Kızlığını Bozdum

16 yaşındayım.mahalldede arkadaşça samimi olduğum bi kız vardı.bana herşeyini sölerdi tabi bende ona.kız benden 1 2 yaş büyük hafif kısa ama çok seksi bi götü ve memeleri vardı.ona karşı kötü arzularım vardı.ama çok belli etmiodum.bi gün oturmuştuk sokakta ve konuşmaya başladık.sevgilin falan varmı dedim yok dedi.biraz sohbeti ilerlemiştik.ve bana şu ana kadar hiç ilişkiye girip girmediğimi sordu bende hayır dedim ama isteyen olursa yaparım ama isteyen yok dedim.bende ona aynı soruyu sordum.hayır bi kere deneyecektim ama korktum dedi.bende kötü yaptın bi tadına baksaydın dedim.güldü.bu kadar samimi olmamıza rağmen hiç öpmemiştim onu.ben sikim yavaş yavaş kalkmaya başlamıştı oda bunu farketti ve dahada ileri gidiodu.sikim tam kalkmıştı.ve onların evine girdim tuvalete gidecem dedim.sikimi çıkartım.ve oda kapı aralığından bakıdo.ben farkettim ve neye bakıosun dedim.çok güzelmiş ddi.ben bişey demedim ve eve gttim.ve hep onı-un hayalini kuruodum.ve tam yatacaktım ki telefonum çalmaya başladı.saat 12 1 civarındaydı.kimsin dedim ben rahime neden aradın dedim hiç ölesine dedi.ben anlamıştım sikilmek istiodu.bende hemen konuya girdim evinizde kimse var mnı dedmi annem ve babm uyuyo kardeşimde televizyon izlio ama şimdi uyur dedi bende kapıyı açık bırak gelecem dedim.ve evlerine gittim boş bi odaları vardı.ve hemen dudağına yapıştım.kız benden bi iki yaş büyüktü ve daha ii anlıodu hemen elbiseleri çıkartım ve amını yalamaya başladım dahada azmıştı hade koy koy diodu ve bende öle bi koydum ki bağırmaya başladı sus babn gelecek dedim.ve ağlamaya başladı ve amından kan gelmeye başladı.bende bu defa sırtüstü yatırdım ve koymaya başladım öle bi sevişmeydiki anlatılmaz yaşanır ve halada 2 3 günde bi sevişlioruz ama annesi anladı galiba evlerine gitmeme kızıo bana eskisi kadar ii davranmıo hepinizin bu duyguyu yaşaması gerek.

Bu yazı Bire Bir Sex Hikayeleri, Fetish Sex Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, Lezbiyen Sex Hikayeleri, sex hikayeleri, Sex Hikayesi, Taciz Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Kızlığını Bozdum

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

