Mahalle Kasabının Çırağı beni Sikti Sex Hikayesi Oku

Kasabın çırağı!

Ben Nurten. 28 yaşında, 7 yıllık evli iki çocuk sahibi bir ev hanımıyım. Eşim vardiyalı bir işte çalışıyor. Bir ay gece çalışır, bir ay gündüz. Son zamanlara kadar maddi durumumuz iyi sayılırdı.

Ama bu zamanlardan sonra ay sonunu zor getirir olduk. Buna rağmen aile içi huzurumuzu korumayı bildik. Gül gibi geçinip gidiyorduk. Zaten kasapa çok sık gitmiyordum. Ara sıra gittiğimde de 250 gram kıyma veya daha ucuz olduğu için kemikli kuşbaşı et alıyordum.

Geçen de aniden misafir bastırdı. Kasapa gidecek fırsat bulamadığım için telefon açarak, yarım kilo yağsız tarafından köftelik kıyma istedim. 15 dakika sonra zil çaldı. Kapıyı açtığımda karşımda çok hoş bir erkek duruyordu.

“Siparişiniz, Nurten Hanım” dedi. Kıymanın parasını alırken çaktırmadan elimi tutup, çapkın çapkın gülümsedi. Biden içim bir hoş olmuştu. O gün misafirlerimi gönül rahatlığıyla ağırladım.

İki gün sonra kasaba telefon açarak bu defa akşam yemeği için iki but istedim. Yine o getirmişti butları.

İçeride kimse olmadığı için onu bir kahve içmeye davet ettim. Çırakta “Şeytan tüyü” olduğunu düşünmeye başladım. İkinci defa görmeme rağmen birbirimizi 40 yıldır tanıyormuşuz gibi rahattık.

Kahvelerimizi içerken havadan, sudan lafladık. Hiç yşeri değilken müstehcen bir iki fıkra anlatarak bana karşı niyetini anlatmaya çalıştı. Bayağı da taktik biliyordu. Bende akşam televizyonda gece yarısından sonra seyrettiğim açık saçık bir filmden söz ettim.

Gözleri ışıldadı

Sanırım mesajım yerine ulaşmıştı. Kocamın ne zaman gece mesaisine geçeceğini sordu: “Bu hafta sonu” cevabını alınca gözleri ışıldadı. Çıkarken yanağıma masum bir öpücük kondurdu. Pazar günü telefon edip istediğim olup olmadığı sordu. Bunun kontrol olduğunu anlamıştım.

“Hayır” dememe rağmen, akşam çocuklar yattıktan sonra elinde bir kilo kıyma, bir kilo da pirzola olan koca bir paketle çıkagelmişti. Hemen içeri aldım. Ses çıkartmadan yatak odasına geçtik. Kapıyı kilitledik.

Beni soymaya ve okşayıp öpmeye başladı, bana yaptıklarını kendisine de yapmamı istiyordu. Oral seks yaparken de büyük zevk aldığını gördüm.

Onu mutlu ettiğimi anlayınca benden bundan zevk almaya başladım. Çünkü kocamla sevişir, fazla oral seks yapmazdık. O sadece öpüşmeyi tercih ederdi. Çırak ise vücudumun her bölgesiniu özellikle, erotik bölgelerimi büyük bir arzuyla öpüyordu.

Uzun uzun birbirimizi öperek sevişmeye hazırladık. Birbirimize sıkı sıkı sarılıp tek vücut olduğumuzda mutluluğun doruklarındaydık. Çırakla ilişkimiz hem beni mutlu etmişti, hem de aile bütçemize önemli bir katkı sağlamıştı. Ama ne yazık ki bir süre sonra o semtten taşındık ve bir daha da kasabın çırağını görmedim.

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

30 Responses to Mahalle Kasabının Çırağı beni Sikti Sex Hikayesi Oku

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz zafer emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur tum bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. ateşli ali dedi ki:

    düzce,bolu izmit ,sakarya,ist. civarından ateşli bayanları beklerim gizliliğe ve saygıya önem veririm e hadi ama çekinecek ne var ki 05057733528
    melendere@hotmail

  3. omer dedi ki:

    merhaba benım adım ömer 26 yaşında 187 boyunda yalnız yasıyan bir adamım birkilte zevk dolu vakit geçirebileceğim güzel anlar yaşamak istiyorum evli çiftlere 3. olabilirim yada gurup sex partisi kurabiliriz bayanlarla birebir harika zamanlar yaşayabiliriz yaşanacak her güzel anın aramızda kalması ayrıca önemlidir eğer gerçekten bacak aranızda 18 cm lik taş gibi penis hissetmek isterseniz ekleyin
    omerulker-34@hotmail.com

  4. omer dedi ki:

    Istanbul kadikoyde yalnız yaşıyorum 24 yaşında 190 cm boyunda 17cm aletim var işlevi çok iyi en az yarım saat cakarim
    Gizlilik çok ama çok önemli evli bekar yada çift fark etmez yeterki gizli kalsin ve gerçekten ciddi insanlar eklesin lütfen
    omerulker-34@hotmail.com

  5. poyraz dedi ki:

    ankara civarı ekleyebilir prensibim önce kadınımı tatmın etmek sonra kendim poyraz06_1986 at hotmail.com

  6. Hakan dedi ki:

    Mrb seks yapacak tum bayanları beknıyom 05425275928

  7. emre dedi ki:

    slm bayanlar cılgınca doruk noktasına ulaşmak istiyorsanız dr.emre01@hotmail.com ekleyın mail atı yasm 28 bn emre tanışalım doktorum

  8. merhaba dedi ki:

    d_a_m_a_t_20@hotmail.com denizlili kızlar sikişmek için bir mesaj atmanız yeterli yer ve saat verseniz görüşürüz

  9. omer dedi ki:

    24 yaşında 1,87 boyunda 85 kiloda spor vücutlu çok sert çakan biriyim istanbulda kendın evim var yalnız yaşıyorum yarrak yemek ısteyen kadın kız hiç farketmez zaten bır defa sıktıgımı ıkıncı defa sikmem hemen yarrak yemek ısteyen varsa yevim müsait eklesin sikişelim omerulker-34@hotmail.com

  10. ali dedi ki:

    görüşmek isteyen bu mailden ulaşsın 28 yaşında genç delikanlı hiç amm sikmeyen birine amm verseniz ne olur ? merak ediyorsan ekle görüşelim denizlide oturması tercihim uğraşamam

  11. MRBA dul bekar mutsuz ve deyişilik ariyen
    nahımlar BEDİRHAN ben 40yş.180.80.kg.BEKAR VE
    bir insancık modeli yim…
    Bir gün bunalırsan ve sıkıntını paylaşmak istersen beni ara…
    İki elim kanda olsa gelirim, sıkıntını yok ederim… 05458500088
    Bir gün ağlayacak gibi olursan da ara beni…
    Seni belki güldüremem ama, söz veriyorum, senle birlikte ağlayabilirim… 05458500088
    Bir gün uzaklara kaçmak istersen beni aramaktan çekinme…
    Seni belki durduramam ama, senle birlikte koşabilirim…
    Bir gün herhangi bir konuda kararsız kalırsan ara beni… 05458500088
    Seni senden fazla düşünür sana fikirler verebilirim…
    Bir gün kimseyi dinlememeye karar verirsen de ara beni..05458500088.
    Ağzımı açmayacağımı, söylemediklerini bile dinleyeceğimi bil…05458500088
    Bir gün beni üzdüğünü düşünürsen de çekinme, yine ara beni…05458500088
    Göreceksin, sana kıyamam, kızamam, üzemem ….05458500088
    msn bedirhan_0607@hotmail.com

  12. SELAM.BEDİRHAN BEN 40 YAŞINDA 1.80 BOYUNDA 80 KG.DA KUMRAL ELA GÖZLBAKIMLI KISA SAÇLI HİJYENE ÖNEM VEREN ÇILGIN DOYUMSUZ FANTAZİ DOLU HATTA BELKİ BİLMEDİĞİNİZ FANTAZİLER YAŞATMAK İSTEYEN İLKESİ GİZLİLİK OLAN YAŞINI GÖSTERMEYEN YAKIŞIKLI HER KONUDA KENDİNE SON DERECE OLDUKCA GÜVENEN Ü BİR BEYİM.ZEVKİ VE ORGAZMI AYNI ANDA YAŞAMAK İSTEYEN DERTLEŞMEK SOHBET MUHABBET ETMEK İSTEYEN KENDİNE GÜVENEN TEMİZ BAKIMLI EVLİ BEKAR DUL FARETMEZ TÜM CESARETLİ ELİT BAYANLLAR YAŞ SINIRI YOKTUR.ŞEHİR FARKETMEZ.GÜZEL BAYANLAR ŞUNDAN KESİNLİKLE EMİN OLUNUZKİ HER KONUDA BENİ TANIDIĞINIZA PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ.MOLOTONLAŞMIŞ İLİŞKİLERDEN SIKILAN KENDİSİNİN DE BİR ÇİÇEK OLDUĞUNUN FARKINDA OLUP DOYASIYA KOKLANMAK İSTEYEN ÇİÇEK KOKULU BAYANLAR.BAĞİMLİLİK YAPACAĞİMDAN KESİN EMİNİM.ÇÜNKÜ HER KONUDA KENDİME SON DERECE GÜVENİYORUM VE İSTERSENİZ DOST OLALIM NEDEMİŞLER DOSTLAR UKYANUSUN DİBİNDE MİDYENİN İÇİNDEKİ İNCİYE BENZER LER AZ BULUNDUKLARI İÇİN ÇOK DEĞERLİDİRLER İŞTE BEN DE U GÖNÜL DÜNYAMDEKİ İNCİ DOSTUMU ARİYORUM
    bir insancık modeli yim…
    Bir gün bunalırsan ve sıkıntını paylaşmak istersen beni ara…
    İki elim kanda olsa gelirim, sıkıntını yok ederim… 05458500088
    Bir gün ağlayacak gibi olursan da ara beni…
    Seni belki güldüremem ama, söz veriyorum, senle birlikte ağlayabilirim.
    Bir gün uzaklara kaçmak istersen beni aramaktan çekinme…
    Seni belki durduramam ama, senle birlikte koşabilirim…
    Bir gün herhangi bir konuda kararsız kalırsan ara beni… 05458500088
    Seni senden fazla düşünür sana fikirler verebilirim…
    Bir gün kimseyi dinlememeye karar verirsen de ara beni..05458500088.
    Ağzımı açmayacağımı, söylemediklerini bile dinleyeceğimi bil.
    Bir gün beni üzdüğünü düşünürsen de çekinme, yine ara beni.
    Göreceksin, sana kıyamam, kızamam, üzemem
    msn< diluxcan2011@hotmail.com
    TEKRAR SADECE BAYAN LAR ARASIN 05458500088 bedirhan_0607@hotmail.com CV

  13. serdar dedi ki:

    selam tatlım bu yorumu okuyor ve istanbuldaysan çok şanslısın sexte sınır tanımam yaşamadıklarını almadığın zevki bende aljırsın yaşım 29 ekle gör tanışalım byeren34@hotmail.com öpüldün

  14. canokan dedi ki:

    slm ben canokan evli çiftler olgun doyumsuz mutsuz bayanlar en çılgın fantazilerinizi güven ve gizlilik içinde yaşamak için çekinmeden arayın 05346665039

  15. acun dedi ki:

    bayanlar arayin yeter gerisi kendiliginden gelir.0554 548 72 45

  16. pelin dedi ki:

    selam ben ankaraaltındağdan pelin beni sikmek isteyene zevkine veryorum msn adresim angl_05@hotmail.com cep:05418132096 aleviyim

  17. Burak dedi ki:

    Mrb olgun ve mutsuz bayanlar gizlilik içerisinde görüşmek isteyenler mutlu etmesini bilen biriyim her konuya açıgım bekliyorum sahmaran_33@hotmail.com sıfır beşyüz kırkbir beşyüz onüç doksandokuz onbeş bekliyorum olgun bayanlar

  18. ömer arat dedi ki:

    slm bayanlar ben usta bir sikici kobra sizin için herzamn heryerde olur siz yetrki isteyuin koca bir yarak kalın ve ustalığı çok güzel istiyen eklesin beni agrilibela@hotmail.com maraz_arat@hotmail.com numaram 05398254934 artamanızı beklerim bayanlar dular fark etemz kobra sizin için heryerde

  19. kenan dedi ki:

    slm ben kenan ciddi guvenılır evli dul 28 ile 49 yas arası bir bayan arkadas arıyorum 541 407 23 51

  20. BEDİRHAN dedi ki:

    MRBA BEDİRHAN BEN G.ANTEP
    te ikamet etmekteyim g.antep ve
    çevre ilerinde yaşiyan tüm dul bekar ve motsuz bayanların tel VE MSJ LARINI BEKLİYORUM
    bir insancık modeliyim…
    Bir gün bunalırsan ve sıkıntını paylaşmak istersen beni ara…
    İki elim kanda olsa gelirim, sıkıntını yok ederim…
    Bir gün ağlayacak gibi olursan da ara beni…
    Seni belki güldüremem ama, söz
    veriyorum, senle birlikte ağlayabilirim…
    Bir gün uzaklara kaçmak istersen beni aramaktan çekinme…
    Seni belki durduramam ama, senle birlikte koşabilirim…
    Bir gün herhangi bir konuda kararsız kalırsan ara beni.05352420759..
    Seni senden fazla düşünür sana fikirler verebilirim…
    Bir gün kimseyi dinlememeye karar verirsen de ara beni.05352420759..
    Ağzımı açmayacağımı, söylemediklerini bile dinleyeceğimi bil…
    Bir gün beni üzdüğünü düşünürsen de çekinme, yine ara beni.05352420759..
    Göreceksin, sana kıyamam, kızamam, üzemem …05352420759
    bedirhan_0607@hotmail.com

  21. aykut demirok dedi ki:

    05379646180 ist kocaelı cıvarıııı bayanlarr msj yada araa beklıyorum aykut_demirok@hotmail.com özele acık 18 ıla 70 yas arasıı benım yasım 19 genc ve ıyı sıkerımm:)

  22. Okayan dedi ki:

    Slm ben istnbuldan okan yanlz yasiyorum ve sewglim yok bu msjima cevap gelmesini istyrum ?5436451855

  23. mert dedi ki:

    selam bayanlar kendine güvenen ateşli kızlar hanımlar varmısınız benimle canlı canlı sikişmeye varım diyosanız ilk tanıtıcı msj atın gayların toplar lütfen sizler aramayın msj atmayın bakmıyorum sizlere sadece kızlar hanımlar gelsin yüzünden her carıya bakamıyorum kızlar ilk tanıtıcı msj atın tanışalım ateşli kızlar ben azgın boğanız sikici mert hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am göğüs emerım yalarım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların ben amcığı sikmeden önce ilk muğaynesini yaparım bu am ne istiyor emilmekmi öpülmekmi dil ucuyla yalanmakmı yoksa yarağımın başının sürtmesinimi istiyor diye bakmam gerek ateşli kızlar hanım gelin bu farkı benimle yaşayın hayatınızda hc tatmin edemeceğniz kadar zevk ve mutluluk tatacaksınız bundan emin olun ayrıca kızlık zarı tespiti yapılır liseli kızlar hc cekinmeden sjla sormak istediğiniz sorularınız varsa sorun liseli kızlar ben am dokturunuz mert sikci sakın gaylar toplar geyler aramasın beni bakmıyorum onlara mümkünse sadece ateşli kızlar bayanları bekliyorum ben hizmetındeyım istbldan 5422791405 mert.1987er@windowslive.com

  24. baris dedi ki:

    05434881047 baris ara

  25. kenan dedi ki:

    Merhaba İstanbul’da ikamet eden 40 yaşında bir beyim. Yaşıma uygun TESETTÜRLÜ, TÜRBANLI hanımlarla tanışmak isterim. Sakıncası yoksa ekler misiniz? MSN ADRESİM: kenan.mercan@hotmail.com

  26. hakan dedi ki:

    slm ben istanbuldan hakan yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmern yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir 05364131029 herşey saygı ve güven içinde görüşelim aloneman1980@hotmail.com

  27. erkan dedi ki:

    merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım oldukca yakısıklı bırıyım olgun hanımlar cagrı yada msj atsın 0541-385-81-85

  28. yaup dedi ki:

    gaziantepten olan bayanlar arasın 05078198742

Bir Cevap Yazın

