Eskişehir Üniversitesinde Beni Mahveden Sevgilim

Ben Eskişehir Üniversitesi’nde okuyan bir genç kızım. İki sene önce bu üniversiteyi kazanınca Giresun’dan kalkıp buraya geldim. Burada yaşadığım bir olayı asla unutamadım.

Uzun boylu, çok güzel vücutlu ve Cindy Craford’a benzeyen bir yüzüm var. Benim bölümümdeki bütün çocuklar bana asılıyor ama ben sadece biriyle yani İlhan’la çıkıyorum.

Ama sizinle paylaşacaklarım bugüne kadar kimseye anlatamadığım ve İlhan’la yaşamadığım şeyler. İlhan iki arkadaşıyla birlikte bir evde kalıyor. Hafta sonları doğruca İlhan’a gidiyordum.

O hafta sonuda telefonla ona ulaşamadığım için erkenden kaldığı eve gittim.

Evin anahtarı bende de olduğundan, zili falan çalmadan içeriye girdim. Salona geçtiğimde İlhan ortalarda yoktu. Yatak odasına girdiğimde gözlerime inanamadım.

Yatakta çıplak

İlhan’ın ev arkadaşı Selçuk yatağın üzerinde çıplak bir halde yatıyordu. Videoya bir seks kaseti koymuş, kendi kendini tatmin etmeye çalışıyordu. Beni fark ettiğinde çok utandı. Toparlanmaya çalıştı ama yapacak çok fazla bir şeyi olmadığını görünce umursamaz bir halde boşverdi.

İstanbul’dan gelen acil bir telefonla İlhan’ın, kimseye haber veremeden eve gitmek zorunda kaldığını söyledi.

Yatağın üzerinde halâ çıplak yatıyordu. Ama şu anda onu ilk gördüğüm kadar seks yapmaya istekli görünmüyordu.

Ereksiyonunu yitirmişti. Bu bile beni heyecanlandırdı. İlhan’ı unutmuştum. Aklımda onunla sevişmekten başka bir şey yoktu. O da beni istiyordu ki yatağa, yanına uzanmamı istedi. Ben de dediğini hiç itirazsız yaptım. O, yeniden uyanmıştı.

Ben de onu arzulamaya başladım. Beni hızla soyarak yatakta çıplak bıraktı. Ona sırtımı dönmemi istedi. Arkadan bana sıkıca sarılarak göğüslerimi okşamaya başladı. Bütün sırtımı ve kalçalarımı yalıyordu. Bende onun…

Canımı yakmadı!

Göğüslerimi emmeye başladı. Müthiş zevk almıştım. Bakire olduğumu söyleyince, “Farketmez önemli olan sevişmek bir formül buluruz” dedi.

Ben bulacağı formülün ne olduğunu düşünürken onu uygulamaya başlamıştı bile. İlhan’ın yatağında ters ilişkiye girdik.

Bunu İlhan’la hiç denememiştik. Hep canımın yanacağından korkuyordum. Oysa o bu kadar korktuğum bu işi hiç canımı acıtmadan yapmıştı. Üstelik de büyük haz almıştım.

O gün saatlerce seviştik. Beni altına almasına rağmen bekaretime hiç dokunmadı. Şu anda onunla gizli, gizli buluşup sevişiyoruz. İlhan’dan ayrılmamı istiyor. “Sana aşık oldum, istersen evlenelim” diyor ama ben kararsızım.

Bu yazı bakire hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

