İddaa Ediyorum Bu Hikayeye İnanamayacaksınız Tacizden Sevk Aldım

Başımdan geçen bu olayı bu güne kadar kimseye anlatamadım. Geç bir saatte sınavdan çıkmıştım. Dalgın dalgın yürürken yanımdan geçen otobüsü fark ettim. Saatime baktım telaşla, 9’u geçiyordu. Bu bizim fakültenin yakınlarından geçen son otobüstü. Otostop çekecektim, başka yolu yoktu. Uygun bir yerde durdum ve parmağımı kaldırıp beklemeye başladım. Ne kadar bekledim bilmiyorum. Siyah, spor bir araba durdu önümde. Camı indirip nereye gideceksiniz diye sordular. Şöförün kumral dalgalı saçlarının altında parıldayan gözlerine takıldım bir an. Düzgün giyimli insanlardı, hatta oldukça yakışıklı olduklarını düşündüm. Kapıya kadar bıraksanız yeter dedim, tabi dediler bir ağızdan, atla.

Ben Halil dedi şoför koltuğunda oturan adam bu da arkadaşım Mehmet. Memnun oldum dedim benim adım da Bahar. Sustuk. O sırada direksiyonu edebiyat fakültesinin park yerine doğru kırdığını fark ettim. Bir panik dalgası yayıldı içime. Kusura bakmayın dedi Mehmet kısa bir işim daha var burada, kusura bakmasınız umarım? Sorun değil dedim. Ama park yeri ıssız ve karanlıktı. Huzursuz olmuştum. Mehmet arabadan inip karanlığın içinde kayboldu. Diğeri farları söndürdü, şimdi daha da karanlıktı ortalık. Nerede oturuyordunuz dedi Halil, Bostanlı dedim. A ne güzel, yolumuzun üstü, merak etmeyin, sizi evinize kadar bırakırız dedi. Sağ olun dedim, çok iyi olur. Tam o sırada yanında oturduğum kapı hızla açıldı. Biri üstüme abanıp ağzımı örttü eliyle. Mehmet’ti. Şok olmuştum. Eli ağzımı kapatmasa da bağırabilecek durumda değildim zaten. Şimdi uslu uslu dediklerimizi yapacaksın güzelim dedi. Korkudan titriyordum. Başımı salladım tamam anlamında.Yapabileceğim bir şey yoktu. Bu saatte civarda kimseler olmazdı. Sesimi çıkartmadım.Mehmet beni arka koltukta yüzüstü çevirdi. Kollarımı arma kıvırıp tek eliyle sırtıma bastırdı ve diğer elini pembe beyaz çiçekli yazlık elbisemin altına soktu. Ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordum. Ten rengi, ince naylon çorabımı çıkarmaya uğraştığını anladım sonra. Çıkardı, ve onunla bileklerimi arkadan sıkıca bağladı. Tekrar uzanıp beni omuzlarımdan kavradı ve dışarı çekti. Yüzüm arabaya dönüktü. Bir bezle gözlerimi örttüler sonra. Kolumdan sürükleyip başımı arabanın üstüne yasladılar. Artık hangi elin kime ait olduğunu bilmem mümkün değildi. Arabanın motoru hala sıcaktı. Yanağımı yakıyordu. Lütfen yapmayın diyebildim sonunda kekeleyerek. Konuşma dediler sertçe. Biri eteğimi sıyırdı.

Merak etme dedi diğeri, eğer uslu durursan fazla canın yanmaz. beni çırılçıplak soydular. Elleri tüm bedenimde, en mahrem yerlerimde geziniyordu. Bırakın beni lütfen diyordum son bir çırpınışla ama doğru değildi. Bırakmalarını istemiyordum artık. Once Mehmet sonra da Halil bana sahip oldu. Bir yandan korkmuş bir yandansa zevk almıştım. Zevk aldığım için kendimden çok utandım. Sonunda beni okulun yakınındaki bir otobüs durağında bıraktılar. Onları bir daha hiç görmedim. Ama hep hayal ettim.

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to İddaa Ediyorum Bu Hikayeye İnanamayacaksınız Tacizden Sevk Aldım

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

