işyerin bakireliğini bozdum dolabın arkasında 5 gun gecirdik

Yirmi bir yaşındayım. Ailemle birlikte Belçika’ da yaşıyorum. Üç sene önce, tatil için Türkiye’ye geldiğimizde, yaşadığım bir olayı asla unutamıyorum. Otobüste yanıma Fatih adında, genç ve çok yakışıklı bir adam oturdu. Sohbet etmeye başladık. O da Belçika’da yaşıyor ve tatil için Türkiye’ye gidiyordu. Ondan çok hoşlanmıştım. Birbirimize telefon numaralarımızı ve adreslerimizi verdik. Aradan birkaç gün geçti. Sürekli onu düşünüyor, aramamak için kendimi zor tutuyordum.

Bir öğleden sonra evde tek başıma oturmuş, yine onu düşünürken telefonum çaldı. Arayan Fatih’ti. Çok sevinmiş ve heyecanlanmıştım. Bana camdan bakmamı söyledi. Aşağıya baktığımda kapının önünde beklediğini gördüm. “Deli misin , birisi görecek, durma orda hemen git lütfen!” dedim. “Hayır gitmeyeceğim, senin için geldim, aç şu kapıyı da yüzünü göreyim.” dedi. Baktım ki gitmeye niyeti yok, kapıyı açtım. Hemen içeri girdi. Elimden tuttu ve beni kanepeye oturtturdu. “Senden çok hoşlandım, günlerdir aklımdan çıkmıyorsun.” dedi. O kadar şaşkındım ki hiçbir şey söyleyemiyor, sadece gözlerine bakıyordum.

Birden uzanıp dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı. Ne yapacağımı bilmiyordum, çünkü ilk defa bir erkekle öpüşüyordum. Sonra kendimi bıraktım ve bende onu öpmeye başladım. Elbiselerimi yırtarak çıkardı. Çıldırmış gibiydi. “Ne yapıyorsun, sakin ol lütfen!” diyordum ama beni dinlemiyordu. Tüm vücudumu yalamaya başladı. “Ne güzel kokuyorsun, kokuna dayanamıyorum” diyordu. Elleri, şimdiye kadar hiçbir erkeğin görmediği, dokunmadığı yerleri keşfediyordu. Külotumu çıkartmak istedi. Dur dedim. Kızlığımın bozulmasını istemiyordum. “Merak etme, bir şey yapmayacağım.” dedi. Göğüslerimde dolaşan dudakları, yavaş yavaş daha aşağılara indi. Ellerimle başını itiyor, lütfen dur artık, diyordum. Benimle birlikte olmak istediğini söyledi. Olmaz dedim, ama dayanamıyor, onu bir an önce içimde hissetmek istiyordum. Bacaklarımı ayırdı ve üzerime yatmak istedi. Bir anda bacaklarımı kapattım ve elinden kurtulmak için yan döndüm. Beni yüzüstü çevirdi ve üzerime uzandı. Öyle sıkı tutuyordu ki kurtulamıyordum. İlk başta çok canım yandı. Tam bağıracaktım ki ağzımı kapattı. “Sessiz ol” diye fısıldadı kulağıma… Bir süre sonra alışmaya başladım. Artık zevk alıyordum. Birden, çok yoruldum, deyip beni bıraktı ve sırt üstü uzandı. Ama ben devam etmek istiyordum. Üzerine çıktım ve onu yalamaya başladım. Göğüs uçlarını hafifçe ısırdığımda zevkten çıldıracak gibiydi.

Tam o sırada, annemin sesini duydum. Eve gelmişlerdi. Ben ne yapacağımı şaşırmışken, Fatih hemen kıyafetlerini topladı. Ben de benimkileri topladım ve Fatih’i dolabımın arkasındaki boşluğa sakladım. Bornozumu giyip, banyoya girdim. Annem bana seslendiğinde, banyodan çıkıp, yorgun olduğumu ve biraz dinleneceğimi söyledim. Annem “Tamam, ben de gidiyorum zaten.” dedi. Babam hala evdeydi. Odama girip kapıyı kilitledim. Fatih saklandığı yerden çıktı. Hala çırılçıplaktı. Yanıma geldi ve bornozumu çıkardı. Yine dediler gibi sevişmeye başlamıştık. Bağırmamak için kendimi zor tutuyordum. Kalkıp tekrar banyoya gittiğimde babam, “Ben gidiyorum kızım” dedi. O gider gitmez dış kapıyı kilitledim. Fatih’le birlikte banyoya girdik ve duşun altında sevişmeye başladık. Fatih beni kucağına aldı, ben de bacaklarımı beline doladım. Artık tamamen onun olmak istiyordum. Üzerimizden süzülen birkaç damla kan, suyla beraber akıp giderken ömrümün en güzel dakikalarını yaşıyordum.

Fatih o gece eve dönmek istemedi. “Ben dolabın arkasında saklanmaya razıyım” dedi. Ve belki inanmayacaksınız ama, beş gün boyunca bizde kaldı. Gündüzleri dolabın arkasında beni bekliyordu. Geceleri beraber uyuyor, saatlerce sevişiyorduk. O beş aşk dolu gecede, ondan çok şey öğrendim.

Bu yazı bakire hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to işyerin bakireliğini bozdum dolabın arkasında 5 gun gecirdik

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

