Seyehat Dönüşü Sex Hikayem okumalısınız…

Ben ve sevgilim, bilgisayar mühendisi olarak aynı şirkette çalışıyoruz. İşyerinden onu üç aylığına Amerika’ya gönderdiler. Bu süre içinde onsuzluktan çok bunaldım. Döndüğü gün, evin kapısında onunla göz göze geldiğimizde, bakışlarından aynı şeyi istediğimiz belliydi. Henüz kapıdayken özlemle boynuna atladım. 3 ay boyunca onu çok özlemiş, her an arzulamıştım. Kapıdan içeri girer girmez bavulları fırlatıp attı. Ben de hemen kapıyı kapatıp, kilitledim.

Onu kapının arkasına yasladım. Koridor boydan boya aynayla kaplıydı. Beni deli gibi öperken, dudaklarımı kaçırıp önünde diz çöktüm. Üzerimde bir kot pantolon ve incecik bir askılı bluz vardı. Onunsa lacivert takım elbisesi…

Önce kemerini çıkarttı. Dayanacak halim kalmamıştı. Onun için çıldırıyordum. Oda boş durmuyor, her zaman çok sevdiğini söylediği dalgalı sarı saçlarımı okşuyordu. Zevkten inliyor, başımı kendine gittikçe daha fazla bastırıyordu. Ona doyamıyordum. Ayağa kalktım ve önünde durdum. Kot pantolonumu aceleyle indirdi. Gözleri aynadaydı. Bluzumu çıkartıp, sutyenimin askılarını indirdi. Göğüs uçlarım kocaman olmuştu. Elleriyle bacaklarımı okşarken, göğüslerimi yalayıp emmeye başladı. Bu sırada sırtı hala kapıya dayalıydı. Gömleğini ve kravatını çıkarttı. Göğsümü,boynumu ve kulaklarımı öpüp yalıyordu. Elleri her yerimde dolaşıyordu. Dili ağzımda dolaşıyor, dudaklarımı koparacak gibi ısırıyor, emiyordu. Elleri kalçalarımı sıkıca yoğurup eziyor, onları canımı acıtırcasına sıkıyor, parmaklarını etime geçiriyordu.

Pantolonumun üstüne, iç çamaşırımı da indirdi. Sutyenim hala belimdeydi. Bir eli göğüslerimde, diğeri ise ağzımdaydı; parmaklarını yalıyordum… Zevkten çıldırıyordum. Artık dayanamıyor, bir an önce onu içimde hissetmek istiyordum. Ona sırtımı dönüp, kalçalarımı kasıklarına dayadım. Aynadaki görüntümüz, beni iyice deliye çevirmişti. Tek beden olmuştuk adeta… O da aynaya bakıyor, zevkten kocaman olmuş göğüslerimi okşuyordu.

Yeniden ona dönüp, önünde diz çöktüm. Onu okşayıp öpmeye doyamıyor, daha fazlasını yapmak istiyordum. İnlemelerimiz birbirine karışıyordu. İkimizin de dayanacak hali kalmamıştı. Beni ayağa kaldırdı. Sırtımı ona dönüp eğilmemi ve ellerimi kapıya yaslamamı istedi. Aşağıya sıyrılmış giysilerimizden tamamen kurtulduk. Artık ikimiz de çırılçıplaktık.

Beni öyle güzel seviyordu ki; kendime hakim olamıyor, inliyor, bağırıyordum. “Ne olur yeter artık, daha fazla dayanamayacağım” dedim. İsteğimi hemen yerine getirdi. Bu anı tam üç aydır bekliyordum. Zevkten bayılacak gibiydim. Müthiş bir çığlık attım. Kalçalarıma bütün gücüyle abandı. Temposu gittikçe hızlanıyordu. Bir yandan da “Seni çok özledim, aylardır bu günü hayal ediyordum.” diyordu. . İkimizde kendimizden geçmiş bir halde, zevkin doruklarına tırmanıyorduk. Kulağıma fısıldadığı, hoş sözler beni daha da tahrik ediyordu. Bir anda doruğa çıktım. Beni kendine çevirip kucağına aldı ve yatak odasına götürdü. Sabaha kadar birbirimize doyamadan seviştik. Bu, birlikte yaşadığımız en güzel gecelerden biriydi.

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Seyehat Dönüşü Sex Hikayem okumalısınız…

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. SELAM.BEDİRHAN BEN 40 YAŞINDA 1.80 BOYUNDA 80 KG.DA KUMRAL ELA GÖZLBAKIMLI KISA SAÇLI HİJYENE ÖNEM VEREN ÇILGIN DOYUMSUZ FANTAZİ DOLU HATTA BELKİ BİLMEDİĞİNİZ FANTAZİLER YAŞATMAK İSTEYEN İLKESİ GİZLİLİK OLAN YAŞINI GÖSTERMEYEN YAKIŞIKLI HER KONUDA KENDİNE SON DERECE OLDUKCA GÜVENEN Ü BİR BEYİM.ZEVKİ VE ORGAZMI AYNI ANDA YAŞAMAK İSTEYEN DERTLEŞMEK SİNEMAYA TİYATROYA YEMEĞE GİTMEK İSTEYEN SOHBET MUHABBET ETMEK İSTEYEN KENDİNE GÜVENEN TEMİZ BAKIMLI EVLİ BEKAR DUL FARETMEZ TÜM CESARETLİ ELİT BAYANLLAR YAŞ SINIRI YOKTUR.ŞEHİR FARKETMEZ.GÜZEL BAYANLAR ŞUNDAN KESİNLİKLE EMİN OLUNUZKİ HER KONUDA BENİ TANIDIĞINIZA PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ.MOLOTONLAŞMIŞ İLİŞKİLERDEN SIKILAN KENDİSİNİN DE BİR ÇİÇEK OLDUĞUNUN FARKINDA OLUP DOYASIYA KOKLANMAK İSTEYEN ÇİÇEK KOKULU BAYANLAR.BAĞİMLİLİK YAPACAĞİMDAN KESİN EMİNİM.ÇÜNKÜ HER KONUDA KENDİME SON DERECE GÜVENİYORUM VE İSTERSENİZ DOST OLALIM NEDEMİŞLER DOSTLAR UKYANUSUN DİBİNDE MİDYENİN İÇİNDEKİ İNCİYE BENZER LER AZ BULUNDUKLARI İÇİN ÇOK DEĞERLİDİRLER İŞTE BEN DE U GÖNÜL DÜNYAMDEKİ İNCİ DOSTUMU ARİYORUM TEL.05<4<5<8<5<0<0<0<8<8< bedirhan_0607@hotmail.com

Bir Cevap Yazın

