Gay Olduğumu Fark Ettiğimde İlk Sikilişimi İstedim oku

Sikilişim

merhaba arkadaşlar benpasif agarlıklı bir ap yim internette sürekli kendimi siktirecekbirilerini araken bir travestiyle tanıştım benim yaşlarımda hoş birisiydi fazla uzatmayacagım telefon numarasını aldım anlaştık ve evine gittim beni odaya sokar sokmaz dudaklarıma yapıştı nette ona pasif agarlıklı oldugumu ve kadın elbiseleri giymek istedigimi söylemiştim bana kendi elbiselerinden verdi makyaj yaptı peruguta takınca tam bir orospu olmuştum aynada kendime baktım ve kendimi onun kollarına teslim ettim dudaklarıma tekrar yumuldu ve deliler gibi sevişmeye başladık sonra etegimi yukarı kaldırdı kilotlu corabımı aşaya dogru indirdi ve deligimi yalamaya başladı daha once 1 kere siktirmiştim ama onun siki çok kücüktü hic bisey anlamamıştım yanı bu benim kızlıgımı bozacaktı ilk defa tam bir yarak yiyecektim güzelce vazelin sürdü parmaklarıya biraz alıştırdı sonrada güzel sikini getirim deligime dayadı ve içime girdi çok hoşuma gitmişti beni güzelce sikti henüz boşalmamıştı ben grup yapmak istedigimi bir arkadaşı varsa çagırabilecegini söyledim oda 35 yaşlarında birini çagırdı o gelene kadar biz sevişmeye devam ettik 20 dk icinde geldi adam içeri girer girmez onunde diz çöktüm hemen sikini çıkarıp yalamaya başladım adamın siki 10 cm kadardı ama çok kalındı azıam sıgmıyordu onuda içime almaya çalıştım alamadım sonra o agzıma verirken benim güzel travestimde beni güzelce sikti ikiside kalçalarıma boşaldılar ben elimle döllerini alıp agzıma götürdüm tadına baktım hoş bir tadı vardı kendimi tam bir orospu gibi hissettim sonrada sikimi yalamaya başladı ve beni boşalttı azına boşaldım sipermlerimin hepsini yuttu muhteşem bigündü onun yaragını unutamıyorum ilk fırsatta kendimi gene siktirecegim yarak yemek arzusu beni yiyip bitiriyor

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, Bire Bir Sex Hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Gay Olduğumu Fark Ettiğimde İlk Sikilişimi İstedim oku

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

