Üniversiteli Kiracım İle Sikiştim

İZMİR’de 2 katlı bir evde kocam, çocuklarım ve kayınvalidemlerle birlikte oturuyorduk. Alt katta oturan kayınvalidemler, ani bir karar alıp memlekete taşınmaya karar verdi. Onların oturduğu daire boşalınca kocam da orayı kiralamaya vermeye karar verdi.

İzmir’de öğrenci çok olduğu için 4 kişilik bir erkek öğrenci grubu daireyi kiralamak istedi. Çok para verdikleri için de kocam daireyi bu öğrencilere kiraladı. Gençler bir gün gelip eve yerleştiler. Ben baştan tedirgin olsam da gençler oldukça sakin, ve terbiyeliydiler. Hiçbir zararları yoktu.

Böyle yaşayıp giderken kocam çalıştığı yerden ayrılmak zorunda kaldı. İş bulamayınca, bir fabrikaya gece bekçisi olarak girdi. Ben de geceleri çocuklarımı uyuttuktan sonra yalnız başına TV seyrediyordum. Bir süre sonra büyük oğlum için aldığımız bilgisayarı öğrenmeye başladım.

10 gün içinde bilgisayarı öğrendim, hatta internete bile girebiliyordum. Sohbet sitelerine girip değişik isimlerle sohbet ediyordum. Kocam geceleri olmadığı için seks yaşamımız da eskisi gibi değildi. Bu nedenle, kimse beni tanımadığı için sanal seks yapmaya da başladım.

Bir kadın olarak, seks ihtiyacımı böyle karşılıyordum. Bu arada gençler de arada bir eve kız arkadaşlarını getiriyor ve benim yattığımdan emin olduktan sonra, sabahlara kadar bağıra çağıra sevişiyorlardı.

Onların bu sevişme sesleri beni daha da azdırıyordu. Elden gelen bir şey olmadığı için ben de internette bulduğum kişilerle sanal sekse devam ediyordum. Bir keresinde karşıma beni çok etkileyen biri çıktı. Uzun uzun sohbet etmeye başladık. Tesadüf eseri oturduğu yer bizim eve çok yakındı.

Aklıma bir an “Acaba bu bizim üniversitelilerden biri olmasın” düşüncesi geldi ama sonra “Onların bilgisayarları yoktu” deyip rahatladım. Bu sohbetlerimiz 10 gün daha sürdü. Genç, bana iyice güvenmişti.

Evinin adresini verince şok geçirdim. Bu adres bizim evin adresiydi. Çok korktum ama yine de sohbetimi sürdürdüm. Sonunda karşımdaki bana resmini yolladı. Artık hiç kuşkum kalmamıştı. Bu bizim üniversitelilerden biriydi.

Çok korktum ve internete giremedim. Ancak sanal da olsa sekssiz kalmam beni kudurtmuştu. Bir süre sonra dayanamayıp internete girdim ve üniversiteliyle konuşmaya başladım. Beni buluşmak için ikna etti. Ben de gerçek kimliğimi açıklamak zorunda kaldım

Kim olduğumu söyleyince Gürkan çok şaşırdı ve önce ürktü. Sonra da buluşma ısrarını artırdı. Ertesi gece benim çocuklarım, onun da arkadaşları yattıktan sonra buluşmaya karar verdik.

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to Üniversiteli Kiracım İle Sikiştim

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz zafer emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur tum bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz zafer emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur tum bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  3. SELAM.BEDİRHAN BEN 40 YAŞINDA 1.80 BOYUNDA 80 KG.DA KUMRAL ELA GÖZLBAKIMLI KISA SAÇLI HİJYENE ÖNEM VEREN ÇILGIN DOYUMSUZ FANTAZİ DOLU HATTA BELKİ BİLMEDİĞİNİZ FANTAZİLER YAŞATMAK İSTEYEN İLKESİ GİZLİLİK OLAN YAŞINI GÖSTERMEYEN YAKIŞIKLI HER KONUDA KENDİNE SON DERECE OLDUKCA GÜVENEN Ü BİR BEYİM.ZEVKİ VE ORGAZMI AYNI ANDA YAŞAMAK İSTEYEN DERTLEŞMEK SİNEMAYA TİYATROYA YEMEĞE GİTMEK İSTEYEN SOHBET MUHABBET ETMEK İSTEYEN KENDİNE GÜVENEN TEMİZ BAKIMLI EVLİ BEKAR DUL FARETMEZ TÜM CESARETLİ ELİT BAYANLLAR YAŞ SINIRI YOKTUR.ŞEHİR FARKETMEZ.GÜZEL BAYANLAR ŞUNDAN KESİNLİKLE EMİN OLUNUZKİ HER KONUDA BENİ TANIDIĞINIZA PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ.MOLOTONLAŞMIŞ İLİŞKİLERDEN SIKILAN KENDİSİNİN DE BİR ÇİÇEK OLDUĞUNUN FARKINDA OLUP DOYASIYA KOKLANMAK İSTEYEN ÇİÇEK KOKULU BAYANLAR.BAĞİMLİLİK YAPACAĞİMDAN KESİN EMİNİM.ÇÜNKÜ HER KONUDA KENDİME SON DERECE GÜVENİYORUM VE İSTERSENİZ DOST OLALIM NEDEMİŞLER DOSTLAR UKYANUSUN DİBİNDE MİDYENİN İÇİNDEKİ İNCİYE BENZER LER AZ BULUNDUKLARI İÇİN ÇOK DEĞERLİDİRLER İŞTE BEN DE U GÖNÜL DÜNYAMDEKİ İNCİ DOSTUMU ARİYORUM TEL.05<4<5<8<5<0<0<0<8<8< bedirhan_0607@hotmail.com

Bir Cevap Yazın

