seksi komsu kızı

ben hep komşu kızını hayal ederdim onunkalçaları beni deli ederdi hep onu istemişimdir bizim eve rahatlıkla gelip giderdi ve bir gün onu hayal edip boşalmak istiyordum vebir baktım kız kardeşim geldi eve ve hala komşu kızı kudurtuyodu beni boşalmak için tuvalete gidip boşaldım çıktım kardeşimi evdeydi bir ara kendi odasına gitti ben hala rahatlamamıştım kapısı kapalıydı kapı deliginden izlemek istemiştim bir baktım soyunuyordu komşu kızıyla aynı isimdeydiler hayl edi kapı delinde boşaldım bu benim aklıma hiç iyi fikirler getirmemişti bir gün kardeşile şakalaşırken benim aklıma kötü şeyler geldi ve kendime hakim olamadım benimki hemen kazık gibi oldu bir iki sefer kalçalarına sürtürdüm ve ohiç farkında degildi kardeşim öyle güzel bir kızdıki bizim delirdiğim komşu kızı onun sönük balongibi kalırdı yaşı 14 olmasına ragmen gelişmişti bir kadın vücuduna sahipti o kadar seksi biriydi o an ona sahip olmak istedim ama nasıl olacaktı ben bir iki sürtünme daha yaptım ve ona bunu hissettirmek istedim ve yaptım benimkikini hissetti ve bundan sonra evin birgün boş zamanını kolladım ve ogün geldi acayip heyecanlıydım daha övce kadınlarla beraber oldum ama bu başka biyşeydi kardeşimin üzerinde çiçekli beyazlı kırmızılı bir tayt vardı ve nasıl yapagımı hayel etmeye başladım biz bir şekilde yaklaştık birbirimize ve benimki pantolondan belliydi aşagıya indirmiştim ama kafası pantolunu dikiyordu ve kardeşimin gözü kaydı ve bana baktı ben hemen bunu fırsat bilp oan için kafaya koymuştum bacagına elmi attım ve hiç tepki vermedi bende devam ettim hala birşey yoktu onu koltuga yatırdım artık herşey bitti dedim tamam endekiler geç gelecekti soymaya başladım okadar güzel vücüdu vardiki içim eriyordu artık ye ni ılkları çımaya başlamıştı yalamaya başladım amı okadar tazeydiki mis gibiydi oda irkildi ve hiç tepki vermiyordu göğüsrleri her yerinde dilimi gezdirdim ve o ara o cazibenin karşısında çokta boşaldım ve çırılçıplaktı ve arkasını döndürgümde o kalçalr bitirdi beni artık hiç birşey umrumda degildi aslaında bu işin burlara gelbilecegini hiç tahmin edemedim kendime hakim olamıyordum ne yapıyorsunsen dedim ama o götü her pahasına olursa olsun sikecektim ve o mis gbibi götü yalamaya başladım kalçalar o kadar güzelki anlatam size jenifır lopez gibi kalçalarını açtım vüudu gibi göt deligide beyazdı yaladım yeni banyo yapmış çok güzel kokuyor 5 dakika yaladım keyfini çıkarıyırdum böyle fırsat birdaha ele geçmez diyordum kendi kendime ve yaragımı dayadım zorladım olmadı daha çok heveslsndim iyice tükürükledim bir daha ikiye ayırdım ve başını yine dayadım aılştırmak için ğidip gelmeye başladım yavaş yavaş açılıyordu ilk defa yarak görüyordu o göt bir mütdet sonra başını soktum acıyordu ama ben yavaş yapıyordum laışınca yavaş ca ilerledim ve köküne kadar soktum artık boşalacagım gidip gelmeye başladım okadar haz aılyordum ki boşaldıktan sonra hiç çıkarasım gelmedi içinde küçülene kadar beklettim ve çıkardım ve daha sonraki günlerde hepp fırsat kollar oldum her fırsatta o göte sahip olmak istiyordum 2 yıl içinde 15 kere yapmışımdır herhalde ve daha sonra bıraktım çünkü bana hiç itiraz edemiyordu ki kime ne diyebiir diki abim beni sikiyormu diyecekti asla böyle bir şey demiyecegine o kadar emindimki isteseydim devam edebilirdim artık onun onurunu yeteri kadar incitmiştim ama herşeye ragmen çok güzeldi hiç bir zaman unutadım şu an 37 yedi yaşında olmama ragmen hatta karımı bile ğötten siktim okadar dar olmasına ragmen o hazzı alamadım şimdi karımda ara sıra istiyor ama ben hala kardeşimin götünü sikmeyihayal ederek yapıyorum şu an fırsat geçse tekrar yaparım anlatılamaz bir şey bu yaşanlar bilir tarif edilemez bir duygu bu benim gibi binlerce kişinin oldugundanda çok eminim kader ortaklarıma soruyorum siz olsaydınız ne yapardınız ben hala istiyorum ama nasıl tepki alırım diye korkuyorum EN GERÇEK İTİRAF OF BE RAHATLADIM İÇİMİ DÖKEBİLDİM İNTERNET SAYESİNDE CEVAP BEKLİYORUM SİTEDEKİLERDEN ENSET HİKAYE OLARAK GÖNDERİN SİTEYE

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to seksi komsu kızı

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

