HENÜZ 17 yaşındayken

HENÜZ 17 yaşındayken aşık oldum Hasan’a. Lise son sınıfta olduğum için ailem evlenmemize izin vermemişti. Hatta görüşmemizi bile engelliyorlardı. Ben de Hasan’ı görmeden yapamayacağımı düşünüp okulu bıraktım ve ona kaçtım. Tek amacım sevgilimle birlikte olabilmekti.

Ailem bu duruma bir süre çok kızsa da sonra bizi affetti ve düğünüme geldi. Babamın tek bir isteği vardı, o da yarıda kalan okulumu bitirmem. Hasan’la birlikte babamın bu isteğini sevinerek kabul ettik.

Evliliğimizin ilk günlerinde oldukça mutluyduk. Hasan’ın ailesinin kirada olan bir dairesi boşaltılmış, biz de oraya yerleşmiştik. Benim için hayat, evcilik oyunu gibiydi. Hasan gündüz babasının dükkanına çalışmaya gidiyor, akşamüzeri eve geliyor, sonra da sabaha kadar sevişiyorduk.

Ben de o yokken evimizi temizliyor, yemek yapıyordum. Zaman böyle akıp giderken, Hasan artık işe daha erken gitmeye, eve daha geç dönmeye başladı. Sevişmelerimiz de azalmıştı. Onsuz geçen zamanlarım artıyordu. O yokken canım sıkılmaya başladı. Bu arada babam okulumu bitirmem için baskı yapmaya başladı.

Okulumu 2. dönem bıraktığım için işlerimin kolay olduğunu düşünüyordum. Ancak, ders çalışmak için kitapların başına oturduğumda, hiç de düşündüğüm gibi olmadı. Okuldan çok uzaklaşmıştım. Kafam, derslerimi almıyordu.

Bu arada Hasan eve geç geldiği için apartman komşularımızla komşuluğumu ilerletmiştim. Karşı komşunun benden 3 yaş büyük üniversiteye giden bir oğlu ve benim yaşımda bir kızı olduğu için, beni de kızları gibi görmeye başlamıştı. Canım sıkıldığı zaman oraya geçiyordum. Liseyi bitirmek istediğimi söyleyince komşumuzun oğlu Murat, bana yardımcı olabileceğini söyledi.

Murat’ın teklifini sevinerek kabul ettim. Artık, okulundan boş kalan zamanlarında Murat bize geliyor ve birlikte ders çalışıyorduk. Bu ders çalışmalarımızın birinde, Murat bana gerekli gereksiz dokunmaya başladı.

Önce bu dokunmaları pek önemsemedim, ancak zaman içinde huylanmaya başladım. Bu arada kocam Hasan, babasıyla 15 günlük bir iş seyahatine çıktı. Canım sevişmek istiyordu ama kocam olmadığı için sinirden ölüyordum. Hasan’ın dokunuşları tam da bu sırada arttı.

Artık Hasan’a karşı kayıtsız kalamıyordum. Karşılık vermek istiyordum ama hem utanıyor hem de birilerinin kulağına gider diye de korkuyordum. Ancak, bir akşam gece yarısına kadar çalışmaya dalmışız. Apartmanda müthiş bir sessizlik vardı. Mutfağa kahve almak için gittiğimde komşumun tüm ışıklarının söndüğünü gördüm. İşte o an tüm cesaretimi toplayıp Hasan’ın okşamalarına karşılık vermeye karar verdim.

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to HENÜZ 17 yaşındayken

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz zafer emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur tum bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz zafer emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur tum bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

