Arkadasımın babası beni delice sikti…2010

Arkadaşımın babası

Bu yıl liseyi bitirdim. Çok gösterişli bir genç kızım. En samimi arkadaşım Leyla’larda bizim birkaç sokak aşağımızda oturuyor. Son sınıfta okuduğumuzdan üniversiteye hazırlanmak için sürekli ders çalışıyorduk.

Okullar kapanmadan kısa süre önce ders çalışmak için gittiğim Leyla’larda başıma gelenleri kimseye açamadım. Bu büyük sırrımı sadece sizinle paylaşmaya karar verdim.

O gün de okuldan çıkıp eve geldim. Üzerimi değiştirip bir şeyler atıştırdım. Leyla’lara gitmek için evden çıktım. Hemen hemen her gün çalıştığımızdan Leyla’ya “geliyorum” diye haber vermemiştim.

Babası karşıladı

Onun evde olduğundan çok emindim. Zile bastım. Kapıyı Uğur amca açtı. Genelde bu saatlerde o evde olmazı. “Sen misin gir içeriye” deyip, beni eve buyur etti. Uğur amca çok yakışıklı bir adamdı.

Zaten Leyla’dan sık, sık babasıyla olan güzel maceralarını dinliyordum. Uğur amacayı da bu nedenle çok iyi tanıdığını söyleyebilirim. Leyla’nın nerede olduğunu sordum.

“Teyzesi biraz rahatsızlanmış. Annesiyle birlikte oraya gittiler. Bu akşam orada kalacaklar.” dedi. Dersi birlikte çalışabileceğimizi söyledi. Gelmişken birkaç sayfa karıştırsak fena olmaz diye düşündüm. Hemen salondaki masanın başına geçtik. Birkaç sayfa çalıştık. Uğur amca dolaptan bir şişe kola getirdi. Buz gibi kola çok güzeldi. Biraz ara verdik.

Okuldan, tatilde nereye gitmek istediğimden sohbete başladık.

İyice sokuldu!

Dedim ya Uğur amca çok yakışıklıydı. Beni etkilemişti. “Sen ne tatlı bir kızmışsın bakiim” deyip iyice yanıma sokuldu. Onun nefesenin sıcaklığını duyuyordum. Bu beni heyecanlandırmıştı. Böyle olgun bir erkeğin beni beğeneceğini hiç düşünmemiştim.

Kendime olan güvenim bir kat daha arttı. Elini tişörtümün üzerinden göğüslerimi dokundurdu. “Hoşuma gittimi” diye sordu. Hiç ses çıkartamadım. Biraz utançtan, biraz da heyecandan. Kafamda “Daha ileri giderse ne yaparım. Nasıl davranmam gerekiyor” diye kurmaya başladım. Uğur amca da beni rahatlatmak için, “Korkma, sana zarar vermem” dedi. Biraz rahatlamıştım. Eteğimin altından elini sokup çıplak bacaklarımı okşadı. Daha sonra elini külotumun içine sokarak beni okşamaya başladı. Tişörtümü kaldırıp göğüslerimi uzun, uzun öptü. Beni kucağına oturtup dudaklarımdan da öptü.

Nefesi sıklaştı. Bir süre sonra da ter içinde koltuğa yığıldı. Ben onun kadar zevk alamamıştım ama çok hoşuma gitmişti.

Ara sıra Uğur amcayı görüyorum. Benim ellerimi öpüp okşuyor. “Belki ileride seninle birlikte çok güzel şeyler paylaşırız” diyor. Ama ben kendimden bu kadar büyük bir erkekle bazı şeyleri yaşamak istemiyorum.

Bu yazı sex hikayeleri içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Arkadasımın babası beni delice sikti…2010

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz zafer emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur tum bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_yarak@windowslive.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz zafer emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur tum bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_yarak@windowslive.com 05359782021

  3. hakan dedi ki:

    gel birlikte yaşayalım daha ilerisini ne dersin

  4. sexhakan dedi ki:

    sexgel birlikte yaşayalım daha ilerisini ne dersin

Bir Cevap Yazın

