Kocamı Düğünümüzden 1 Hafta Önce Aldattım

Düğünüme 1 hafta kalmıştı. Yusuf’u seviyordum. 3 yıldır beraberdik. Ama yine de bazı tereddütlerim vardı. Ondan başka hiçbir erkekle birlikte olmamıştım ve merak ediyordum. Acaba başka bir erkekle sevişmek nasıl bir şeydi. Merakım gitgide büyüyordu ve ne yaparsam yapayım bunu düşünmeden edemiyordum. Sonunda kafama koydum. Evlenmeden önce bunu mutlaka denemeliydim.

Bir erkekle asla uzun süre birlikte olmayan, tek gecelik ilişkilerden hoşlanan Hülya diye bir arkadaşım vardı. Aslında çok samimi değildik, farklı insanlardık ne de olsa. Ama bu konuda bana yardım edebilecek başka birini tanımıyordum. Hülya bir danışmanlık şirketinde çalışıyor ve yalnız yaşıyordu. Evi fazla uzakta değildi. Bir akşam çıkıp ona gittim. Birkaç içkiden sonra rahatlayıp kafamı kurcalayan şeyi ona anlattım. Benimle dalga geçip güleceğini sanmıştım ama o çok farklı davrandı. Böyle düşünmen çok normal dedi ve eğer bu düşünceni gerçekleştirmezsem evliliğimin bir kabusa dönüşeceğini söyledi. Ama yine de birkaç gün daha düşünmemi öğütledi bana,eğer hala kararlıysam bana yardım edecekti.

Ertesi akşam dayanamayıp onu aradım ve kararlı olduğumu söyledim. Tamam öyleyse hazırlan bana gel dedi. Heyecandan yerimde duramıyordum. Odama gidip çırılçıplak soyundum ve aynada kendimi inceledim. Çok güzel bir vücudum ve yüzüm vardı. Bacaklarım uzun ve düzgündü. İri yuvarlak göğüslerim ve incecik bir belim vardı. İçime en sevdiğim eflatun dantelli çamaşırlarımı giydim. Dizlerimin üstüne kadar çıkan askılı, mor bir yazlık elbise ve yine eflatun açık bir ayakkabıyla kendimi aynada tekrar inceledim. Hiçbir erkek buna dayanamazdı. Göğüslerime kadar inen kumral uzun saçlarım omuzlarımın çıplaklığını hafifçe örtüyordu. Yusuf’u arayıp o gece bir kız arkadaşımda kalacağımı söyledim ve evden çıktım.

Ben geldiğimde Hülya ve iki erkek arkadaşı çoktan muhabbete başlamışlardı. Hülya beni onlarla tanıştırdı. Bir tanesi Hülya’nın yanında oturuyordu. Sanırım onun erkek arkadaşıydı. Diğeri ise benim yanımdaydı. 28-29 yaşlarında gösteriyordu. Çekici, atletik bir vücudu vardı. Adı Sinan’dı. Ondan hemen hoşlanmıştım. Bakışları sıcak ve samimiydi. Çok geçmeden Hülya ve diğer çocuk ortadan kayboldu. Salonda yalnız kalmıştık. Sinan kolunu omzuma atmış bir şeyler anlatıyordu. Başım dönmeye başlamıştı artık bir şeyler olmasını istiyordum. O sırada elini bacağıma koydu ve yavaş yavaş yukarı doğru kaymaya başladı. Uzanıp beni öpmeye başladı. Merak içindeydim. Yusuf’la sevişmelerimiz hep çok duygusal ve yumuşaktı. Sinan bana daha sert davransın beni hoyratça sevsin istiyordum. Artık elleri daha da yukarılara kaymıştı. Dudakları dudaklarımdan boynuma sonra da göğüslerime indi. Ben de kollarımı onun geniş omuzlarına dolamış heyecandan titremeye başlamıştım. Elleri tıpkı beklediğim gibi tenimi giderek daha hoyratça sıkıp okşamaya başlamıştı. Üzerimdekileri yırtarcasına çıkarıp attı. Bana arkamı dönmemi söyledi sertçe. Arkama geçip kalçalarımdan sıkıca kavradı ve bana sahip oldu. Bütün gece defalarca birlikte olduk ve sonunda yorgunluktan uyuyup kaldık. Uyandığımda yanımda değildi. Gitmeden önce bana küçük bir not bırakmıştı. “Dün gece muhteşemdi, en kısa sürede tekrar görüşmek dileğiyle, Sinan” Bir daha hiç karşılaşmadık. Yusuf”la evlendim. Ama o notu hala saklıyorum, ve bazen Yusuf’la birlikteyken onunla seviştiğimi hayal edip gülümsüyorum.

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Kocamı Düğünümüzden 1 Hafta Önce Aldattım

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

