Küçük Kasabanın Alımlı Ve Ateşli Kızıydım

Ben küçük bir şehirde, üniversitenin son sınıfında okuyan hoş ve alımlı bir genç kızım. İnsanlara yardım etmeyi çok severim. Bu yüzden zaman zaman, bazı yardım kuruluşlarında gönüllü olarak çalışırım. Bir süre önce yakın bir arkadaşım, çalıştığı hastanede personel sayısının yetersiz olduğunu ve bu yüzden hastalara yardımcı olacak benim gibi gönüllülere ihtiyaç duyulduğunu söyledi. Hemen kabul ettim ve çalışmaya başladım.

Çalıştığım hastanede yatan otuz yaşlarında bir hastam vardı, Volkan. Sessiz, çekingen ve oldukça hasta olmasına rağmen görüntüsü muhteşemdi. Sık sık ateşini ve tansiyonunu ölçmem gerekiyordu. Her seferinde daha fazla ilgimi çekmeye, beni etkilemeye başlamıştı. Volkan, yavaş yavaş bende tutkuya dönüşmüştü, onu görmeden yapamıyordum. Bir akşamüstü, yine ateşini ve tansiyonunu ölçmek için yanına gittim. Bu sefer dereceyi kendim koymak istedim. Üzerine eğilip dereceyi koltuk altına yerleştirirken gözlerine baktım. Ona ilk kez bu kadar yaklaşmıştım. Zeytin gibi siyah gözleri gömleğimin arasından göğüslerime bakıyordu. Uzanıp öpmek geldi içimden. Yatağın yanındaki sandalyeye oturup beklemeye başladım. Yataktan sarkan eli dizime değiyor, içimde bir şeyler kıpırdıyordu. Onu arzuluyordum. Sandalyemi biraz daha yaklaştırdım. Dizlerimi hafifçe araladım ve elini dizlerimin üzerine koydum. Tansiyonu yükselmeye başladı. Daha fazla ileri gitmemeliydim. Dereceyi kontrol edip, işimin başına geri döndüm.

Ertesi gün öğleden sonra Volkan’ı tekerlekli sandalyeyle röntgen çekimine götürüyordum. Asansörde yalnızdık. Bir şeyler söylemesini bekliyordum ama o hiç konuşmuyordu. “Dün akşam için bana kızgın mısın?” diye sordum. “Hayır, sadece böyle şeylere pek alışık değilim.” derken gülümsüyordu. Eğildim ve dudaklarına bir öpücük kondurdum. “Bu gece buradayım, görüşürüz…” dedim. Kafam karma karışıktı. Ama ne olursa olsun o gece onunla olacaktım. Saatler geçmek bilmedi. Nihayet akşam olmuştu. Hastalara ilaçlarını verdim ve odaların ışıklarını kararttım. Volkan’a “Eğer uykun yoksa, bizimle oturur musun? dedim. Kalktı ve benimle birlikte personel odasına geldi. Odada kimse kalmamıştı. Çaylarımızı yudumlarken gözlerinin bacaklarıma takıldığını gördüm. Fark etmemiş gibi davranıp, bacak bacak üstüne atarken eteğimi hafifçe sıyırdım. Etkilenmişti. Ona biraz beklemesini söyleyip üst kattaki boş bir odanın anahtarını aldım. Birlikte yukarı çıktık. Odaya girer girmez kapıyı arkadan kilitledim. Kapıya yaslandım ve elinden tutup kendime çektim. Birbirimize sıkıca sarıldık ve öpüşmeye başladık. Sonra yere uzandık. Onu öpüyor, dilini ağzımda dolaştırıyor ve emiyordum. Sonra düğmelerimi büyük bir ustalıkla tek tek çözdü. Boynuma, boğazıma dudaklarını sürdükçe içim yanıyordu. Üzerimde sadece çamaşırlarım kalmıştı. Sutyenimin kopçalarını koparırcasına çıkarttı. Bedenim onun emrindeydi artık. Sanki bunca yıldır ona saklamıştım kendimi. Her okşamasıyla sarsılıyordum. Eli bacaklarımın arasında gezinmeye başlamıştı. Kendimden geçmiştim. O sırada başını kaldırıp “Bakire misin?” diye sordu. “Ne olur devam et.” dedim. Sırt üstü uzandım ve onu üzerime doğru çektim. Ama o “Olmaz, bakiresin.” dedi. “İlerde yaptığına pişman olursun, ben de vicdan azabı çekerim.” derken oldukça kararlıydı. Şaşkındım, ama aynı zamanda arzuluydum. Ona bunu benim istediğimi ve asla pişman olmayacağımı söyledim. “Bu zevki benden esirgeme.” dedim. Üzerime eğilip beni tekrar öpmeye başladı. Dudaklarım dudaklarının arasında çürüyordu. Kulak memelerimi yalıyor, emiyordu. Nefes alış verişlerimiz hızlanmıştı. Elleri her yanımda dolaşıyor; göğüslerimi, bacaklarımı sıkıyor, okşuyordu. Volkan’ın kollarında kızlığıma veda ettim. Ama henüz hiçbir şey bitmemişti. Ona sıkıca sarıldım ve kulağına eğilip, “Sana en güzel hediyemi sundum, başka ne istersin?” diye fısıldadım. O gece, ona istediği her şeyi verdim. Bu olaydan sonra kısa bir süre görüşmedik. Sonrasında, ateşli birlikteliğimiz devam etti ve bir süre sonra da resmiyet kazandı.

Bu yazı Bire Bir Sex Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Küçük Kasabanın Alımlı Ve Ateşli Kızıydım

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

