese idi ben ise altından kaçamıyordum biraz durduktan sonra pompaya başladı ne pompa ama 15 dk sürdü deliğim kızıştı yanıyordu yeter dedikçe az kaldı karıcım ibnem dedi ve hızlandı hızlandı içime derinliklere ılık ılık boşaldı ve arkamda yığılı kaldı yarrağının ufalmasını hissettim içimde oda güzeldi. arkamdayken zevk aldınmı dedi evet dedim arkam iki katı bel doluydu yavaşça kalktı bende banyoya koştum arkamı yıkadım geldim. o gün 2 defa daha sikti beni dömelterek birde kucağına alarak. hala devam ediyoruz çok zevk alıyoruz birbirimizden.

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, sex hikayeleri, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to arkadasım beni oglan yaptı

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

