Tatlı kaçamak

Lise son sınıfta okuyordum. Yeni sınav günleri yaklaşmıştı. Ve sık sık kütüphaneye gitmeye başlamıştım. Henüz 17 yaşında ve lise son sınıf öğrencisi olmama rağmen, oldukça güzel ve gelişmiş bir kızdım.

Okuldaki erkekler bana adeta yiyecekmiş gibi bakıyorlar ve peşimden koşuyorlardı. Bana karşı olan bu aşırı ilgi beni iyice şımartmıştı. Benimle arkadaşlık kurmak istediğini söyleyen çok yakışıklı gençlere bile “Hayır” cevabını yapıştırıyordum.

Hafta sonunda imtihanlara çalışmak için erkenden kütüphaneye gitmiştim. Kütüphanede bir süre çalıştıktan sonra karşımda bir gencin benim gibi ders çalışmakta olduğunu gördüm.

Çok yakışıklı bir gençti. Bir ara göz göze gelmiştik. O anda içimde bir şeylerin uyandığını ve o bakışın kalbimde fırtınaların kopmasına yol açtığını farkettim. O da utangaç tavırlarla bana bakıyor ve güzelliğim karşısında etkilenmiş hatta dili tutulmuş görünüyordu.

Halının üzerinde bekaretimi kaybettim

O gün saatlerce Kütüphanede karşılıklı bakıştıktan sonra birden karşımdaki o yakışıklı gencin kitaplarını toplamakta olduğunu ve kalkmaya hazırlandığını farkettim. Hemen ben de hızla kitaplarımı toplayıp, peşinden kütüphaneyi terketmiştim. Merdivenlerden inerken çocuğa yetişmiş ve sürtünmeye başlamıştım. Bunun üzerine yakışıklı genç, beni kolumdan tutup, “Niçin bana bakıyorsun?” demişti.

İlk kez bir erkek tarafından tersleniyordum. Bu beni hem kızdırmış hem de hoşuma gitmişti. İsmim Nermin, diyerek çocuğa adını sordum ve Serkan cevabını aldım. O gün birlikte çarşıya kadar yürüdükten sonra, ona evde yalnız olduğumu söyleyerek, birlikte ders çalışmak için evimize davet ettim.

Serkan, “Olmaz, çok geç oldu” demesine rağmen, zorla ikna etmiştim. Annem ve babam, akraba ziyareti için şehir dışına çıktığından çok rahattım.

Daha eve girer girmez, Serkan’ın boğazına sarılarak öpmeye başladım. Ona kendisinden çok hoşlandığmı söylediğimde, ellerinin dolgun ve zarif kalçalarımda dolaşmakta olduğunu hissettim.

Kalbim hızla çarpmaya ve nefesim sıklaşmaya başlamıştı. Tahrik olmuş ve Serkan’a iyice yapışmıştım. Serkan ise hızla üzerimdekileri çıkarmaya ve her tarafımı öpmeye başlamıştı.

Az sonra ikimizde çırılçıplak kalmış ve yerdeki halının üzerinde yuvarlanıyorduk. İlk kez, güzelliğimin tadına Serkan bakıyordu.

Çığlık çığlığa o gün kadınlığa ilk adımımı atmıştım. Hiç pişman değildim ve bu güne kadar çok şeyler kaçırdığımı düşünüyordum.

Bu yazı sex hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

