otobüste seks

ben bir şirkete bağlı olarak çeşitli fuarlarda hosteslik yapan bir bayanım.dolgun göğüslere,çıldırtıcı kalçalara,tatlı bir amcığa sahibim.bir gün şirketten telefon geldi ve bana bir otobüs firmasıyla anlaşıldığı oradaki yolculara hizmet etmem gerektiği söylendi. ben öncelikle şaşırdım çünkü ben normal otobüs hostesi değil fuar hostesiydim.patronumu aradım.patronum biliyorum ama idare et,iyi para alacaksın dedi.çok seksi giyinmem gerektiğini de ekledi. neyse iş günü gelip çatmıştı.ben önce kuaföre gidip sarı uzun saçlarıma hoş bir şekil verdirdim.ardında eve gelip üstüme göğüslerimin sadece uçlarını kapatan bir bady ve onun altını kalçalarımın yarısını örten fırfırlı bir etek,altına fileli çoraplar,onunda altına yüksek topuklu çizmeler giydim. söylenilen otobüse gittim ve içine girdim. şok oldum içerisi tamamen erkek doluydu ve hepsi bana yiyecek gibi bakıyordu.daha sonra onlara içecek servisinde bulunmam söyledndi.içkileri aldım.ilk koltuğa yanaştım o da neydi. ben servisi yaparken biri popomu kavramış yavaş yavaş okşuyordu.ses etmedim keyfini bozmak istemedim.bir yandan da umarım bu son taciz olur diyordum ki yanındaki arkadaşı da eteğimin altından amıma elini daldırmıştı.önlü arkalı götürüyorlardı beni.ben bir yandan tahrik oluyor bir yandan da “başkabir arzunuz var mı efendim” diye sorarak diğerlerine belli etmiyordum.neyse eteğimi toparlayıp ikinci koltuğa yanaştım.bu arada öndekiler hem gülüyorlar hem de parmaklarını yalıyorlardı.ikinci sıradakiler sadece içeceklerini aldılar oh yırttım dedim bende.sonra üçüncü koltuğa yanaştım.burada oencere koltupuna yakın oturan adam bana yaklaşmamı birşey söyleyeceğini söyledi.bende yanaştım.bana yakın olan ensemi tuttu ve sıktı.sesini çıkarma dedi .öbürü memelerimi açtı ve aç kurtlar gibi dakikalarca emdi.onu emzirip doyurduktan sonra dördüncü koltuğa geçtim.ne istersiniz efendim dedim.ortamıza gel otur biraz sohbet edelim dediler.ortalarına geçtim.diğerleine çaktırmadan güya sohbet ediyorlardı.ama biri kalçalarımı ,biri memelerimi okşuyordu.onlara namusuyla para kazanan biri oluğumu söyleyip kucaklarından indim.tam bi sonraki koltuğa gelmiştim ki orada oturan adam beni tuttu kolumdan ve otobüsün ön kısmına götürdü.orada zorla önce götümü açtı,götümün deliğini herkese gösterdi ,daha sonra memelerimi açtı ve yalamaya başladı.itiraz edecek oldum ve sağlam bir tokat yedim.sonra beni yatırdı ve amımı açtı erkekler iyice comıncıklıyorlardışmuştu,alkışlar tezahuratlar.sonra herkes sırayla üstüme geldi her gelen amımı yalıyor,oramı buramı mıncıklıyor.ama içime girmiyorlardı meğer içlerinden en babasına sunulacakmışım. erkekler tam üzerimden inmiştiki patronum aradı. nasılsın dedi.ben seksi olmayı erkekleri tahrik etmeyi sevdiğimi ama yine de kendimi elletmek istemiyeceğimi beni bu işe neden yolladığını sordum.o da bana sen sikilmek için varsın amın götün o kadar tatlı ki gelde bir de ben sikecem seni ama ondan önce otobüsün alt bölümüne in ve hizmetini ver dedi.alt bölüme indim orada orta yaşlı bir adam vardı tabi hertarafım darmadağan memeler fırlamış,am kızarmış.adam o halde beni görünce merhaba bile demeden yatırıp doya doya sikti.artık iyice azmıştım.artık gönüllü olarak yukarı çıkıp oradaki erkeklerin hepsinin kucağına oturup hepsiyle teker teker sikiştim.onları mutlu etmiş tek başıma onlarca erkeğe zevk vermiştim.kendimle gurur duyuyordum.bu arada otobüsün şoförüne vermediği hatırladım.direksiyona başkası geçti ve ben aynaya doğru domalıp bir de ona siktirmiştim kendimi.artık dyanacak gücüm kalmaıştı ve olduğum yere sızmıştım.ama doyumsuz erkekler uyurken bile gelip beni sikmeye devam ettiler

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, sex hikayeleri, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to otobüste seks

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

