Kocamin orospusu oldum yeni hikayem

ben 25 eşim 35 yaşındayız güzel dolgun kilolu ve seksi bir kadınımdır. eşimi çok seviyorum. onunla seks yapmaktanda inanılmaz zevk alıyorum. beni her yönümle doyuruyor. ancak biraz fazla çapkındır. bu yaz antalyada tatilde iken aynı otelde yan odada kalan yabancı bir turist çift vardı. erkek biraz küçük yapılı ama karısı tam bir afetti. ve bu durum beni inanılmaz rahatsız ediyordu. birgün eşim kalkmadı ve ben sahile yanlız inmek zorunda kaldım. gittiğimde stefan ordaydı. ve yağlanmak istedim adam hemen bana yanaşıp yardımcı olmak ittedi. nasıl olsa eşim uyuyor diye kabul ettim. ama maalesef 2 dk sonra eşim geldi ve bizi o halde gördü. ama hiç tepki vermedi benim bildiğim eşim bu duruma sessiz kalmazdı. ben denize girdim stefan da girdi hemen ardımdan ve suda iken bana sarkmaya başladı inanılmaz korkuyor ve zevk alıyordum. denizden çıktığımda eşim luara ya yağ sürmüyor sanki masaj yapıyordu inanılmaz kıskandım ama ben başlattığım için sesim çıkmıyordu ama eşim işi abartıyordu. stefan geldi v eşime luarayı yanlız bırakmadığı için tşk. etti. ve luaraya eşim daha iyi yağ sürsün diye bikinisinin üstünü çözde ve tamamen eşime teslim etti. o gün öyle bitti. akşam ise diskoda karşılaştık ve karışık olarak dans ettik otele geçtiğimizde hepimiz çakırdık sohbete hepimiz devam etmek istiyorduk. ve bizim odaya çekildik. ancak ilk hareket yine stefandan gelmişti önce benle biraz dans ettik. sonra luarayla dans etti eteğini sıyırarak eşimin kucağına bıraktı ve okyaydan çıktı. hep beraber soyunup sevişmeye başladık. eşim çoktan luaranın amına yumulmuştu eşim aynı zamanda iyi masaj yapar luara artık çıldırıyordu ve eşim nihayet geçirdi bu arada stefanda beni yalıyordu inanılmaz hoşuma gitmişti başka bir erkek elinin vücudumda dolaşması. çok tahrik olunca stefana hadi artık sende sik dedim. stefan altını çıkanttı ve bana sokmaya başladı daha başı girmiş zannediyordumki hepsi o kadarmış. şok olmuştum stefan biraz gidip geldikten sonra maalesef boşaldı ve ben yarım kalmıştım. eşim ise luara yı çatır çatır sikiyordu. eşim 5 dk sonra boşalınca durumu söyledim ve benide rahatlattı. içime nihayet gerçek bir yarrak girmişti. beni rahatlattıktan sonra luaraya tekrar yöneldi ve arkadan sikmeye başladı ama luara inanılmaz bağırıyordu. belliki ilk yiyordu veya kocasının o küçük penisinden sonra ilk kez ymiş gibi oldu. ama izlemekte güzeldi bir ara stefan luaranın altına yatıp amını ve eşimin sikini yalamaya başladı. sanki bir orospu gibi yalıyordu eşimin yarrağını hem yalıyor hem eliyle tekrar luaranın arkasına yerleştiriyordu. kalktı ve luaanın yanına oda domaldı ben eşim yapmaz diye beklerken eşim birden onada soktu. ve gecenin fananilini onunla bitirdi. ancak bu işten zararlı çıkan ben olmuştum. onlar bize teşekkür edip ayrıldıktan sonra eşim beni birkez daha sikti nihayet bende doyuma ulaştım. sonraki 4 gündede eşim hepimizi siker oldu. ben durumdan şikayetimi belirtince eşim bir çift daha bulalım ama oda seni sikebilsin. böyle bende yoruluyorum dedi. bizimle beraber olmak isteyen çift varsa kendisi ve eşinin profilini ve fantazisini yazarak bize

Bu yazı Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Kocamin orospusu oldum yeni hikayem

  1. sinan52 dedi ki:

    42yaş .85 kilo 171 boy sırdaş guvenilir biriyim isterseniz sizle tanışabilirim

  2. sexsinan52 dedi ki:

    sex42yaş .85 kilo 171 boy sırdaş guvenilir biriyim isterseniz sizle tanışabilirim

  3. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz zafer emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur tum bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  4. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz zafer emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur tum bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

