Lise Bittikten sonra Sekreter olunca amımın suyunu akıttılar

Liseyi bitirince sekreter olarak çalışmaya başladım. Ofisimiz zengin bir semtteydi. Burada tüm hayatım değişti. Çekingen mahalle kızı değildim artık. Özellikle de patronumla olan yakınlaşmamız beni bambaşka biri, bir kadın haline getirdi ama hayatımdaki tek erkek o değil.

Bir kaç hafta önce yazışmaları bahane ederek herkesin ofisten çıkmasını bekledim. Haftanın bir kaç günü ofise gelen yakışıklı bir kargo elemanı vardı. Adnan ile haftalar süren bakışmalar yerini ayaküstü sohbetlere bırakmış ve ardından da farkında olmadan flört etmeye başlamıştık. Sonunda onunla gizlice ofiste buluşmaya karar vermiştik. Aslında bu saatlerde burada patronumla olurdum ama onun randevularını da ben ayarladığım için bu gece evlilik yıldönümleri olduğunu biliyordum; hatta çiçeklerin siparişini bile vermiştim.

Adnan’la yanlız kalmayı uzun zamandır hayal ediyordum. Onu gördüğüm ilk günden beri bu anın geleceğini biliyordum. Onun da bana bakarken nasıl heyecanlandığını farketmemem mümkün değildi.

Saçlarımı sımsıkı bir at kuyruğu yapmıştım. Belimin kıvrımını ortaya çıkaran beyaz bir gömlek ve diz kapaklarımın hemen üzerinde dar bir etek vardı üzerimde. Gömleğimin üstten bir düğmesini daha açtım beklerken. Sonunda kapı sessizce vuruldu. Hafifçe yukarı sıyrılmış eteğimi ve göğüslerimi kapatmaktan aciz gömleğimi düzeltmeden kapıyı açtım.

Adnan’ın üzerinde her zaman giydiği, sıkıcı üniforması yoktu. Buz mavisi kot pantolonu ve keten gömleği ile çok daha yakışıklı görünüyordu. İçeri girdi. Bugüne dek hep birbirimize belli bir mesafede durmuştuk ama şimdi nefesini yüzümde hissedecek kadar yakındım ona.

İlk hareketin ondan gelmesini, beni öpmesini bekliyordum. Oysa o kibarca merhaba, nasılsın dedi. Şaşkındım, konuşmamız her zamanki gibiydi ama o kadar yakındı ki tenlerimiz birbirine… Sanki bir tür oyun oynuyorduk. Önce onun pes etmesini istiyordum, sanırım o da benim. Birbirimize hiç dokunmadan ve uzaklaşmadan havadan sudan konuştuk bir süre. Adnan yaklaşıyor ama dokunmuyordu. Teninden yayılan sıcaklığı hissediyordum ama inat etmiştim, ilk hareketi o yapmalıydı. O yüzden, onun yaklaştığı kadar olmasa da, ben de hafifçe uzaklaşıyordum. Sonunda farkında olmadan sırtım duvara dayandı. Benim kaçacak yerim onunsa dayanacak hali kalmamıştı.

Artık konuşmuyorduk. Hayal ettiğim gibi sıkıca topladığım saçlarımdan tuttu ve beni öpmeye başladı. Adnan artık kibar değildi. Açık saçık konuşmaya başladı ve beni içerideki odaya sürükledi. Her yerimi öperek beni çırılçıplak soydu. Hoyrattı, biraz korkmuştum ama artık geri dönemezdim. Geri dönmeyi de istemiyordum üstelik. Dokunuşları beni çıldırtıyordu; kendimi ona tamamen teslim ettim. Beni bütün gece gerçek bir erkek gibi sevdi.

Artık patronum karısıyla beraberken, yalnız kalmıyorum. Bulabildiğimiz her fırsatta buluşuyoruz Adnan’la ve onu hergün daha fazla arzuluyorum….

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Lise Bittikten sonra Sekreter olunca amımın suyunu akıttılar

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

