Otobüste Benim Kızlığı Bozan Adam 2010

Aralık 17th, 2009 by admin

Otobüsteki adam

O gün yine her zaman olduğu gibi erkenden işe gitmek için otobüs durağına gitmiştim. Çok geçmeden ağzına kadar dolu olan otobüs gelmişti. Güçlükle otobüse binerek orta sıralarda kendime ayakta bir yer bulmuştum.

Birden bir elin kalçalarımda dolaşmakta olduğunu hissettim. Aniden irkilmiş ve ne yapacağımı şaşırmıştım. Fakat kaçacak bir yerim yoktu. Bağırsam kimse sesimi duymazdı.

Arkamdaki el, benim bu olay karşısında kayıtsız kalmam karşısında hareketlerini daha da sıklaştırmış ve genişletmişti. Aslında arkamdaki adamın okşayışları hoşuma da gtimişti, ama ilk kez böyle bir şey başıma geliyordu ve utanmıştım. Bu yüzden ilk durakta inerek, bu çile ile zevk karışımı durumdan kurtulmak istedim.

Güç bela otobüsten inmeyi başarınca büyük bir zafer kazanmış komutan mutluluğu içinde derin bir ohh çekmiştim. Ama mutluluğum çok kısa sürmüştü. Otobüste tacizine uğradığım adam, benimle birlikte otobüsten inmiş ve karşımda gülümsüyordu.

Artık bir kadın olmuştum

Anlaşılan yarım kalan zevk dakikalarını sürdürmek istiyordu. Yanıma iyice yaklaşarak adının Selim olduğunu söyledi. Ben de adım Gülcan, niçin beni takip ediyorsunuz? diyerek ani bir tepki gösterdim.Hikayenin Devamını Oku »

Selim, gayet kendinden emin bir tavırla “Çok güzelsiniz. Sizi görünce dayanamadım. Bağışlayın beni. Bütün hareketlerim istemsiz olarak gelişti” diyerek benden özür diledi ve beni birlikte birşeyler içmeye davet etti.

Birlikte gittiğimiz kafeteryada çalıştığım iş yerimi arayarak, hasta olduğumu ve işe gelemeyeceğimi söyledim. Sonra çaylarımızı içtikten sonra Selim beni evine davet etti.

Selim, 30 yaşlarında oldukça yakışıklı bir adamdı. Ona bir türlü hayır diyemiyordum. İlk kez hiç tanımadığım bir erkeğin evine gidecektikm. Üstelik de niyetinin ne olduğunu çok iyi biliyordum.
Hikayenin Devamını Oku »

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

