"Lüks Yaşama Sevdasına" Okurlarımızdan aldığımız Hikayeler

Çok hızlı bir yaşam yaşamış olan genç bir erkegim..hikayem tamamiyle gercektir.. yaşamayı eglenmeyi cok seven bir kişiliğim vardı gece hayatında barlarda discolarda en seçkin mekanlarda bulunuyor bundan dolayı çevremdeki insanlar hızla artıyordu.. sosyal çevremde tanıştıgım bu insanların cogu ya lüks bir hayata cok alışmış kimseler veya lüks yaşam yaşamak için bulunan kimselerdi…. maddi durumum iyi oldugundan dolayı iyi bir hayat yaşıyor ve bundan dolayı etkinliğim ve gücüm vardı cevremdeki bayanlar hızla artıyor adete sıraya girmişcesine benle ve benim cevreme girebilmek için sırada bekliyolardı.. çünkü onlar paraya ve güce inanmış insanlardı bazen bu sanal dünya artık canımı sıkmaya başlamış ve bıkkkınlık geldigi konusunda şüpheler beynimi kemiriyor ama bu hayyattanda bir türlü kopamıyordum…belki her insan bunlara özeniyordur manken gibi kızlar giitiğin heryerde saygı görmek insanın gururunu oksayan seylerdır aslında ama o dunyanın samımıyetsızlıgı ınsanı sanal ve yalan muhabbetler kurmaya zorlar ve birde bakmısınkı cevrende bir sürü senden faydalanmaya calısan ınsanlar dolup tasmıstır.. en güzel kızlarla cıkar ve gecenin ilerleyen saatlerınde sabaha karsı yatagıma koynuma dahi nasıl girdiğini bilmediğim bir bayanla uyanırdım ve bir sigara yakıp yatagımda uyuyan bayana bakıp arık bitirmeli bu işleri hayatımı yoluna koymam gerekiyor derdim neyseki bu durum epeyce sürdü artık hayatımda yeni kararlar almak zorundaydım… artık dedım evlenmelı ve yuva kurmalı herseyı mazıde bırakmalı bu cevremın dısında bırısı olmalı neysekı melek gıbı bır kızla evlılık kararı alıp nısanlandık ama bılemezdımkı olaylar bundan sonra başlayacakmışş… nişanımızı sazlı sözlü eglenceli yapıp nikahtan sonrada dubaiye balayına gitme kararı almıştık. nişanda bir kac ünlü sanatcı cagırıp nişan günü için hazırlıklara başlamıştık.. nişan günü geldi çattı o gece esmer 1 .75 boylarında mankenlere taş cıkartacak fizigiyle muhteşem güzellikte bir kız bol ve kısa etegıyle topuklu ayakkabıları ve siyeh desenli corapları o muhtesem klacaları etli dudakları dolgun memelri ve sırt dekolteli elbiseleriyle sanatcı eşliginde oynuyor sadece benim degil oradki bütün erkeklerin dikkatini üzerine toplıyor herkes sanki ona hayran hayran bakıyordu hatta türkü söyleyen sanatcı bile etkilenmiş olmalıki arada bir hay maşşalah diyor kızda bu ilgiyi karşılıksız bırakmayarak coşuyor costuruyordu sanki bu kadar kusursuz ve seksı olabılırdı kendı kendıme bu kız bızım aileden dedıl galıba dedım olsa tanırdım heralde nısanlıma bu oynayan kız kımmıs dedım oda bena dayısının kızı oldugunu ankarada kocası memur orda oturuyolar nısan ıcın geldı cok samımı arkadasımdır herseyımı onla paylasırım benı cok sever dedı..ismide buseymiş… neyseki buse oynamaktan yorulmuş olmaliki yanımıza dogru gelmeye başladı ben hala hayranlıkla ona bakıyordum nısanlıımın kulagına fısıldayarak aslan gıbı bır koca bulmusun sanslısın allah bozmasın gıbı laflar ediyor sonra bana donerek hayırlı olsun enıste deyıp gulurek ama nasıl bır gulme gulerken gozlerı ısıldıyor yanklarındakı gamzeler sankı gül gül oluyordu.ona bakmamak için kendimi zor tutuyordum neyseki nişan biiti buse ankaraya gıttı nıkahı erkene elmıstık 2 ay sonra buseyı nıkahta gordum mutesemdı ınsanın yüregini hoplatacak güzellikte ve zerafette yanaklarımdan operek tebrık ettı enıste balayındn sonra bir gün sizde misafir olcagım tabi kabul edermısın bılmem ama beni iyi agırlıycaksınız deyip gülerek şakalar yapıyor bende tabiki ne zaman ıstersen buse herzaman kapımız sana acık dıyordum. bız balayına dubaıye gıdıp 10 gun kadar kaldık buse bu arada nsanlımı arıyor ne kadar sanslısın oralar nasıl guzelmi diyor kızlar kendı arlarında gulerek esprıler yapıyor sonra buse tlfona benı ısteyerk enıste kızımıza ıyı bak benı cagırmadınız ya alacagınız olsun dıyordu bende yer ayırtayım gel dedıgımde şaka şaka enişte sagol biliyorum yaparsın sen diyordu.. balayı biiti memleketimize döndük ardan 7 ay kadar bir süre gecmişti bu süre zarfında buseyi görmemiştim zaten eski hayatıma dair bütün iliskilerimide silmiştim artık düzgün bir hayatım vardı bu süre zarfında sadece tlflarda eşimle konusurken buse bende görüsüyordum cok cıvıl cıvıl kanı kaynayan bır kızdı bayrama artık 10 15 gün kalmıştı buse bayramlarda memlekete gelırmıs kocası memur oldugundan erken ızın alamıyor ama buse erken gelıp 10 15 gun ailesının yanında kalıp hasret gıderrımıs. neyseki buse tek basına ailesinin yanına gelmişti eşim buseyı gormek ıstedıgını ve oraya gıdelımmı dedı bende pekı olur gıdelım dedım cay ıcın busenın evının yolunu tuttuk buse sevincle kapıyı astı ve eşimin boynuna sarılıp sonrada beni yukardan asagıya bır suzup enıste kılomu almısın ne deyıp evlılk yaramıs sana deyıp taokalastı ama buse bır sıyah yünlü tayt giymiş akıllara zarar veren o kalcalar o sütün gibi bacaklar üstünde bol yakalı geniş memeleri yururken zıp zıp zıplayan kırmızı kıyafet giymiş adeta aklım gözüm beynim o götün her kıvrımını ürürken kalkarken cay ikram ederken takılıp kalıyor içimde engel olamadıgım dürtüler beni dürtüyor bu kadarmı olur diyordum.. sanki busede bu bakışlarımı anlamış gibi bacak bacak üstüne atıyor az yakalayabildigim manalı bakışlar atıyor veya bana öyle geliyor zannedıyordum eşimle konusurken bayram ıcın kıyafet alacagından beraber gıdelım ıstersen diyordu oda olur yarın bakarız deyıp sozlestıler tokalasıp ayrılırken elındekı sıcaklıgı bıle bana farklı gelmıstı o gece gördüğüm o manzara gözümün önünden bir türlü gitmiyordu o göt o memeler o bacaklar gülüşü onun hayalıyle karımla sevıstım ınanamıyordum kendıme…. ertesi gün karım buseyı alıp carsıya gıdelım dedı olur dedım buseyı evinden aldık buse dar bir kot pantalon giymiş o muhteşem kalcalarıyla bir abide gibi duruyordu muhteşem götü inasanı deli ediyor o mamaler insanın aklını baştan alıyordu. arabaya neşeli şekilde bindi çarşının yolunu tutup bir magazaya girdik buse bir kıyafate beyenmişti oldukca cüratkar bir kıyafetti etegi kısa gögüs dekoltelı eşiimde normal bir kıyafet giyip kabine denemk için girdiler. ilk buse cıkmıştı gözlerime inanamadım meme uçları belli oluyor ve dimdik havaya bakıyolardı bacaklar o göt dopdulu muhteşem duruyordu nasıl olmuş enişte dedi agzımdan istemsizce muhteşem dedim utanmış olmalı ve benden bu cevabı beklemiyor olmaliki boynunu yere egip gülümsedi sonra tekrar bir tane pantolan ve cekettten oluşan bir takım daha begendi buse kıyfatelere bakarken kendine oldukca güveniyordu çünkü oda muhteşem bir vucudunun oldugunun farkındaydı o yuzden dar pantalonlar veya mını etklere begeniyordu sanırım içeritye grip takımını gıyıp geldi pantalon sanki vucudunun amının götünün bacaklarının her kıvrımına yapısmış muhtesem duuruyordu bu nasıl olmuş enişte dedi bende güzel ama bir dön bakayım dedim dönünce o amla göt çizgissi hepsi besbelli top gibi sanki bir ressam cizmiş gibi herşeyi belli oluyordu cok güzel dedim artık dayanacak halim kalmamış ne olursa ne sekılde karsılık verrırse versin diyordum kendi kendime acaba buse bana veririmiydi kızlar speederofspeeder************* yorumlarınız için bayanlar…. aklımı kurcalayan bisey ise eşim yanımdayken bu tür konuşmalar yapmıyordu acba gercekten beni begenıyormu diye kendime soruyordum ama duygularımda bir türlü emin olmıyordum diger taraftan karımıda aldatmak istemiyordum neyseki kıyafetleri begenip kasaya dogru yöneldik busenin aldıgı ılk kıyafe
t buse için pahaluı gelmiş olmalıki bu lkalsın malum kocam memur alamam dedi ama üzülmüstü anlasılan ben ise al hadi ben ödüycem dedim eşimde ısrara ediyor ama ahyır alamama diyordu sonra borc dedim hadi al sonra ödersin zar zor aldı kıyafetleri alıp magzadan cıktık kızlar iç camasırınada bakmak istiyolardı caddeden yürürken mubalagsız butun erkekler busenin muhteşem güzellüğine ve seksiiğine bakıp bakıp duruyor herkes iç geciriyordu benim cektiğim ise tam bir ızdırap olmustu iç camasırı magzasına ben ayıp olur dusuncesıyle gırmedım onlar ı-cerde kaynatmıslar karım daha sonra bahsetti bana buse enıste nelerden hoslanıyor demıs karım jartiyerli şeyler beyaz slip seksy camasırlar veya siyah tanga dantelli demiş bnde onlardan hoslanırım demış buse neyse ogun yemek yeyip buseyı evıne bırakmak ıcın yola cıktık yarına sizdeyim eniste dedi yatılı mısafır kabul edersınız degılmı dedı bende tamam olur dedım buyrun dedım ozaman yarın için hazırlıklara baslayın erkenden gelırım dedı bnde iki vasıta degıstıreceksın sabah şöfürü gönderririm dedim tamam öyleyse dedi sabah bizim şöför hastalanmış o yuüzden buseyi almaya gittim beni görünce oldukca sevinmişti sanırım altında diz üstünde bir etek ve uzun cizmeler giymiş yine insanı deli ediyordu arabada cok güzel olmuşun dedim o ise bana bakıp gülerek daha yeni anladın galiba dedi sanki bişeyler ima etmek istiyordu ben ise kocan ne zaman gelecek diye soru sorup konuyu değiştirdim bilmiyorum ne zaman isterse dedi ben arlaraında bir proplem olabilecegini düşündüm çünkü kocasının lafı acılınca cok kısa cevplar verip kapatırdı konuyu ben ya ne güzel bir kocan var bak giyimine kuşamına karışmıyor demokrat bir kimlik galiba dedim o ise o bana karışamaz korkar benden dedi peki sen eşine giydirirmisin dedi bende asla dedim olmaz kıskanırım deyince işte benim kocamla senin arndaki fark dedi….. bu kelimeler dılınden dökülürken sanki derin bir ahh cekmişti ama bu sözleri iyimi kötümü algılıyayım bilemiyordum… eve yaklastık inerken arbadan eniştecim kendini fazla özletme erken gel eve dedi bende tamam dedim işe gittim ama aklımda hala buse vardı bu gece acaba istesem bana veririmiydi içimdeki ateşi onu sikerek dindirebilirdim ancak karar vermek zorundaydım eger onu sıkmek ıstesem beni tersler rezaletmı cıkardı yoksa gercekten o mu benı ıstıyordu sizce bayanlarspeederofspeeder@hotmail.com aksama bu işi bitirmeliydim artık ne olursa olsun umrumda degıldı tanıdık bır eczaneden uyku ılacı aldım iki buket gülm alıp evin yolunu tuttum kapıyı muhtesem seksiligiyle buse actı karım mutfakta ugarsıyormus gulumseyerek buyur canım dedı sessızce acayop olmustum bılerekmı yoksa ıstemedenmı canım dıyordu bana anlamadım bacaklar o göt o memeler beni bitirmişti zatengülleri bayanlara verdim buse görüyormusun erkegi dedi karıma cok sanslısın ya sen dedı… aksam yemegını yerken gozelrımı ondan alamıyor her oturup kalktıgında o muhtesem kalcalara ve bacaklara baka kalıyordum artık nıyetımı bellı etmelıydım ama nasıl oturma odasına gectık buse cayı demleyıp gelmıstı servıs ederken öyle bir egıldı ve ben o muhtesem bembeyaz memeleri siyah seksi südyeninden öyle bir taşmış ve dolgun görünce adeta nefesimi tutmuştum benim o halimi anladı sanırım gülümsedi tam karsıma gecip bacak bacak üstüne atıp oturdu o bacaklar bu kadar pürüzsüz olabılırdı benim sikim pantalonumda cadır kurmustu kabarmıstı onu sikmek duygusundan kendimi alamıyordum ona bu siki belli etmeliydim cesaretle bacaklarımı aralayıp daşşaklarımla sikim öyle bir kabarmıştıkki anlatılmaz bir ara gözünün sikime takıldıgını farkettim eşimle sohbet ediyor ben ise tv seyrediyordum her bakıısımda o benım sıkıme yogunlasmıs goruyor ben ise aldırıs bile etmiyordum ama onu sikmek için içimde cesaret olusmustu… gece saat 12 yı gosterıyordu ben uykum geldıgını yatmak ıstedıgımı soyledım sohbetınız bol olsun dedım sıze süt getireyim dedim icerde sütü koyarken ikisine birden uyku ilacı vercektim aama sonra vazgecip sadece karımınkıne koydum çünkü busenin bakışları bana cesaret vermişti sutlerı masalarının onune koyup odama gectim beklemeye basladım ıcerdekı odadan konusma ve kaynatma seslerı gelıyordu ardan 1 saat gecmıstı karım sutunu ıcerdi ama içmemişmiydi suphelenmeye basladım gidip bakmam gerekiyordu odanın kapısına dogru sesızce yürüdüm kızlar kendi arlarında seks konusuyolardı buse karıma eniştem nasıl yatakta diyordu karım ise o cok doyumsuzdur saatlerce seks yapabılıyor ben orgazmın ne demek oldugunu ondan ögrendim müthiş deyince buse tabiki belli oluyor tahmin etmiştim yapılı zaten eniştem kim bilir yatakta neler yapıyordur sana deyip benim kocam tam bir uyuz cinsel ilskiye girmek bile istemiyorum inan orgazm nedir bilmem ben deyip dert döküyordu eşime sonra karım ya beni acayip uyku bastırdı buse ben gıdıp yatıyorum deyınce hemen odama gıdıp uyuyor numarasına daldım karım gelır gelmez kendını zor yataga attı belliki uyku ılacını ıcmıstı emın olmak ıcın yarım saat kadar bekledım sonra harekat zamanı gelmişti sonunda o muhtesem am göt memeler benim olcaktı ama buse ya ıstemezse napcaktım bılmıyordum yavasca busenın yattıgı odaya gıttım cek yata sırtını donmus o muhtesem götü battaniyeden bile belli oluyordu cekyatının yanına sesızce coktum cesaret edip battaniyenin uzerınden götünü oksamayta basladım ama cok yavas yapıyordum sankı kalbım duracaktı sonra battanıyeyı hafifce araldım bayanların altlarına gıydıgı ince bir tayt giymiş o muhtesem götü beni mahvetmişti göt yanakları arasında parmaklarımla daireler ciziyordum sikim zıpkın gibi olmustu sankı altında kilot yoktu ellerimle dokunurken hıc biseye temas etmıyordu çünkü ssonra kendımı kontrol edememeye basladım ellerımle klcalarını ıyıce oksuyordum ileriye gidip taytını yavasca sıyırmalıydım elimle taytının lastıklı kısmından tutup yavasca sıyırmaya basladım ıste karsımda yavasca busenın tenı görünmeye baslamıstı muhtesem teninden sonra göt kısmına yavasca sıyırıyordum taytını birde ne göreyim tanganın üçgen kısmı hemde siyah karsımda duruıyor bıraz daha ındırınce top gibi bir göt muhtesem sekılde ellerimle cıplak götünü oksamaya basladım bir ara kendime hakım olamayıp ıyıce oksamaya basladım buse kımıldamaya kıpranmaya baslamıstı birden anıden uyanıp ayga kalktı napıyorsun eniste dedi ben ise kısa sürelı bir şok yaşamış napacagımı bılemeden bırbırımıze ebakıp kalmıstık ama anıden onun etlı dudaklarına yapıstım bütün atesimle öpmeye basladım önceleri beni iteklemeye basladı ama sonra oda tüm ateşiyle kendini kollarıma bıraktı deliler gibi sevisiyorduk. etli dudaklarını boynunu öpüyor yalıyor saki ikimizde çöllerde susuz kalmış gibi birbirimizi istiyorduk elimi dolgun götüne attım adeta yoguruyordum bukadarmı müthiş ve seksy olur… boynunu yalarken dahada ateşleniyordu kulak memelerini agzımda kemiriyor buse aşkım aşkım diye inliyordu… sonra bir cırpıda ustunu cıkardım sadece siyah dantelli südyeni ve tangasıyla karşımda kalmıştı memeler südyenden taşmıştı memelerine yumuldum yalıyordum küçük ısırıklar atmaya başladım sanki onları yemek ister gibi hoyratca davranıyordum. altımda zevkten kıvranıyordu buse ama beni bunca zaman tahrik etmenin verdiği toklukla onu muthiş şekilde sikecektim elini tutup sikime götürdüm o an afalladı ve şaşırdı çünkü devasa sikim öylesine kabarmıştıki pantalonumda öylesine kabarmıştı okşamaya başladı sanki bir kedi sevr gibi cıkar onu dışarı dedim pantolonumu yavasca asagıya cekip boxerımı indirdi aşkım çok büyük bu dedi yala dedim şaşırdı belliki daha önce hiç yalamamamıştı başından tutup sikime bastırdım deliler gibi yalamaya başlad
ı iştahla taşşaklarımı kadar yalıyor elleriyle sikimi kavaramaya çalışıyor ama elleri sikimi tutarken küçüçük kalıyordu aferin sana buse iyi yala diyordum o anda o muhteşem götünü sıkıyor küçük tokatlar atıyordum ama okadar müthişdilerki onları ısırıp yalamak istedim aniden onu tutup 69 pozisyonuna getirdim agzına sikimi verip götünü okşayıp yalamaya başladım tanganın ipini ellerimle kaldırıp o muhteşem manzaraya şahit oldum dolgun bembeyaz götü kayısı gibi küçücük bir amı ve düğme gibi muhteşem göt deliği vardı amını dillemeye başladım amına gelen ilk dil darbem onu sarsmıstı sonra yavasca dondurma yalar gibi yalıyor ben yaladıkca agzındakı sikimi daha bir sehvetle yalıyor taşşaklarımı tek tek agzına alıyor aşkım aşkım diye sersenişte bulunuyordu sonra mından akan zevk sularını dilimle göt deliğine yalıyarak taşaımaya başladım onu ilk o muhteşem göt deliğinden sikecektim ama busenin bundan haberi yoktu o taytlar o mini etklerin hesabını verecekti bana uykusuz gecelerin hesabı sorulacaktı parmagımla göt deliğiyle oynamaya başladım akan zevk sularını taşyordum göt deiğine sonra küçük küçük parmagımı göt deligine sokmaya başladım ama canı yanmaya başalmış olmalıki kıpırdanıyor götünü sola saga oynatıyordu amını yalarken parmagımı zorluyordum böylece amının yalanması zevkinden mahrum olmak istemiyor ve göt deliğine zorladıgım parmagın acısını dindiriyordu isaret parmagımın yarısını zar zor göte soktum aşkım acıyor demeye başladı yapma ne olur dedı sonra onu sacından tutup domalttım o ne muhteşem göttü tangasını cıkarıp attım sütyenini memelerinin altına gecırıp memelerini dışarı cıkardım ve hoyratca ellerimle yogurdum sonra parmagımı hafıfce amına surtup sıvıları toplamaya basladım ve aniden göt deliğine yara yara soktum canı yanıyor yapma diyordu sacını elime dolayıp kulagına yavasvca fısıldadım bu götü bana vereceksin buse dedim bu götü doldura doldura sikecegim korkmus olamlıkı aşkım ne olur ben onu amıma nasıl alacagım diye düşünüyordum göte olmaz cok canım yanar ne olur dıye zırvalamaya baslayınca götüne korkunc bir tokat yapıstırdım götüne parmagımı gömüp sertce hamlaler yapıyor buse bögürmekli sesler cıkarıyor yapma yapma dedıkce götüne tokatları yıyor artık aglamaklı konusuyor inliyordu sacını elime dolayıp kıpırdamasına manı oluyor götüne parmagımı sertce sokup cuıkarıyor o ise o muhteşem götünü kacırmanın derdine düşmüştü korkam cok seveeceksin diyordum ama nafile sonra parmagımı göt deliğinde yavasca cıkardım derin bir og cekti sonra amına sikimi sürtmeye başalsdım zevk sularıyla kayganlassın istiyordum buse altımda zevk cıglıkları atıyor sok amıma aşkım dmeye başlamıstı ama ben sadce sürtüyordum çünkü onu götten sikecektim… sonra ona götten sonra dedim korktu hayır hayır demeye başladı sacını elime dolayıp beni tahrik etmeden önce düşünecektin nerden istersem ordan sikecegim seni dedim sizce bayanlar götten sikmelimiyim haketmişmiydi buse speederofspeeder************* kalclarını tokatlamaya başladım sonra başından iyice tutup domalmasını söyledim sakın ha kımıldama dedim yoksa tokatlara engel olamazsın caresizce domaldı muhtesem göt deliği karsımda duruyordu sikmeden önce göt deliğini iyice dilledim rahatlasın istiyordum sonra sacımı elime dolayıp koca siki göt deliiğine hızaladım ve bastırmaya başladım altımda kıvranıyor aşkım cok büyük girmiycek deyip duruyor altımda cırpnıp duruyordu bastırıyordum sanki sıkım kırılacak gibi oluyor buse ise kaskatı kendini kasıp duruyordu arda arda götüne tokatları yapıstırmaya başladım edeta at kırbaclar gibi acıdan aglamaklı seseler cıkarıyor sacını elime doladıgım için kacamıyordu tokatların etkisiyle kendini kasmayı bırakmıs anı bır yüklenmemle sikimin başı göt deliğine girmişti o an cırpınmaya başaldı götünü sikimden kutaramaya calısıyordu ama sacından tutup cektıgım ıcın kacacak bir yeri yoktu sikim sanki göt deliğinde sıkısıyor oynamıyordu bile aniden üstüne birz daha yüklendim yara yara göte koca siki gömdüm o sikin o göte girmesiyle busenin gözleri fal taşı gibi olmuş bögürmeye başlamıstı aşkım cıkar onu canım yanıyor lütfen deyip yalvarıyor ben ise teselli etmek için gececek canım az kaldı deyıp götünün içinde sikimi hareket etmeye calısıyordum kafasından itutup iyice bastırdım göt deliğini yara yara sokuyordum buseye feryad figen ediyor aglamaklı sesler cıkarıyordu gözleri dolmustu daha hızlı hareket etmelıydım saclarından daha sıkı cekip göt deliğine gömmeye başladım her sokuşum sanki ondan bişeyler alıp götürüyor sasılıyor artık aglamaklı sesleri aglamaya dönüşüyordu göt deliği sikimi sıkıca kavrıyor içinde bişeyler yırtılıyordu sanki onu bir kısrak tay kosturucasına sikiyor götünü tokatlıyordum muhteşem götünü sikmem hiç bitmesi istiyordum çünkü rüysıyla hayaliyle yaşadıgım bu anın keyfini cıkarıyordum buse artık sokuş darbelerimle sarsıla sarsıla aglamaya başladı göt deliğine her sokuşumda göt yanakları dalgalanıyor memeleri daireler cizerek sallanıyordu sonra boşalabılcegımı anladım normalde konsanter olabılırsem saatlerce sıkısır zaten geç boşalan bir bünyem vardı kadınlarda zaten bendeki bu huya hastalardı dahada gec bosalmak ıçın bazen sikişi dudrduruyor öylevce göt deliğinin içinde bekliyor buse ne oldugunu anlamaya calısıp hıckırık sesleri azalıyor sonra son şiddetimle onu sikmeye başlayınca tekrar bögürme sesleri yükseliyordu arada bir sikimi göt deliğinden cıkarıp bekliyor götü tam kapanmaya başladıgı anda hepsını bırden acımasızca tekrar götüne gömüyordum buse artık zevklenmeyebaşlamıstı ellerını ve dişlerini artık sıkmıyordu amı a ogüzel amı ıslanmıstı götünü sikerken amını sıkıp yogurmaya basladım cimdikler atıyordum amına sonra tereyagından kıl ceker gibi yavasca götünden sikimi cıkardım hemen basından tutup agzına verdım sikimi cekmemle buse derin bir ohh cekip rahatlamıstı buseye sikimin hertarafını yalatıyor yalamadıgı yerlerı sikimi cesıtlı yonlere kaydıraak yalatıyordum götüne tokatları arada bir atıyor iyice malım etmiştim onu sonra terden sırılsıklam olan atletimi cıkardım buse kıllı gögsümü yalamaya başladı sanki iilk erkegi bendim kıllı memelrimi yalayıp somuruyor aşkım erkegim deyip kendinden geciyordu sonra treden sırılsıklam olmus atletimi busenin boynuna tasma yaptım tasmasından tutup onu duvarın dibine kadar köpek gibi yürüttüm dört ayak üstünde sonra kaldırmadan sikimi agzına verip yalatıyordum buse taşşaklarıma kadar yalıyordu sikim canavar gibi olmuştı buseyi tsamasından tutup duvara domalttım memelrini elime alıp amına sürmeye başladım koca sikimi amımda senin sik aşkım siş beni deyip kıvranıyordu dur bakayım dedin suratını avuclarımın içinde sıkarak götüne tokatları yapıstırmaya başladım her tokay yeyişinde öne dogru sarsılıyor elimden kurtulamıyordu sonra aniden o muhtesem göte tekrar soktum cok hızlı sekılde göte gömüyor buse yerinde duramıyor sikişde sanki hız rekoru kırarcasına götünü doldura doldura sikiyordum sonra cok sert darbeler vurmaya basladım sonuna kadar sıkımı cıkarıp cok sert ve destekli göte gömüyordum amından zevk suları akmaya baslamıstı sonra anıden göt deliğinden sokup amına soktum hiç beklemiyordu bunu derin bir ohhh cekti sanki amının içi ates olmus onu yakıyordu siktikce kendinden gevciyor memelrini avuclamıs ama sokuyordum sonra aniden amdan cıkarıp göte soktum artık buse nerden sikilecegini kestiremiyordu am beklerken göte göte beklerken ama sokuyor altımda zevk cıglıkları atıyordu saclarından tutup amlı götlü sikiyor onu doyuruyordum sik beni sik beni erkegimsin benim deyip ferya
d figan ediyordu sonra bosalma zamnım gelmıstı busede kendını kaybetmıstı ve anıden kasılmaya basladı amını duzuyordum sonra sarsıla sarsıla bosaldı ayakları tıtrıyordu aradan 10 snye sonrada ben bosaldım göt deliğine fskırttım zamanlama muthiş olmuş buse ılk defa orgazmın ne oldugunu tadıyordu orgazmın verdiği rahatlıktı ntyuzundekı ıfade bosalan sıkımle bır ıkı defa soktum göt deliğine buse yere yıgılmıstı agzına verıp sıkı yalattım sonra götü cok acımıs olmalıkı götünü elleriyle ogusturuyordu bende yanına tıgıldım bır muddet elleriyle gögsümün kıllarıyla oynayıp basını bebekler göbi gögsüme dayamıstı sonra onu alıp kucagıma banyoya götürdüm duşun altına girdik ikimizde aglamaktan gözleri kızarmıstı kgötünde benim beş parmak izlerim vardı sonra onunla sevıserek yıkandık amını bir kezde banyoda siktim oda cok istiyordu sanki birdaha böyle bişeyı yasayamayacaını düşünüp bana doymak istercesıne bir hali vardı bacaklarını kollarıma dolayıp onu ayakta amdan düzüyordum buseyi tekrar bosaldı sonra onu sabunlayarak yıkadım öptüm teselli ettim sanki psikolojisi bozulmıstu dusun altında aglamay basladı beni bırakmıycaksın degılmı deyıp aglıyordu bende hayır dedım ama ben bile inanamadım dediğime bunu ne yapmalıyım sızce bayanlar speederofspeeder************* bırakma ama nasıl o an öyle dedım sonra onu yatagına dogru götürdüm ne olur biraz koynunda uyuyayım sonra git dedi samki cocuklasmıstı buse tamam dedim koynuma gırıp bana sıkıca sarılarak uyudu ben uyuyamazdım cunku odama karımın yanına gitmek zorundaydım buse uyuyunca odama gittim karım hala mısıl mısıl ılacın etkısıyle uyuyordu sabah aydınlanmak uzerıydı zaten o gun oglene dogru zar zor uyandık sabah kahvaltısnda buse suratıma bıle bakmıyordu ne olmustu acaba dıyerek dusunuyordum karım buse nasıl uyudun dungece dedıgınde basını kaldırıp gulumseyerek gözlerimin içine baktı ve hiç olmadıgı kadar güzel uyudum dedi: ozaman bişey olamdıgını anladım krım bana hayatım falan deyınce suratı asılıyormus busenın bellıkı kıskanclık duyuyordu ama bu ısı nasıl yaptık sanki bir ruya gibiydi buseyı tekrar bir defa merdiven boslıugunda siktim beni ankaraya cagırıyor ve her bulusmamızda ısler kotuye gıdıyor cunku buse bana gercekten deliler gibi aşık oldu ben ise pısmanlık duydum onu bırakmaya calıstım ama buse beni tehdit etti öldürürüm kendimi falan ne yapacagımı bilmiyorum sizce ne yapmalıyım bayanlar bu işten cıkamadım speederofspeeder@hotmail.com bana lütfen yazın simdi ankarada buse 4 aydır tlflarım susmuyor tlfada agalayıp sızlıyor özledim falan diyor ama ben onu benden sogutmayı denıyorum çünkü bu işin sonu olmadığını biliyorum o benle metres hayatı yaşamaya hazır ama ben vicadani olarak rahat değilim yoksa cogu kez ona bir ev almamı ve kocasından boşanacagını benim hftada bir de olsa onunla beraber olsam yeterli olacagını söyledi ama bilemiyorum işin iiçindende cıkamıyorum dogrusu napmalıyım…

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Evli Çiftlerle Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Gece Hahatından Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, LezbiyenLerin Sex Hikayesi, Sex Hakkında Bilmedikleriniz, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to "Lüks Yaşama Sevdasına" Okurlarımızdan aldığımız Hikayeler

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dultüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dultüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  3. samsunlu_serkan dedi ki:

    samsun civarı bayanlar ve çiftleri bekliyorum güven ve sırdaşlık içinde gizlilik şar 0545 674 11 04 lütfen iddi olan arasın

Bir Cevap Yazın

