Yirmi yedi yaşında, çekici, arzulu, güzel ve ne yazık ki dul bir bayanım

Yirmi yedi yaşında, çekici, arzulu, güzel ve ne yazık ki dul bir bayanım. Birkaç yıl önce eşimi kaybettiğim günden beri yalnız yaşıyorum. İşyerinden çok samimi bir arkadaşım, bir yurt dışı gezisinden dönüşünde bana bir kutu afrodizyak getirmişti. Daha önce hiç denememiştim ve nasıl bir şey olduğunu çok merak ediyordum. O akşam eve gider gitmez kutuyu çantamdan çıkardım ve incelemeye başladım. İsteğe göre bir yada iki tane kullanılabileceği yazılıydı. Hemen iki tanesini yuttum.

Yirmi dakika sonra hemen etkisini göstermişti. Kasıklarım alev alev yanıyordu. Göğüslerim dimdik olmuş, bacaklarımın arası ıslanmıştı. Yatağıma uzanıp kendimi okşamaya başladım. Bacaklarım titremeye başladı ve inleyerek kendimden geçtim. Ama kendi kendimi tatmin etmek bana yetmemişti. Bir erkekle sevişmek için çıldırıyordum. Beynim, vücudum üzerindeki hakimiyetini yitirmişti. Eteğimi belime kadar sıyırmış, bir erkeğin hayaliyle yanıp tutuşurken sonunda dayanamayıp çantamı aldım ve kendimi sokağa attım. Bir an önce sevişecek birini bulmalıydım. Hava kararmıştı. Sokaklar bomboştu. Bu saatte, bu ıssız İstanbul sokaklarında, rahatsız edilmeden yürümek imkansızdı. Bir yandan başıma gelebileceklerden korkuyor, bir yandan da bedenimin arsız isteklerine karşı koyamıyordum. O sırada arkamdan gelen ayak seslerini duydum. Dönüp baktığımda, birkaç metre arkamdan gelen iki genci gördüm. Başka zaman olsa adımlarımı mümkün olduğunca hızlandırır, bir an önce onlardan kurtulmaya çalışırdım. Ama o gece adımlarımı, alev alev yanan kadınlığım yönlendiriyordu. Biraz yavaşladım. Kısa sürede iyice yaklaştılar. Daha önce de takip edildiğim olmuştu; ama biraz sonra olacakları ilk defa yaşayacaktım.

Sonunda beni yakaladıklarında, bağırıp çağırmamam onları şaşırtmıştı. Onlara ne istediğimi açıkça anlattım. Birinin adı Gökhan, diğerininki ise Hakan’dı. Hemen oracıkta, sokağın karanlık bir köşesine ilişip sevişmeye başladık. Hakan bir elini bluzumun yakasından daldırıp göğüslerimi okşarken, diğer elini eteğimin altına sokmuş kalçalarımı yoğuruyordu. Gökhan eteğimi tamamen sıyırıp, beni yalamaya başlamıştı. Zevkten kıvranıyordum. Göğüs uçlarımı sıkıyor, saçlarını bacaklarımın arasına sürtüyordu. Şimdi sıra bendeydi. Gökhan’ın pantolonunun fermuarını indirdim. Ona dokunmak için inanılmaz bir istek duyuyordum.Tapılası erkekliğini serbest bıraktım ve onu zevkten çıldırttım. Sonra diğerine yaklaştım.

Hakan sırtüstü yere uzanmış beni bekliyordu. Üzerine uzandım ve onu kendime çektim. Birbirimize kenetlendik. Beklemediğim kadar becerikliydi. Bu harika bir duyguydu. Gözlerimi kapamış yaşadığım anın tadını çıkartıyordum. Şehvet dolu iniltilerim, mırıltılara dönüştü. Ama henüz hiçbir şey bitmemişti. Bir Hakan’la bir Gökhan’la saatlerce seviştim. Sonunda ikisi de yorgunluktan kıpırdayamayacak hale gelmiş, uzanmış yatıyorlardı. Ben ise hala aldığım hapların etkisindeydim. “Ne olur son bir defa daha …” diye yalvardım. Dilimin ve dudaklarımın tüm maharetlerini kullanıp onları devam etmeye ikna ettim ve Hakan’ın üzerine yerleştim. Hakan’ın üzerinde kalçalarımı deli gibi kıvırırken, bacaklarımda hissettiğim bir sızıyla sarsıldım. Gökhan tam arkamda duruyordu. İlk kez iki erkeği birden, aynı anda içimde hissediyordum. Hazzın doruklarına ulaşmıştım. Son sevişmemiz en iyisi olmuştu. Biraz soluklandıktan sonra, ikisi de gecenin karanlığında kayboldular. Ertesi sabah uyandığımda, o muhteşem geceden kalan tek iz, kasıklarımdaki tatlı bir sızıydı…

Bu yazı sex hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Yirmi yedi yaşında, çekici, arzulu, güzel ve ne yazık ki dul bir bayanım

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

