komsum ve benım yaptıklarım

Herkese merhabalar…ßen istanbuldan GÖkhan.19 yaşındayım,sarışın 170 boyundayım ne çok zayıf nede çoook şişmanım…ßirgün akşam ewde otururken kapı çaldı annem kapıya baktı üst kattaki komşumuz sultan dı gelen.Kocası oğluynu alıp almanyaya çalışmaya gitmiş sultan ise ewde kızıyla yaşayan 32 yaşında sarışın gayet iri göğüslü dolgun kalçalı 165 boylarında çok alımlı we arzuladığım bir bayandı.Kızı o gün sultanın kayın babasıgilde kalmaya gitmiş we 2 gün sonra gelecekti we sultan ewde yalnız dı.ßize gelerek Gökhan bugün bizde kalabilirmi ewde kimse olmayınca çok daralıyorum korkuyorum demişti.ßende gayet insancıl bir şekilde iyi olur kalırım dedim ama annemin de tasdiklemesi gerekiyordu.Annem de tamam canım kalsın dedi we ben acayip heycanlandım birden bire…ßeraber gittik Sultanın ewine bana kola ikram etti we karşılıklı kanepelere oturduk tv de bi yabancı film izliyorduk we şanstan filmde çılgınca bi öpüşme sahnesi wardı.Sultan çok dikkatli izliyor we gözlerinin içi gülüyordu.ßende hafiften utangaç bi tavırla öpüşme sahnelerinde Sultan ın gözlerine bakıyordum oda bana bakıyordu gözlerimiz çakışıyordu.Sonra Sultan bana hizmet etmeye başladı bişe yermisin içermisin ikramlar hizmerler çok üstüme düşüyordu.Saat 12:00 a kadar oturduk we artık yatma zamanıydı benim yatagımı hazırlarken o eşofmanından kabaran kalçaları beni çıldırtmaya başladı.ßüyük bi arzuyla yataga girdim ama içimden bir ses onun gelip benle olmak istedigini söylüyordu we hayal etmeye başladım onla ilgili fantaziler kurmaya başladım.tam uykuya geçmiştimki kapı açıldı gelen Sultandı lambayı yaktı we siyah seksi geceliğiyle bana yatagımın rahat olup olmadıgını sordu bende yatagım gayet güzel dicektimki bana İSTERSEN BENİM YATAKTA YATABİLİRİZ demezmi içimde fırtınalar koptu hafif gülümseyerek ne dersin dedi…ßende bilmemki nasıl olur dedim hadi gel gidelim dedi.Kalktım elimden tuttu onun kocaman çift kişilik 150 ye 200 cm lik yatagına gittik yatagın içi sıcacıktı Sultan cayır cayır yakıyordu etrafı ışıgı kapatıp gece lambasını yaktı loj bi ışık wardı kırmızı… Arkamı dönüp yatttım ama Sultan yerinde duramıyor kıvranıyor bir saga bir sola dönüp duruyordu anlamıştım beni istedigini.Ve sarıldı bana bekledigim an gerçekleşti Gökhan uyudunmu dedi hayır dedim ne düşünüyosun dedi hiiç uyku tutmadı dedim bana neden arkanı dönuyosn dedi we ben hemen ona dogru döndüm bana ilk seks deneyimimi sordu bende terettütteydim belkide annemle planlamıştı böle bişeyi belkide benım güwenilir olup olmadıgımı öğrenmek istediler bilmiyorum öyle bir his wardı içimde.İyiki annen izin werdi falan demeye başladı.Ve rahatladım biraz derken yaragım dimdik olmuştu Gökhan seni istiyorum çok ihtiyacım war sana dedi. ne gibi diye sordum veeeeee SİKERMİSİN BENİ demezmi çılgına döndüm arkadaşlar sustum we başladık öpüşmeye kocaman göğüslerini sımsıkı sıkıyor okşuyordum öyle şehwetliydiki adeta yarrak delisi olmuştu kadın çok çılgındı bi anda çırılçıplak buldum ikimizide we 2 3 günlük uzamış kıllı amcıgını yalamaya başladım çok tatlıydı emiyordum somuruyordum adeta we dudaklarımın ucunda kıwranıyordu kadın.Sessizzzce inliyordu hafiften bua rada ellerimle göğüslerini okşarken onun elleride ellerimin üstündeydi.Sonra dimdik olan yaragımı agzına almasını istedim zincirden boşalmış köpek gibi yaragıma saldırdı koparacaktı yaragımı adeta…Ve amcıgı iyice sulanmıştı bacaklarıyla belimi sarmaladım we yawaşşşşşşşca amcıgına girmeye başladım bi anda soktum içine kökledim öyle bi çığlık attıki belkide en üst kata ulaştı ses neyse sonra içine girip çıkmaya başladım zewkten kudurmuştu kadın beni deli ediyordu göğüslerini koparacaktım adeta hayvan gibi sikişiyorduk przrwtf kullanmamıştım hazırlıksızdım =) neyse ilk posta da götünün oluğuna boşaldım we ikinci postaya geçtik bana BENİ GÖTTEN SİK AŞKIMM GÖTÜMÜ SİK PARÇALA BENİ DİYİNCE içine girerken hiç zorlanmadıgım götünü ewire çewire siktim kadını çok mutlu etmiştim sewindim bende hem o mutlu oldugu için hemde ben arzularıma kawuştugum arzularımın gerçek oldugu için bu arada saat 4:00 sabah olmuştu beraber banyoya girdik 3. postayıda küwetin içinde bacak omuz yaparak geçirdik artık sultanla düzenli ilişkimiz war onu sikmek istedigim zaman bi boşlukta gidip rahatlıyorum onu cok sewiyorum aşık oldum ona oda bana oldu sizlerde bu hikaye gibisini yaşamak isterseniz

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, LezbiyenLerin Sex Hikayesi, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to komsum ve benım yaptıklarım

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

