köyde taze gelın

mrb adım necla köyde gcen bir anımı sizlerle paylaşmak itiyorum daha 16 yaşımda ailem tarafından evlendirildim eşim evlendikten kısa süre sonra askere gitti bende köy hayatı tarla bağ bahçe uğraşıyorduk gene bigün tarlaya gitmiştik yaz sıcağıydı çok tuveletim gelmişti ama ormandan başka gidecek yer yoktu bende ağaçların arasında tenha bir yer arıyodum birden ne göreyim çalıkların içinde çıplak biri vardı yavaşça yaklaştım off 30 yaşlarında bir erkek bizim köyden değildi çıkarmış yarrağını 31 çekiyordu kocamandı amcığım sulanmıştı ama çekiniyordum zaten tadına doyamadan askee gitmşti kocam birden beni farkeeti ve parmağıyla gel gel yaptı zaten kalkmış yarağını domaltıp geçirdi amcığıma ohhh dedim ne o dedi çokmu güzel dedi evet dedim devam etmesini söyledim o sokup çıkartıyodu ben üst üste orgazm oluyordum içime boşalmamasını söyledim tamam dedi yarağını çıkardı göt deliğime sürtmeye başladı ben hiç götten yaptırmadım dedim hem yarrağının çok büyük olduğunu götüme girmeyeceğini söyledim ben sokarım merak etme dedi göt deliğimi yalamaya başladı çok hoşuma gitmişti sonra kafasını dayadıgını hissettim birden bastırdı ben çığlığı bastım çok canım yanmıştı sonra yavaş yavaş soktu köküne kadar biriki girip çıktıktan sonra dayanamadı ve haykırarak götüme boşaldı ve üzerime yığıldı kaldı ben merak ederler gitmeliyim dedim o gene görüşelim dedi aynı yerde dedi tama dedim sözleştik ve o günden sonra her tarlaya gittiğimde ordaydı tazecik amcığım bayram etti aylarca.

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to köyde taze gelın

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  3. cilkın cift dedi ki:

    biz vandan ciftiz bize her kunuda yardimcı olan cidi kışiler arasin 05456865244

Bir Cevap Yazın

