En yakın Arkadasımla İnannılmaz Anılarım

Uzun zamandır tanıdığım bir bayan arkadaşım vardı. Aslı. Oldukça güzel ve seksi bir kadındı. Çoğu erkeğin ona hayır diyemeyeceğini düşünüyordum. Ama ne yazık ki kendisi kadınlardan hoşlanıyordu. Bir gün beni evine davet etti. Yanyana oturuyorduk. Ayağa kalktı ve videoya açık saçık bir kaset koydu. Sadece kadınlar vardı ve hepsi çok güzeldi. Bu benim için değişik bir duyguydu. Daha önce böyle bir şey seyretmemiştim. Bu arada Aslı, elini bacağıma koydu ve okşamaya başladı. Gözlerimin içine bakıyordu ve eli yavaş yavaş daha yukarılara doğru çıkıyordu. Ses çıkarmadım.

Kıyafetlerimi tek tek çıkardı. Sonra mutfağa gitti ve bir kase bal getirdi. Balın tadına tenimde bakmaya karar vermişti. İnanılmaz bir zevk alıyordum. Tekrar gözlerimin içine baktı. Devam etmek istiyormusun diye sordu. Evet dedim ama bir şartla! “Seni de bir erkekle beraber olurken seyretmek istiyorum.” Hayır dedi, kararlı bir sesle. Ben de yanında olacağım dedim. Düşünmem gerekiyor dedi ve dokunuşlarıyla tenimi yakmaya devam etti. Vücudumun her noktasına dokunuyordu. Sonra üzerimden kalktı, elimden tutup beni yatağa götürdü ve üzerime uzandı. Onun bana yaptıklarını ben de ona yapmak istiyordum. Yaptım da. Teni sıcacıktı. O sırada kapı çaldı. Kalkıp bornozunu giydi ve kapıya yöneldi.

Gelen bir erkek arkadaşıydı. Salona geçtiler ve konuşmaya başladılar. Ben, bu anın yarım kalmasını istemiyordum. Kendi kendime dokunmaya başladım. O kadar uyarılmıştım ki, her dokunuşumda bütün vücudum titriyordu. Sanki kanım damarlarımdan çekiliyordu. Yanımda bir erkek olmasını istiyordum. Sanki bu isteğimi duymuş gibi, kapıdan içeri Aslı’nın erkek arkadaşı girdi. Çok yakışıklı ve etkileyici bir erkekti. Sanki aklımdan geçirdiğim herşey gerçeğe dönüşüyordu.

Önce bir süre beni seyretti, sonra kıyafetlerini çıkardı ve yanıma geldi. Beni okşamaya başladı. Vücudumu ona teslim ettim. Bir süre sonra zevkin doruklarına ulaşmıştık. Tam o anda Aslı geldi. İçeri girdiğinde bizi kendimizden geçmiş bir halde gördü. Şaşkındı. Bize katılmak ister misin diye sordum. Hayır diye cevap verdi. Neden olmasın dedim. Ben senin istediğini yaptım, şimdi sıra sende. Lütfen dedim, lütfen bir kerecik dene. Emin ol bunca zaman çok şey kaybettiğini anlayacaksın. Yanıma geldi. Elinden tutup onu yatağa yatırdım ve vazgeçmesin diye yatağa bağladım. Üzerine bal döktüm. Bu sefer arkadaşı balın tadına bakacaktı. Aslı’ya gözlerini kapatmasını ve rahatlamasını söyledim. Gözlerini kapattı ve kısa sürede bu aşk dolu anların tadını çıkarmaya başladı. Artık sessiz kalamıyordu. Arkadaşı sonunda onu bir erkekle tanıştırdı. Onları seyrediyordum. Çok güzeldi.

Bir erkeğin bir kadınla beraber olması mükemmel bir his, mükemmel bir duyguydu. O anı yaşamak, hissetmek, ve istemek insanın tüm duygularını kabartıyordu. Bundan kolay kolay vazgeçebileceğimi zannetmiyorum. Arkadaşımın da çok zevk aldığından emindim. Ellerini çözdüm, çünkü artık vazgeçebilecek gibi görünmüyordu. Bu sefer arkadaşını yatağın üzerine yatırdık. Ben adamla ilgilenirken Aslı’da kendini ona sundu. daha sonra da ben tekrar arkadaşı ile beraber oldum. Aslı, ben de istiyorum dedi. Hani sen bir erkekle olmak istemezdin, hoşuna gitmezdi dedim. Hayır çok güzel bir duygu bu dedi. Arkadaşını ona bıraktım ve aynı anda ben de Aslı ile ilgilendim. Arkadaşı zevkten kendinden geçiyordu. Biz de öyle. Hepimiz tekrar tekrar zevkin doruklarına ulaştıktan sonra, Aslı bana bu harika bir duyguymuş dedi. Evet, harika bir duyguydu. Bir kere deneyen bir daha vazgeçemez dedim arkadaşıma. Aslı’nın bir erkekle tanıştığı o günü hiç unutamayacağım. Arkadaşım, o günden sonra erkeklerden zevk almaya başladı.

Bu yazı Bire Bir Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to En yakın Arkadasımla İnannılmaz Anılarım

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

