Şohben Tamircisine Veren Dul

Kocam öleli 5 yıl oluyor. Onu özlediğimi söyleyemem ama bir erkeğe ihtiyaç duyuyorum geceleri tek başıma yatarken. Biri bana dokunsun, beni sevsin istiyorum. Hayaller kurarak dalıyorum uykuya. Yolda, mahallede gördüğüm erkekleri hayal ediyorum. Daha 40 yaşına yeni girdim. Haksızlık bu. Kocamın doğru dürüst ellemediği göğüslerim hala çok güzeller. Dul bir kadın olarak hep kapalı giyinmem gerekmese ince belimi, beyaz gerdanımı gören erkekler olurdu belki. Gerçi artık gören ve hatta dokunan bir erkek var hayatımda. Şofbenin bozulmasına nasıl da sinirlenmiştim oysa. İlyas tamir etmeye geldiğinde ben sadece masrafı düşünüyordum. Onun ne kadar yakışıklı bir genç olduğunun farkına varmamıştım bile. Uzun süre tamirle uğraşınca ona çay ikram edeyim bari dedim. Mutfak masasına oturduk. Önce kısık yeşil gözlerini gördüm ve köşeli erkeksi çenesini. Kirli sakal çok yakışmıştı. Sonra geniş omuzlarına ve kaslı kollarına kaydı gözlerim. Heyecandan yüzüm kızarmış olmalı ki bir şeyiniz yok ya dedi. Evet dedim içimden onun için o kadar yaşlıyım ki kalp krizi geçirdiğimi falan düşündü. Bir şey yok iyiyim sıcaktandır dedim. Gülümsedi ve gözlerimin içine bakıp o kadar kalın giyinirseniz rahatsız olursunuz dedi. Anlamadım bir an. Gözlerini kaçırmadan hem böyle giyinince güzelliğiniz belli olmuyor derken uzanıp elime dokundu. Ne yapıyorsun sen diye azarladım. Geri çekileceğine elimi okşayarak güzel bir kadınsın yalnızlık zor değil mi senin için diye sordu. Senin bir erkeğe ihtiyacın var benimse gerçek bir kadına dedi boğuk bir sesle. Diğer elinin masanın altından kendisini okşadığını fark ettim o an. Ayağa fırlayıp saçmalama çık evimden derken hiç inandırıcı değildim. Ayağa kalkıp yanıma geldi ve belimden tutup beni kendine çekti. Çok güçlüydü. Başını boynuma gömdü ve ben sıcak nefesinden sarhoş olmuşken kulağıma seni uzun zamandır beğeniyorum, sen tam bir kadınsın ve benim kadınım olmalısın diye fısıldadı. Yıllar sonra bir erkek bana dokunuyordu. Dizlerim titredi. Bırak kendini bana dedi. Seni sevmeme izin ver. Beni salona götürüp koltuğa yatırdı. Üzerimdeki kıyafetleri yavaşça çıkardı. Durup seyretti başka bir tenin dokunuşunu unutmuş ürkek ama istekli bedenimi. Evet güzelliğini saklıyor kıyafetlerin ama şimdi bu güzellik benim olacak diyerek tüm vücudumu okşadı. Kocamın değil öpmek dokunmayı bile düşünmediği en mahrem yerlerimde dudakları gezdi. Önce şefkatle sevdi beni sonra hoyratça. O koltuğun üzerinde onun oldum. Şimdi haftanın bir kaç günü bende ama dul bir kadının adı çıkar diye korkup gizli tutuyoruz ilişkimizi. Artık geceleri onunla yaptıklarımızın hayalini kurarak uyuyorum.

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to Şohben Tamircisine Veren Dul

  1. sinan52 dedi ki:

    selam tatlım ben insanın halınden iyi anlayan biriyim bende dulum seni yakından tanımak isterim sende isterim sebde istrsen

  2. sexsinan52 dedi ki:

    sexselam tatlım ben insanın halınden iyi anlayan biriyim bende dulum seni yakından tanımak isterim sende isterim sebde istrsen

  3. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz zafer emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur tum bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  4. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz zafer emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur tum bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  5. tuna dedi ki:

    selam tatlım ben insanın halınden iyi anlayan biriyim bende dulum seni yakından tanımak isterim sende isterim bekliyorum

  6. sextuna dedi ki:

    sexselam tatlım ben insanın halınden iyi anlayan biriyim bende dulum seni yakından tanımak isterim sende isterim bekliyorum

Bir Cevap Yazın

