Parti de Gördüm Bide Yatakta Üniversite De Sikiş Hikayeleri 2

Merhaba arkadaslar ben edirne üniversitesinden emre geçtiğimiz günlerde okulda hoşgeldiniz partisi verildi bizde 3.sınıf olarak tanınınmışlığımızda haya girdik hadi dedim partiye gidelim ok gittik nese girdik arkadaslar içeri karslı memo var çocuk ta istanbuldan 5 yaşından beri arkadasım deli dolu yakışıklı kardesimdir partite biz önceden demlenip gittik içeriisi kazık biliyorum,kapıdan girdik pistte bi manita ama amı götü ayrı oynuyo minicik kot eteği girmiş resmen götüyle kudurtuyo milleti bende geçtik barın önüne doğru arkamı döndüm memo kızın kalçalara yapışmış kopuyor ama kopma biliğin ayakta sikişiyolar memo dayamış malafatı manitanın amına doğru sürtürüyo kız masamıza geldi adı zeynepmiş nese ben kafayı bulmuşum sağda solda manita kesiyorum fortlyorum kafa güzel kim gelirse bi sürtürmeden geçmiyorum eve geçtik sen git ben sonradan gelirim dedi memo ii dedim bende eve gittim benim emektar orospuyu sikemeye başladım kız yaklaşık 5 senedir bizim okulda 2 senedir ben sikiyorum nese kafa güzel bunu sikmeye başladım kapı açıldı memo girmiş eve zeyneple daha a.q  ilk günde sikilirmi be kardeşim manita acımıyo memonun odadan sesler gelmeye başladı ama nası dedim eve kedi girmiş kız yırtınıyo bizim memonun 13 cmdi buna v-pills almıştım istanbul penis büyütücü çocuğa etki etti demek kız deli gibi bağırıyo nese dayanamadım kapıyı açtım kız memonn kucakta zıplıyo memo gözü dönmüş şekilde sikiyo banada bağırıyo emre emre bu gün sikmezsen yarın askerde kafanı sikersin diye 😀 nese kız kendinden geçmiş bende baka kaldım kız indi yanıma geldi beni öpüyo memo grup dedim ii de yapalım ama benim kızı memo sikmiyo ben kızı sikiyorum memo zeynebi arada sakso çektiriyoruz ama ben benim kızı bıraktım zeynebin kaçaları elliyorum götten giricem diyorum memo ben girmedim diyo daha götten sırayla bağırıyo ibne ii dedim nese sabaha karşı ben götten o amdan giripçıkıyoruz zeynebe kız delik deişik oldu benim kızda arada saokso çekiyo tekrar giriyorum kızın göte nese içine boşaldım ben gidiyorum dedim aldım benim kızı amında sikim uyudum sabah kalktm zeynep yok memo yatıyo her yere kıpkırmızı olmuş tırnaklarıyla çocuğun sırtında yara yapmış kanka kız nerde gitti orospu dedi.

Ve son arkadaslar ertsi güne mutlu yorgun ve dinç girdik. Hikayelerimizin devamı gelecektir bizi takip ediniz sonsene.org sex hikayeleri orinal sitesi

Bu yazı Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to Parti de Gördüm Bide Yatakta Üniversite De Sikiş Hikayeleri 2

Bir Cevap Yazın

