Yaz tatilinde Yabancı turisti Siktiğim gün

Birkaç yıl önce üniversiteden birkaç arkadaşımla tatilimizi küçük, gece hayatıyla ünlü bir sahil kasabasında geçirdik. Aslında ailelerimiz böyle bir tatile izin vermezdi ama hep beraber uğraşıp bunun bir okul gezisi olduğuna onları inandırdık. Her anlamda özgür olabileceğimiz bir tatil hayal ediyorduk. Çünkü yaşadığımız şehirde ailelerimizin ve tanıdıklarımızın gözü hep üzerimizdeydi. Değil bir erkekle çıkmak yolda yan yana görünmek bile tehlikeliydi. O yüzden her şeyi kapalı kapılar arkasında yaşıyorduk.

Genellikle yurt dışından gelen turistlerin tercih ettiği bu kasabayı özellikle seçmiştik çünkü hepimizin hayali orada yakışıklı bir yabancıyla tanışmaktı. İlk gecemizde heyecanla giyinip süslendik. Ben de diğer kızlar gibi yaşadığımız şehirde asla giyemeyeceğim bir kıyafet seçmiştim. Üzerimde daracık, kırmızı mini bir elbise, ojeli ayaklarımda yine kırmızı yüksek topuklu ayakkabılar vardı. Otelden neşeyle ayrılıp, bulabildiğimiz en kalabalık bara girdik. George’la ve arkadaşlarıyla da işte o gece, o barda karşılaştık. Bu uzun boylu, geniş omuzlu kumral adamdan görür görmez etkilenmiştim. O da gözlerini hafif balık etli, kıvrımlı vücudumdan ve meraklı gözlerimden alamıyordu. O gece hiç konuşmadık, birbirimizi uzaktan seyretmenin keyfini yaşadık. Nasıl olsa, yakında birbirimize dokunacağımızı anlamıştık.

Ertesi gün sanki sözleşmiş gibi ikimiz de aynı bardaydık. İngilizcem çok iyi değildi ama aramızda sözlere gerek kalmadı. Kısa bir süre sonra dans etmeye başlamıştık bile. Elleri vücuduma değdikçe heyecanlanıyordum. Neredeyse onu çıplak hayal edebiliyordum. Vücutlarımız birbirine sürtündükçe gece ısınıyordu. Bir an önce onunla yalnız kalmak istiyordum. Daha önce hiç sünnetsiz bir erkekle birlikte olmamıştım. Neye benzediğini çok merak ediyordum. Sonunda ikimizde dayanamadık ve arkadaşlarımıza haber bile vermeden çıkıp soluğu onun kaldığı otelde aldık. Odaya girer girmez beni belimden kavradı ve bana muhteşem bir öpücük vererek hemen yatağa attı. Ben heyecandan titrerken o ne yapacağını çok iyi biliyordu. Elleri bütün vücudumda dolaşıyordu. Seksi elbisemi çıkarttı ve karşısında sadece g-stringimle kaldım. Benim muhteşem vücudumu seyrederek kendi üzerindekileri de çıkardı. Merakımı gidermiş , onu görmüştüm. Şimdi müthiş bir istekle bekliyordum. Oysa o önce öperek ve okşayarak beni zevkin doruklarına çıkardı. Ardından ona arkamı döndüm ve nihayet tek vücut olduk. Bana beni sabaha kadar seveceğini söylerken ciddiydi. O gece defalarca seviştik. Şimdi her yıl aynı zamanlarda tatile çıkıp o muhteşem dakikaları yeniden yaşıyoruz.

Bu yazı Çılgın & Ateşli Kızların Hikayesi, bakire hikayeleri, Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Yaz tatilinde Yabancı turisti Siktiğim gün

  1. poyraz dedi ki:

    slm bayanlar ateşligecelere hazırsanız kalp hastalığınız yoksa heyecana tayanıyorum dıyorsanız doktorunuza baş vurun by_coskunum@hotmail.com ücretsız detavı..

  2. sexpoyraz dedi ki:

    sexslm bayanlar ateşligecelere hazırsanız kalp hastalığınız yoksa heyecana tayanıyorum dıyorsanız doktorunuza baş vurun by_coskunum@hotmail.com ücretsız detavı..

  3. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  4. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

