üniversite Kampüsünde Sikiş Hikayem (the Doctor 05.09.2009)

Sevgili sonsene.org ‘un okurları bu olay okulların yeni açılmasıyla birlikte gerçekleşti,okulla bi geldim bir sürü yeni öğrenci bu arada eskişehir ikt. okuyorum okullu geldim buda ne bir sürü yeni öğrenci sınıfta bi baktım 4 tane yen kız var 2 şerli grup olarak gezip tozuyolar bende hemen 2yıllık olma tecrübesiyle yanlarına atladım kanatlarımın altına aldım tanıştık falan cemre diye esmer bi hatun boşuna dememişler sarışının adı esmerin tadı nese ben bunla ilgilen falan  çaya gelin çorbaya gelin derken aramız iiçe oldu ,  bi gün saat akşam 11 de ders bitiyor cemre ne yapıyosun soruma arkadas memeleketine gitti tek takılıyorum ne yapam diye çılgınca beni sik der gibi ses tonuyla cevap aldım allah için bizde okullda çoğunlukla kızların tanıdığı çocuklardan biriyiz kız  zaten etkilenmiş benden bunla cafenin birine gittik 12 -1 gibi kafalar kırık az bişe çıktık cemre yurta kalıyor ne yapalım dedim hiç eve gidesim yok dedi ii dedim gel gezelim okullun arkaasında çimlere uzandık  bi an cemre elimi tuttu bende bozuntuya verdim bana bir gelene ben 2 giderim bende kolumu üzerine göğüslerinin üstüne attım bi anda nefes almaya başladı seri ye taktı tamam dedim yanıyo elimi göğüslerine soktum dokar sokmaz zaten dudaklarıma yapıştı deli gibi yiyişiyoruz ama görmeniz lazım ayakkabımın tekini hala bulamadım çimenlerde nese 10 – 20 dklık bi ön sevişme kavurdu bizi demeye kalmadı hadi sok dedi kaçarma benden hemen saniyelik hareketle pantolonu indirdim ve eminmisin  dedim evet dedi sen bilirsin dedimn ve soktum inanmayacaksınız kız açık kapı a.q nese amı bir sulanmış siki yağlamaya gerek yok bu arada en sevmediğim am şekli düz ikide bir kafası çıkıyo nese baktım bu inlemeye başladı sesini kesmek için parmaklarımı elineverdim bi emiyo allahım bune parmağı eklemden koparacak  nese 3 posta kaydıdıktan sonra aldı ağzına emmeye başladı ama inanmayacaksınız bu kız on numara yalıoruz yutuyor çılgın bişe ben şaşırdım nese ben boşaldıktan sonra ben yurda giremem dedi aldım eve gittik benim arkadas salmış malı mulu oturuyo odaya geçtik 5 dk sürmeden yanıma geldi deniz kanka bu kız kim boşver dedim nese ibnelik değilmi bana grup grup diye başımın etini yiyo lan git yok nese bu hikayeyi yazarken bu kızdan ayrıldığım için yazıyorum şimdi yeni bir kız var ağıma bi düşürüsem onunla maceralarımı anlatırım eskilerle idare edelim şimdilik iyi günler sex dolu günler bişe daha kızın göğüslerine anlatacak bişe bulamıyorum

Bu yazı Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

