Doğum günümü unutamadım

Doğum günümü unutamadım

Kapalı bir çevrede oturduğumuz için o özel günü kimseye anlatamadım. Sizin açmış olduğunuz bu köşeye yazarak duygularımı itiraf etmeye karar verdim.

İstanbul Güngören’de bir konfeksiyon atölyesinde düz makineci olarak çalışıyorum. İş yerinde bir buçuk yıldır çalışıyorum. Atölyedeki arkadaşlarla çok samimiyiz. 17 Temmuz’daki doğum günümde de benim için bir partı düzenlemişler.

O gün atölyeden her zamanki gibi saat 19.00’da çıktık. Atölyede benimle diğerlerinde daha fazla ilgilenen Levent, “Bu akşam annemler evde yok. Bize gidelim mi?” dedi.

Doğum günüm olduğu için ben de evden saat 11’e kadar izin almıştım. 8 arkadaş doğruca Levent’in Merter’deki evine gittik.

Levent, benim için bir gün önceden kocaman bir pasta yaptırmış. Bir süre dinlendikten sonra pastayı masaya getirdi. Işıkları söndürdük, alkışlar arasında pastadaki mumları üfleyerek söndürdüm. Mumları söndürdükten sonra herkes birbiriyle dans etmeye başladı. Levent yanıma gelerek “Dans edelim mi?” diye sordu. Hemen kolunu belime doladı.

Salondaki halının üzerinde dans ederken arkadaşların yanına gittik. Herkes çok rahattı. Samimi bir şekilde dans ediyorlardı. Çoğumuzun elinde bira bardakları vardı.

Dans ederken Levent benim kulağıma “Çok güzelsin senden çok etkileniyorum. Benimle çıkarmısın” dedi. Bende ondan hoşlanıyordum; “Evet” deyince kocaman bir öpücüğü yanağıma kondurdu. Belime daha bir sıkı sarılmıştı, elimi ise okşayıp dudaklarına götürerek öpmeye başladı. Biz dans edip eğlenirken saat de hayli ilerlemişti. Arkadaşlar birer ikişer giderken Levent, “Bu gece burada kal” diyerek ısrar ediyordu. Dayanamadım eve telefon açarak annemden “Bu gece Nurten’lerde kalacağım” deyip izin aldım.

Baş başa kalmıştık

Bir süre daha salonun ortasında ikimiz birbirimize sarılarak dans ettik. O beni sürekli öpüyor, elini sırtımda, kalçalarımda dolaştırıyordu. Çok heyecanlanmıştım. Çünkü bugüne kadar hiç bu kadar yakınlaştığım bir erkek arkadaşım olmamıştı. Elini gömleğimin içine sokarak tenime dokundu. Kalbim duracak gibi oldu. Koltuğa oturduk. Bütün vücudumu okşarken, diğer yandan da pantalonumu ve gömleğimi çıkartıyordu. Ben ise hiçbir şey söyleyemiyordum. Çok tuhaf duygular içindeydim. Bana, “Sen benim ilk kız arkadaşımsın” dediğinde iyece heyecanlandım. Çünkü O’da benim ilk erkek arkadaşımdı. Uzun uzun öpüştük. Vücudumu öpmeye başladı. Bende bütün tecrübesizliğimle ona karşılık vermeye çalışıyordum. Bütün vücudumuz ter içinde kalmıştı.

Bir erkekle sevişmek çok zevkliymiş diye düşünürken, kasıklarımda bir acı hissettim. Kulağıma “Benim oldun” kdedi. O gece genç kızlığımı Levent’e teslim etmiştim. İlişkimiz halâ devam ediyor. Onunla evlenme konusunda kararsızım.

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Doğum günümü unutamadım

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz zafer emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur tum bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz zafer emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur tum bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

