erkek arkadasımı aldattım

Geçen yaz birkaç arkadaşımla birlikte, şehrin yalınlarındaki bir yere piknik yapmaya gitmiştik. Ormanın içinde yemyeşil, sessiz sakin bir yerdi. Ben Onur’la çıkıyordum, yakın arkadaşım Esra ise Onur’un İlker diye bir arkadaşından hoşlanıyordu.

Esra uzun boylu ince yapılı çok güzel bir kızdı. Bembeyaz bir teni, masmavi iri gözleri vardı. Doğrusu onu biraz kıskanıyordum. Tanıştığımız bütün erkeklerin gözü öncelikle ondaydı. Hatta Onur’u bile birkaç kez çaktırmadan ona bakarken yakalamıştım. Onun gibi güzel bir kızın İlker’de ne bulduğunu anlamıyordum. İlker de fena değildi ama Esra gibi güzel bir kız çok daha yakışıklı biriyle çıkabilirdi. En tuhafı ise İlker’in Esra’ya olan ilgisizliğiydi.Esra’nın onca yakınlaşma çabasını umursamaz bir tavırla karşılıyordu. Ama Esra İlker’i elde etmeyi kafasına takmıştı.

Arabayı uygun bir yere park ettik. Getirdiğimiz battaniyeleri yere serip, üzerlerine birkaç yastık attık. Yiyecek ve içeceklerimizi hazırlayıp keyifli bir muhabbete daldık. Hava kararmaya başlamıştı ama eve kimsenin eve dönmeye niyeti yoktu. Birkaç kez İlker’in bana bakışlarında tuhaf bir pırıltı sezer gibi oldum. Önce sarhoşluğuma verip ciddiye almadım. Ama sonra gözlerinin ne kadar güzel olduğunu fark ettim. Bunu daha önce fark etmemem ne kadar garip dedim kendi kendime. Evet gerçekten bana bakıyordu, gözleri dudaklarımda, bacaklarımda, göğüslerimde dolaşıp duruyordu. Seyredilmenin verdiği keyif ve tutkuyla vücudum daha cüretkar daha davetkar duruşlar alıyordu artık.

Diğerlerine fark ettirmeden birbirimizi gözlüyor, süzüyorduk. Daha önce hiç ilgimi çekmeyen bu adamı şimdi neden bu kadar arzuladığımı anlayamıyordum. Başım dönüyordu ve tuvalete gitmem lazımdı.Onur ayakta duramayacak kadar sarhoştu. Biz de İlker’le gitmeye karar verdik. Tuvalet oldukça uzaktaydı,arabayla gitmek gerekiyordu. Arabaya bindiğimizde kalbim heyecandan duracak gibiydi. İkisini birden aldatacaktım, hem Onur’u hem de arkadaşımı. Aklım sakın diyordu sakın yapma, ama içimdeki fırtına dinmiyordu.

Onu istiyordum. Tuvalet yolun biraz sağına ağaçların arasındaydı. Ortalıkta kimseler yoktu. Bayanlar tuvaletine girdim. Çıktığımda İlker beni kapıda bekliyordu. Beni belimden kavrayıp duvara yapıştırdı ve öpmeye başladı. Elleri vücudumun her yerinde dolaşıyordu. Bir bacağımı kaldırıp beline yasladı ve eteğimi sıyırıp kalçalarımı okşamaya başladı. Dur dedim deli misin biri gelecek şimdi… Kim gelirse gelsin umurumda dedi. Öyle güzel okşuyordu ki artık itiraz edemiyordum. Ben de ona sarıldım sıkıca omuzlarından. Beni yüzüm duvara gelecek şekilde çevirdi. Elbisemi üstümden sıyırıp attı. Artık çırılçıplak kalmıştım. Ellerimi duvara yaslamış bana yapacaklarını heyecanla bekliyordum. Arkamdan sarılıp iki göğsümü birden avuçladı. Sırtımı, boynumu öpüp yalayarak benimle birlikte oldu.

Apar topar giyinip geri döndüğümüzde ne Onur ne de Esra bir şey fark etmişti. Birkaç gün sonra Onur’dan ayrıldım. İlker’le sık sık buluşup sevişiyoruz. Ama bunu henüz kimseye söylemedik. Ve bir süre daha söylemeyi düşünmüyoruz.

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to erkek arkadasımı aldattım

  1. Teknisyen dedi ki:

    iğrençsin kızım sie git..

  2. sexTeknisyen dedi ki:

    sexiğrençsin kızım sie git..

  3. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz zafer emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur tum bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  4. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz zafer emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur tum bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

