Ankarada Bankacı Hatunlar Sikişim

Ankara’da ki Bankacılar

merhaba öncelikle kendimden bahsetmek istiyorum adım emre ankarada yasıyorum yasım 26 ve 1-78 boyunda 76 kılodayım esmerim ve kadınların tekrar tekrar dönup bakmalarına sebeb olacak super gözlerim vardır uzun kiprikli vede etkili bakışlı neyse hikayeme gecmek istiyorum?
ben ankaranın en işlek semtlerinde birinde calısıyorum mesleğim gereği çok fazla bankalara gidip gelirim yine böyle çok yoğun günlerden biriydi ve adı yabancı olan bir bankaya gitmiştim sürekli gittiğim için ordaki calısanların bana bir göz aşınalığı vardı tabiki ve sıra numaramı aldım beklemeye basladım ve sıra bana geldi ve her zaman cok zevkligiyinen dekolte giyinen o olgun 35-36 yaslarında kı bayanın bankının önundeydim ve o gunde cok guzel gıyınmıstı siyah bir butun elbis cok guzel gövüs dekoltei ve sonradan gördugum kadarıyla dızlerının 10 cm usutunde bıten uzunlugu ıle benı azdırmayı basarmıstı ve ben gözlerimi gövuslerinden alamıyordum tabiki baktığımı gördu ve gözlerini gözlerime dikt hafiften bir tebessum ederek gözlerinide hafif kısarak gulumsedi tabıkı bıraz sohbet ettık nasıl işler yogunsunuz felan derken ben parmaklarına bakıyordum bunu fark etti bekarsınız sanırım dedim hayır ayrıldım dedi 3 sene oldu dedi bende hayırlı yleymiş diyerek teselli etmeye calıştım ve bır cok banka dekontunu bana uzatarak en alttakine iyi bakmamı söyledi ve baktıgımda telefon numarasını gördüm vede gülümseyerek görüşmek üzere diyerek heycanla ayrıldım tabiki diğer işlerime koşturdum saatin aksam olmasını bekliyordum aklıımdan hıc cıkmıyordu acaba neden verdi onunda mı nıyetı var yoksa baska bır ıcın mı verdi diye kendimi yiyip bitiriyordum neyse fazla uzatmıyım akşam oldu saat 19.30 gibi aradım cunku bılıyordum kı bankadakıler aksam o saatlerde cıkarlardı işten ve aradım merhaba ben emre dedim tanıyamadım dedi ilk önce sabah siz vermiştiniz numaranı dedim aaaa evet dedi hoş sohbetten sonra buluşmaya karar verdik kızılayda bir kafede buluştuk ve kendimizden bahsetmeye başladık kocası onu aldattıgı ıcın ayrıldıgını söyledi cocukları olmadıgını söyledi tam uc senedır hayatına hıc bır erkegın gormedıgını söyledi ama kendisininde mutluluguhak ettiğini söyledi bu arada tabiki bende gözlerimi gözlerinden alamıyordum ve bende kendimden bahsettim biraz bu arada onu tarıf edeyim size 1-68 bylarında kumral 50 kılo cıvarında vede sarı gölgeli saclarının altında mutiş mavi gözleri ve cok bakımlıydı nede olsa bankacı bılırsınız bankacılar cok bakımlıdır gızlılık bırıncı kurul oldugunu bıldıgım ıcın adına esra demek istiyorum ve bana her bankaya geldıgımde beni gördugunde ıcının bır hos oldugunu kendısıne her seferınde dıkkatlıce bakarken gördugunu bunun cok hosuna gıttıgını söyledi bende bakılmayacak gibi değil ki sizin cekiciliniz dedim gercekten begenıyormusun benı dedı hemde tahmınınden daha çok dedim ve bıraz olsun daha rahat etmeye basladı ve yanıma oturdu basını omzuna koydu bellki ıtedıgı sadece sevısmek degıl sevkatte ıstıyordu cunku dusunsenıze uzun zamandır hem erkekten yoksun hemde sevgıden svkatten bende ustume dusunı cok guzel yapıyordm onu tesellı edıyordum ve artık onunla ilgilenecek bırının olgunu onu önemseyecegımden bahsedıyordum ve esracım daha cok rahatlamıstı ve ıceceklerımızı bıtırıp cıktık bıraz daha dolastık kızılayda metroda felan ondan sonra işin varmı dıye sordu bana bende bugun sana aitim tek işim bugun sensın dedım tabıkı cep telımıde kapattım onun gorecegı sekılde ve bunu cok rahatlatmıstı
ve otparka dogru gıttık onun arasını otopartan aldık benım kullanmamı ıstedı ve evıne dogru yola cıktık yolda yanaklarımdan opuyordu dudaklarıma yakın yerden bana sarılıyordu cok cekısın cok tatlısın gözlern cok felan gururumu oksuyordu sende cok guzelsın dıyerek dudaklarına masum bır öpuuk kondurdum dıreksıyondayken ve eve kadar sabırlı olmasını söyledım evı yıldızdaydı ankarayı bılenler ıyı bılır evıne geldık evı cok zevklı döşenmişti cok canlı renkler kullanmıştı cokta temızdı benım oturup rahatıma bakmamı kendısı ustune rahat bıseyler gıyıp gelecegını söyledi ve odasına gıttı geldıgınde benım guzel olan esram dahada guzel goruktu gözume cunku cok super bir gecelik giymişti kısa siyah hafıf ıcını gosteren bır gecelıktı sutyen gıymedıgı göğus uclarından belli oluyordu altınada yıne aynı renkte tangasını ve jartıyerli çoraplarını gıymıstı ve evimize tekrar hoş geldin yakışlı erkeğim diyerek kucagıma oturdu ve önce dudaklarıma cok hafıf vede cok istekli öpmeye başladı daha sonra dıllerımız bırlestı ınanamıyordum kendısıne bakarken bıle tahrık oldugum kadın kucaklarımdaydı ruya gıbıydı ve butun kontrol ondaydı cunku bu kendısını daha ıyı hıssetmesını sagladını bıldıgım ıcın suan ben dokunmuyordum o yönetıyordu tamamen kontrol ondaydı dudaklarımı resmen yıyordu adate yılların hasretını cıkıyordu bellıydı bana tam 3 yıldır erkek elı degmedı bılıyormusun dıyordu bende artık bır erkegın var dıyerek daha cok gaza getırıyordum onu ordan boynuma indi dilini boynumda gezdiriyordu kulaklarımı yalıyordu kendimi zor tutuyordum elimi sürmüyordum ama cıldrımak uzereydım ve sonra gömleğimin düğmelerini yavas yavas actı eeee oooo dedı ter temiz dedi cunku vucudumda kız yoktur pk cok temizdir sonra temiz vucudumda dilini gezdirmeye başladı arada kucuk ısırıklar atıyordu çok istekliydi anlatırken bile yerimde duramıyorum ve daha sonra pantolonumu cözdu v ustaca cıkardı ve baxerim ustunden doknmaya basladı erkekliğime ve dışarı cıkardı başı zonlukluyordu nerdeyse boşalacaktım cok ustaydı cok tecrubeliliydi tam istediğim gibiydi ve benimkini gördüğünde çok guzel dedi cunku 17-18 cm civarında başı çok kalın vede damarları dışarı cıkıktır cokta serttir ve gözlerime baktı ben bunu yerim dedi bende istediğin kadar ye bu gece sana ait dedim ve yalamaya başladı dilini çok ustaca kullanıyordu dişleri hafif değdikce içim daha tuaf oluyordu cunku başı kalın oldugu için dişlerinin değmemesi imkansızdı ve yalayarak boşsaltacagım seni dei tadına bakmak istiyorum senin dedi kocamınkini bile hiç yutmadım erkeğim dedi ve hızlanmaya başladı aşagıya iniyor taşşaklarımı agzına alıyordu ve kudurmus gibi yalıyordu adeta ve daha fazla dayanamadım ve çok siddetli vede tazikli şekilde iiçine boşalmaya başladım sanırım bi 30 saniyeden fazla boşalmısımdır titretmişti beni bu şahane kadın o kadar kadınla beraber oldum ama bu beni titretmişti resmen ve sıra sende ekegim diyerek koltuktan kalktık ve harıka yatak odasına gectık ve uzandı yataga ve gecelini cıkardım sadece tangasıyla kaldı o görunusunu 3 gun ızlesem bıkmazdım sanırım ve dudaklarından başlayarak boynunu kulaklarını ve ordan gövuslerıne geldim öyle super yalıyordum ki
başımı bastırıyordu kendine doğru bogacaktı beni resmen ve ucları cok sertlesmıstı onları yalarken kendinden gecmişti her yerimi yala erkeğim diye inlemeye başlamıştı ve artık bal kutusuna inme zamanı gelmişti ve tangasını cıkardım ve cıldırıyordum ama amacım onu daha fazla kudurtmaktı bakıyordum sadece bal kutusuna hadisene ne duruyorsun diyordu ve aklıma cinlik geldi onu iyice deli edecektim ona dokunmadan elimi bile surmeden ona zevk verecektim bunu kimse pek bilmez ama üflemeye başladım bal kutusuna zaten sulanmıştı ben ufledikce adilik yapma beni delirtme diyordu doğrulmaya calısıyordu ızın vermiyordum resmen nefesimle sikiyordum onu ve sonunda yavas yavas dlimin ucunu değdirmeye başladım resmen işkence yapıyordum ona cok hafif değdiriyordum cıldırıyordu kuduruyordu resmen ve artık daha fazla sancı cektırmek istemedim ve yumuldum bal kutusuna ama öyle super yalıyordum ki kendinden gecmişti başımı gömuyordu amına burdum onun sularıyla yıkanmıştı resmen ve artık daha fazla dayanamadı ben derinlere doğru yaladıkca sarsıla sarsıla titreye titreye vede bağırarak çok şiddetli boşaldı resmen üç yıllık birimi cıkıyordu icinden bitmek bilmiyordu boşalması ellerini koymuştu bacaklarının arasına yatakta yuvarlanıyordu resmen ne yaptın bana diye bağırıyordu dogrusu ben bile bu kadarını beklemıyordum ama işimde çok ustaydım cunku cok tecrubelıyımdır o yuzden tecrübesiz bayanları pek tercih etmiyorum olgun olsun tat versin istiyorum vee birer sigara yaktık rahatladın mı bebeğim diye sordugumda ne yaptın bana benı kendıne aşık edeceksin dedi hayır aşık olmak takılı kalmak yok dedim gulumsedi tamam tamam dedi hafifte sert bir tavırla 🙂 ve sen bana elini bile surmeden içime bile girmeden beni bu hale getirdiysen birazdan olacakları düşünemiyorum bile dedi ve tekrar dudaklarıma yapıştı maksadım iyice onu surundurmekti bi şartla dedim ney söyle ne istersen razıyım diyordu resmen kölem olmuştu bankada yanında beraber calıstıkları bır hatun daha vardı onunlada aram gayet iyiydi ve esraya serpil hanımıda istediğimi söyledim gülerek bana döndu ve seni senden daha çok istiyor farkında değilmisin dedi evet cunku benımle gercekten cok ilgileniyordu haddinden fazla hemde hatta senin bana bakışlarını bile kıskanıyor dedi bu hafta sonu benim evde olacağız ona süpriz olur hem sende gelirsin dedi ok dedim ve dudaklarına tekrardan yapıştım beni eritiyordu bu kadın resmen ateşiyle ve tekrar yalama faslından sonra guzel bır 69 dan sonra dediki usutune oturmak istiyorum dedı hay hay dedim cunku senı yormak ıstemıyorum gecemız cok uzun olacak dedi ve sımdıde o benı cıltırdıyordu kendınce ıcıne almıyor surtunuyordu altında ezıyordu sikimi resmen ve öyle bır bıraktı ki kendini yaragğımın ustune ıkımız aynı anda cığlık attık ve delice zıplamaya başladı işte tecrübe budur bu kadın süperdi cok super bır uyum sağlamıştık ustalıkta kucagımda resmen dans ediyordu orjantel yapıyordu resmen o kadar sallıyordu cok guzel bütün içimi doldurdun erkeğim diye inliyordu ve pozisyon değiştirdik ve domaldı arkadan ön tarafına giriyordum ben ona dögru gidip gelirken oda kendini bana doğru itriyordu harki bir şeydi bütün istediklerim bu kadında vardı hemde fazlasıyla ve o kadar çoşmuştuk ki sanırım bir 20-25 dakka olmuştu sikişiyorduk ve ben artık patlamalıydım bu hatanun içine ve ben gelmek üzereyim bebeğim dedim bende hayatım dedi ve aynı anda yakaladığımız aynı uyumunda sayaseninde öyle bir boşaldık ki sanırım apartman değil butun mahalle bizi duymuştur dakikalarca boşalıyorduk sanki ben ömrümde öyle süper boşaldığımı hatırlamıyorum harika bir kadındı esra ve tekrar sigaralarımızı yaktık ve derin derin nefes alarak kendimize gelmeye calışıyoruk ve saclarımla oynuyordu tek söylediği söz iyi ki cıktın karşıma çok mutluyum diyordu bende dedim ve sözunu unutma diyede ekledim :)ve sabaha kadar 3 kez daha beraber olduk artık içimiz birbirimize akmıştı sanki süper birşeydi her pozisyonu denedik banyoda bile seviştik?
evet sözunde durdu arkadasını hafta sonu getirdi serpil hanım benim geleceğimden habersizmiş gerçekten supriz yapmış beni görünce öyle sevindiki kendini tutamadı boynuma sarıldı hoş geldin yakışıklı diyerek dudagıma yakın yerden resmen emerek öptü beniii cok heycanlanmıştı beni nereye oturtacagını sasırmıştı ve esrada hafiften guluyordu arkadasının haline eee onuda daha sonra anlatacım süper bir üçlü olduk resmen bankada am hesabı actırmıstım kendime :))) evet hikayemin devamını dinlemek isteyen ve benimle saatlerce bulutların üstünde ucmak isteyen Ankaralı bayanların maillerini bekliyorum önce msn nede tanışıp daha sonra deliler gibi saatlerce sınırsız zevk yaşamak isteyen bayanlar sizleri bekliyorum gizlilik en önemli ilkemdir cunku burdaki isimler bile değiştirilmiştir. herkezin huzuru için bu gerekli demi evet olgun tecrübeli bayanlar kendinize sans verin 28-45 yaş arası bayanlar özellikle tercihimdir bakımlı ve temiz bayanları istiyorum evet artık veriyorum mail adresimi ekleyin bekliyorum

Bu yazı sex hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Ankarada Bankacı Hatunlar Sikişim

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

