Ateşli Dul Kadınların Arabasına Bindim

Yolda Beni Arabasına Aldı

merhaba ben recep 50 yaşındayım bundan önceki hikayelerimi okumuşsunuzdur.Bu hikayem Ankara çankayada başladı.Bir akşam üzeri durakta bekliyordum.Müthiş bir yağmur yağıyordu. Her taraf göl gibi olmuştu.Birden bir araba süratle geçerken asfalttaki çamurlu suları üzerime fışkırtı. Ben hemen ne oluyor diye bağırırken araç 50 metre ileride durdu. Bende hemen araçtaki kişiye bağırmak küfür etmek için araca ilerledim. Bir battım direksiyonda esmer bir bayan,yanında ise sarışın bir bayan. Ben birşey demeden onlar kusura bakma beyefendi farkedemedik özür dileriz dediler.Ben de özür dilemeniz benim çamura bulanmamı yok etmez biraz dikkatli gidin dedim. ve döndüm.Birden aracın kapısı açıldı.Beyefendi lütfen hatamızı telafi edelim.lütfen buyrun dediler.Ben böyle bir daveti redetmedim ve aracın arka tarafına oturdum.Araç ilerledi ve 500 metre ileride durdu. Bayanlar kendilerini tanıttılar.Esmer olanının ismi bengü,sarışının ismi ayla imiş.(isimleri değiştirdim) Ben de recep dedim.Bayanlar biz evimize gidiyoruz lütfen seb de gel elbiselerini temizleyelim kendimizi affettirelim dediler ben de size zahmet olmasın dedim. hayır olmaz dediler ve iki sokak ileride bir apartmanın önünde durdular. Birlikte dairelerine çıktık. Çok lüks bir daire idi.Bana hemen üzerini değiştir hasta olacaksın dediler ve banyoyu gösterdiler. Bana bir eşortman altı ile bir tişort verdiler ben üzerimdekileri çıkardım.ve salona geçtim.Ayla salonda idi.Şimdi elbiselerini temizleriz dedi. O sırada bengü içeri girdi çok seksi bir etek ve üzerine slip giymiş olarak geldi.bana ne içersin dedi ben de fark etmez dedim birer viski doldurdu. karşıma oturdu. biz ayla ile 5 yıldır bu daireyi paylaşıyoruz.ikimizde duluz.ve iş kadınıyız dedi. ayla benim elbiselerimi temizlemeye başladı. ben gereği yok kurusun yeter dedim. peki ozan elbiselerini asayım dedi. biz bengü ile konuşmaya başladık ben evli olduğumu söyledim. bengü bizi beğendinmi diye direk sordu. Ben de siz beğenilmeyecek bir bayanmısınız ikinizde süpersiniz dedim. osıra ayla da üzerini değiştirmiş olarak geldi. Ayla biz lezbiyeniz fakat sen hoşumuza gittin dedi. Ben de bu güne kadar çok kişi ile oldum fakat lezbiyene raslamadım dedim. İkiside bu lafıma çok güldüler.Her bayan biraz lezbiyedir dedi. Ayla salonun ortasında soyunmaya başladı. bengü bana şu an hiç bir şeye karışma yalnız seyret daha sonra sen aramıza katılırsın dedi. Ben seyretmeye başladım.Tabi benim yarak kalkmaya başladı.Bengüde soyundu ikisi birbirleriyle öpüşmeye başladılar ben ne yapacağımı şaşırdım.Onlara saldırmamak için kendimi zor tuttum.bengü ile ayla 69 pozisyonuna geçtiler.birbirlerini yalarken ben de onlar gibi soyundum.yarağımı ile oynamaya başladım ayla gördü ve eliyle beni çağırdı. bende hemen koştum ve aylanın bal kutusunu yalamaya başladım. çok güzel bir kokusu vardı ben yalarken bengü benim yarağı yalamaya başladı.ben sanki rüyada idim.ben daha hızlı yalarken bir taraftan parmaklarım ile içeri giriş yapıyordum.ayla sarsılarak geliyorum dedi ve bana o zevk suyunu tattırdı. ben daha fazla dayanamadım ve bengünün ağzına patladım. Biraz öylece kaldık sonra üçümüzde divana oturduk birer siğara ile viskimizi içmeye başladık. Ayla recebcim bu gece bizimlesin seni bırakmayız dedi. Ben de sizin emrinizdeyim.ne derseniz razıyım dedim. Bengü ise recepcim bizi doyurabilecekmisin dedi. Ben de yaşıma bakmayın sizi her yönden doyururum. yalnız bir tel edeyim beni beklemesinler dedim. telefon ederjen onlar görmeden cebimden bir adet kamagrajel aldım ve içtim. ben koltuğa oturdum. ayla ile bengü hemen ayak ucuma oturup benim 18 lik yarağı yalamaya başladılar. Ben önce bengü?yü sikmek istedim. hemen bengünün üzerine çıktım. her tarafını yalamaya başladım. ben bakımlı ayak parmaklarını yalamayı severim.bengünün ayaklarıda çok bakımlı idi bir on dakika her tarafını yaladım bengü haydi erkeğim sokkkkkkk bekletme beni diye bağırdı.Bende hemen yarağımı berğünün tertemiz amcığına soktum.Ayla da benim dışarıda kalan taşaklarımı ve arka deliğimi yalamaya başladı. Bengü sokkkk geçir banaaaa doyur beni diye bağırırken geldi ben de geliyorum aşkım nerene boşalayım dedim içine olmaz gögüslerime boşaldedi. ben de içinden çıkardım. göğüslerine boşaldım.ayla hemen gelip bengünün hem göüslerini emdi hemde benim döllerimi yaladı. Hep birlikte banyoya gittik. sabaha kadar çeşitli oyunlar ile sikiştik onları daha sonra yazacağım.recepcokuzun@hotmail.com.sevgiler böyle zevkleri yaşamak isteyenler arayabilir.

Bu yazı sex hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to Ateşli Dul Kadınların Arabasına Bindim

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

