ünversitesındeki kız

Olay başımdan geçtiğinde üniversiteden yeni mezun olmuştum. Üniversitede 1. sınıftan beri aşık olduğum ama bir türlü bir araya gelip arkadaşlıktan öte bir ilişki kuramadığım bir çocuk vardı. O da beni seviyodu ama bi türlü olmamıştı işte, bir dargın bir barışık gidiyoduk. Okuldan sonra bir gün büyük bi grupla geziye gitmiştik. Ben ve 3 arkadaşım(içlerinde O da vardı) gruptan ayrılıp arkadaşımızın evine kalmaya gittik. Ben tek kız olarak odaya geçtim ve diğerleri salonda yattı. Odamın kapısını kitlememiştim. Çok yorgundum hemen uyumuşum. Aniden yüzümde bişi hissettim ve yatakta fırladım. Beni öpüyordu ve ben kalktığımda yüzümüz tam olarak aynı hizadaydı. Nefesini hissediyordum çok hızlı nefes alıp veriyordu. Ben ona bakıp ne olduğu anlamaya çalışırken dudaklarıma yapıştı. Çok güzel öpüyordu. Arkaya doğru itti beni, başım yastıkta kollarım ona dolanmıştı. Elleri geceliğimin üstünden vücudumun her yerini dolaşıyordu. Elleri geceliğimin altına iniyordu yavaş yavaş. Bacaklarımı okşuyordu ve yavaş yavaş yukarılara doğru çıkıyordu. Sonra bir çırpıda külotumu çıkarıp attı ve eli cinsel organımdaydı. Zaten ben sırılsıklam olmuştum. O okşadıkça delircek gibi oluyordum. Aynı zamanda beni deli gibi öpüyordu. Dudaklarımı emiyor sonra boynumu öpüyor ve tekrar dudaklarıma geliyordu. Beni hafif doğrultup geceliğimi çıkarttı, sütyenim zaten yoktu ve çırılçıplak kalmıştım. Ben dirseklerim üzerinde dururken o göğüslerimi yalıyor, emiyordu. Bir eli göğsümde diğeri hala cinselliğimdeydi. Sonra yavaş yavaş aşağılara indi ve cinselliğimi yalamaya başladı. Ben artık inlemeye başlamıştım. Birden bire kalktı ve pijamasıyla boxerını indirdi ve t-shirt ünü çıkarıp üzerime atladı. Yine boynumu dudaklarımı öpüyor, göğüslerimi sıkıyor ve sikini organıma sürtüyordu. İnlemelerim artık nerdeyse bağırma şeklini almıştı. Ve aniden başını içime soktu. Delirmiştm yerimde duramıyordum altında kıvranmaya başladım. Ve biraz daha soktu ve yavaş yavaş gidip gelmeye başladı. Başta hafif bir acı duydum ama o kadar zevk alıyordum ki umrumda değildi. Sırtı çizik içinde kalmıştı. Köklicem hazır mısın dedi cevaben dudaklarına yapıştım ve aniden o koca sikinin tamamını içime soktu. Dudağını öle bi ısırdım ki o anda kanatmışım. Yavaş yavaş gidip geliyordu içimde bense artık resmen çığlık çığlığaydım. (Arkadaşlar duyup uyanmışlar ama rahatsız etmemişler;)) o içime boşaldığında ben 3 kere boşalmıştım. Üzerimden indiğinde hala öpüşüyorduk ve bi daha istiyordum. Sıra bu kez bendeydi biraz öpüştükten sonra elimde tuttuğum sikini lolipop gibi yalamaya başladım. Sonra ucunu daha sonra da tamamını ağzıma aldım, doyasıya emdim. Çok hoşuna gitmişti ve yeniden taş gibi olmuştu. İçime almak istiyordum artık. Yavaş yavaş üzerine oturdum. Başta çok tuhaftı ama sonra acayip zevk almaya başladım deli gibi zıplıyordum üzerinde. Ben yine 2 kez boşalmıştım ve artık çok yorulmuştum. Boşal artık diye bağırdığımı hatırlıyorum. 3. kez boşalırken benimle beraber boşaldı. Yanına uzandım ve sabaha kadar kollarında uyudum. Sabah uyandığımda beni 2 kere daha sikti. Beraber geçiremediğimiz yılların acısını çıkartıyorduk resmen. Şimdi 2 senelik sevgiliyiz yazın evlenicez. Onun en çok beni her an her yerde sikme kapasitesi olmasını seviyorum. Diğer sikiş hikayelerimizi paylaşıcam�

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, LezbiyenLerin Sex Hikayesi, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to ünversitesındeki kız

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

