Tezgahtar sevgilim

İstanbul Nişantaşı’nda lüks bir butikte tezgahtar olarak çalışıyorum. Diğer mağaza ve butikteki çocuklar beni çok beğeniyor. Bir ay önce çok güzel bir ilişki yaşadım ama bunu kimseye söyleyemiyorum. Sizinle paylaşmak istedim.

Bir ay önce müşteri gibi gelen bir genç, dikkatimi çekti. Raflardaki giysiler yerine benimle ilgileniyordu.

Görevim gereği gelenlere sıcak davranmak zorundaydım. Ona da öyle davrandım. O da çok ilgi gösterdi. Birkaç gün üst, üste geldi.

Sonunda karşı pasajın ikinci katındaki kotçu da tezgahtar olarak çalıştığını söyledi. Meslektaş olduğumuzu duyunca çok sevindim.

Genelde zengin müşteriler geldiğinden, bizlere biraz küçümseyerek bakarlar. Bu çocuk öyle yapmamıştı. Çok samimi ve candan davranıyordu.

Pantolon denedim

Onunla sıkı bir arkadaş olmuştuk. İş çıkışı buluşup sinemaya gidiyorduk. Filmlere elele seyretmeye başladık. Anlayacağınız işi iyice ilerletmiştik.

İşimin erken bittiği bir akşam doğruca ona gittim. O ise halâ çalışıyordu. İşinin biraz daha uzayacağını söyledi.

Zaten yapacak işim yoktu. O sayım yaparken bende birkaç kot pantolon denedim. Her seferinde kabine girip soyunuyor, kıçıma başka bir kot geçirip dışarı çıkıyordum.

Ara sıra, kalçalarımı iki yana sallayarak “Yakışmış mı” diyle de ona soruyordum.

Yeni bir şey denemek için kabine girdim. Tam soyunmuştum ki, kapı aralandı. O, istekle bana bakıyordu. Beni seyretmesine itiraz etmedim. Bundan cesaret almıştı.

Kabinin içine girdi. Ufacık yerde zaten hareket edecek alan yoktu. Hemen kollarını boynuma doladı. Öpüşmeye başladık. Elleri, göğüslerimde dolaşırken onu çok istediğimi anladım.

Gömleklerin üzerinde

Birbirimize sarılmış halde kabinden çıktık. Rafta duran en pahalı gömleklerden iki tane aldı. Ambalajını çıkarttı. Merakla ne yapmak istediğini anlamaya çalışıyordum. Hiçbir şey söylemeden gömlekleri açtı. Ve mağazanın tabanındaki parkelerin üzerine yaydı. Benim, bir aylık maaşımı versen dahi alamayacağım kadar pahalı gömlekleri yere sermişti. Üzerine oturmamı söyledi. Kısa tereddütten sonra dediğini yaptım. Bu arada O’da soyunmuştu. Bu kadar pahalı giysilerin üzerinde sevişme fikri bile bana yetmişti. Onu erişilmez buluyordum.

Bir kadını nasıl mutlu edeceğini biliyordu. Artık ona “Dur yapma” diyecek gücüm kalmamıştı. Bu güne kadar sakladığım bekaretimi orada ona teslim ettim. Seviştiğimiz yerden kalktığımızda sırtımıza giymek için alamadığımız o çok pahalı gömleklerin üzeri kan olmuştu.

Bu olayldan sonra kendi aramızda sözlendik. Şimdi evlilik tarihi belirlemeye çalışıyoruz.

Bu yazı bakire hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Tezgahtar sevgilim

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

