çıldın erkek arkadasım kızlığımı bozdu

On sekiz yaşındayım. Uzun kahverengi saçlarım, kahverengi gözlerim ve biçimli bir vücudum var. Arkadaşlarım beni çok güzel bulur. Geçen yıl, Nisan ayında bir gece, tuvalete gitmek için kalktım. Annemlerin odasının ışığı yanıyordu ve içeriden tuhaf sesler geliyordu. Sessizce yaklaşıp kapı aralığından onları izlemeye başladım. Annem beyaz bir jartiyer giymişti. Üzerinde başka hiç bir şey yoktu. Onları bir müddet izledim ve sonra, beni görmelerinden korkarak odama gittim. Bu olay beni çok etkilemişti. Daha önce cinselliği hiç tatmamıştım ve merak ediyordum. Bütün gece uyumadım ve gördüklerimi düşündüm. Bunu ben de yaşamalıydım.

Ertesi gün hasta olduğumu söyleyip okula gitmedim. Babam işe annem de bir arkadaşına gitti. Evde yalnız kalmıştım. Burçin adında sarışın uzun boylu bir kız arkadaşım vardı. Burçin kadınlardan hoşlanıyordu ve daha önce birkaç kez benimle birlikte olmak istediğini söylemişti. Kabul etmemiştim. Hem korkuyordum, hem de bir kadınla birlikte olma fikri bana tuhaf geliyordu. Ama bu sefer denemek istiyordum. Burçin’i aradım. Ona önceki gece gördüklerimi anlattım ve eve davet ettim. Hemen geliyorum dedi. Yatak odasına gidip annemin beyaz jartiyerini buldum ve giydim. Aynada kendimi inceleyip biraz sonra yaşayacaklarımı hayal ederken kapı çaldı. Gelen Burçin’di.

Üzerinde uzun bacaklarının tüm güzelliğini ortaya çıkaran kısacık bir etek vardı. Birlikte benim odama geçtik. Soyunmaya başladı. Yeni traş edilmiş bembeyaz teni pırıl pırıl parlıyordu. Beni yatağa yatırdı ve üzerime çıktı. Göğüslerimden parmak uçlarıma kadar her yerimi yalayıp öpmeye başladı. Heyecanlanmıştım. Göğüs uçlarım sertleşmiş, tüm vücudum titremeye başlamıştı. Burçin çantasına uzandı ve daha önce hiç görmediğim pembe bir oyuncak çıkarttı. Başlangıçta biraz ürktüm; ama Burçin, maharetli elleriye, bana muhteşem anlar yaşattı.

Bir sonraki gün öğleden sonra, erkek arkadaşım Ali’yle buluştum. Ona bir önceki gün yaşadıklarımı anlatınca, bunu tekrar denemek ister misin diye sordu. Neden olmasın dedim. Birlikte onun evine gittik. İçeri girer girmez beni mutfağa sürükledi ve tezgahın üzerine oturttu. Eteğimi yukarı sıyırdı ve bacaklarımı okşamaya başladı. Eli yukarılara kaydıkça heyecanlanıyor, uzun tırnaklarımı sımsıkı sarıldığım omuzlarından etine gömüyordum. Durmadan öpüşüyor, bir yandan da birbirimizi soyuyorduk. Sonra beni yüz üstü çevirdi ve arkama geçti. Ters ilişkiye girdik. Çok sertti. Canım çok yanıyordu ama o kadar zevk alıyordum ki, devam etmesini istiyordum. O sırada “Sen de gel.” dediğini duydum. Ne demek istediğini anlayamamıştım. Arkama döndüğümde, kapıda otuzlu yaşlarda bir adamın durduğunu gördüm. Bu Ali’nin ev arkadaşı Zafer’di ve başından beri bizi izliyor olmalıydı.

Şaşkın ve tedirgindim ama bu saatten sonra yapabileceğim bir şey yoktu. Belki de bir şey yapmak istememiştim. Kendimi bu iki erkeğin hünerli ellerine bıraktım. Zafer’in önünde diz çöktüm ve o bana bir erkeği tatmin etmeyi öğretti. Ardından Ali beni sedire yatırdı ve sonunda Zafer zevkle bizi seyrederken kadın oldum. Artık merak ettiğim herşeyi hatta çok daha fazlasını öğrenmiştim. Çok uzun bir gündü ve bu iki erkek bana hayatımın en güzel saatlerini yaşatmışlardı.

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to çıldın erkek arkadasım kızlığımı bozdu

  1. hakan dedi ki:

    daha fazlasını yaşamak istiyorssan ekle beraber uçalım sikiş nasıl olur sana yaşatırım tabi istersen

  2. sexhakan dedi ki:

    sexdaha fazlasını yaşamak istiyorssan ekle beraber uçalım sikiş nasıl olur sana yaşatırım tabi istersen

  3. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  4. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

