Liseden Mezuniyetimden Sonra İlk Deneyimim

Kadınların ilk tecrübelerini hiç unutmayacakları söylenir. Ben de unutmadım. Liseyi henüz bitirmiştim. Okulun bitmesi pek iyi olmamıştı. Okulu kırmak kolaydı ama annemi geçip evden çıkabilmem çok zordu. Üç gün yalvardıktan sonra, arkadaşım Melda’yla buluşma iznini koparabilmiştim. Okulun yakınındaki bir kafede oturacaktık güya…

Dizlerimin üzerindeki kırmızı pilili eteğimi ve incecik omuzlarımı ortaya çıkaran beyaz açık yakalı bluzumu giydim. Siyah kıvırcık saçlarımı gevşek bir topuzla başımın üstünde topladım. Birkaç siyah bukle omuzlarıma düştü isyankarca. İri siyah, sürmeli gözler, şeftali kokulu bir dudak parlatıcısı, incecik beyaz bantlı sandaletlerim…. Aynaya baktım, evet, hazırdım. Bu Selim’in başını döndürmeye yeterdi.

Selimle 3 aydır çıkıyorduk, Benden iki yaş büyüktü ve okulun karşısındaki kırtasiyede çalışıyordu. Görüşemesek de sık sık mesajlaşıyorduk. Beni aşağıdaki kuaför salonun önünde bekliyor olmalıydı şimdi.

Çantamı aldım ve çıktım. Evin önündeki dik yokuşu inerken kırmızı pilili eteğim bir sağa, bir sola savruluyordu. Sokağın başına geldiğimde, kuaför salonunun önünde duran arabadan bana el sallayan Selim’i gördüm. Selim’in arabası yoktu. Yine hangi tuhaf arkadaşını almıştı yanına kim bilir.

Arabayı süren tanıdık biri değildi. Arkaya uzanıp bir öpücük kondurdu Selim yanağıma. “Tanıştırayım” dedi “Suat abi, bu da kız arkadaşım Filiz.” “Memnun oldum” dedi Suat abi; “ben de” dedim umursamaz. Keyfim kaçmıştı. Nerden çıkmıştı şimdi bu adam.

O sırada “Suat abi yalnız yaşıyor, istersen onun evine gidebiliriz” dedi Selim. Birden heyecanlandım, Selim’le bir evin, rahatlığında buluşma şansımız olmamıştı hiç! Olur dedim, neden olmasın. O sırada fark ettim Suat abinin dikiz aynasından beni süzen gözlerini, hoş adamdı doğrusu. Selim’in kumral, çocuksu yüzünün aksine, sert, erkeksi hatları vardı Suat’ın. Abi kelimesini sildim aklımdan, Suat diyecektim ona bundan sonra…

Soğuk, betonarme bir binanın alt katındaydı Suat’ın evi. Siz salona geçin ben bişeyler hazırlayayım dedi Suat. Geçtik. Eski, soluk yeşil kanepenin bir köşesine iliştim. Selim yanıma oturup televizyonu açtı. Suat salona elinde büyük bir tepsiyle girdi, birkaç tabak çerez ve birer bardak birayla.

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Liseden Mezuniyetimden Sonra İlk Deneyimim

  1. sexsecid dedi ki:

    sexasd

  2. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  3. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

