Askerden döndüm ve

M erhaba arkadaşlar bu an latacağım olay tamamen gerçektir… Benim Adim Selim An kara da yaşıyo rum 25 yaşınd ayım ve galericiyim.. 25 senedir ankarada yaşıyorum aslen Yozgatlıyım… Bundan 1 sene önce ann em ile beraber hasta olan dedemin yanına Yozgat bağlı köyümüze gittik benim o arala askerden yeni gelmem baba minda bana izin vermesi ile ann emle daha sonra teyzeminde görev yaptığı sivasa gece cektik.. Her neyse olaya gel elim hasta olan dedem kü çük da yımın yanında kalıyordu dayım evliydi 38 yaşında koylu güzeli bir karisi vardı.. Bi zde 1 hafta dayımlarda kalac aktık.. Ancak dayım ilçede gece  bekçil iği yaptığından geceleri eve gelmi yordu.. yen gem ile dayımın 1 tanede oğu lları vardı yaşlarında.. Yeng em bizim ile çok ilgileniyor bize çok gü zel misafirperverlik yapıyordu dedem has taneye yatması kar ar verilince ilçedeki has taneye yat ırıldı…dayımın isinden dolayı ben ile annem dedemin yanı nda refaketci k aldık 1 gece kal dım canim siki ldi ikinci gece anneme dedim ben dayımlara köye doncem sabah yanına gelirim burada yatam am… Eve döndüğümde yengem kapıyı açtı yatmamıştı TV izliyordu aklımdan yengem ile yatmak hiç gecm emisti öyle bir seksi actiki kapıyı o anda sikmek istedim…üstüne badi giymiş altına şalvar kendini öyle bir seksi yap mistiki harikaydı o güzelliğin üstüne… Saat gece 12 yi gösteriyordu yengem ile sohbet ettik ye ngem bana şehirden ba hset eğlenceler nasıl diyordu bizim aileye çok imrenirdi durumumuz çok iyiydi köyd en açılmak istiyordu..biraz konuştuktan son ra bana dedi ben çok iyi bira içerim birden şaşırdım sen birayı ner den bulu yorsun dedim oda bana genç kız iken içtim dedi..bayağı gülmüştüm canin istiyormu bira alayım dedim al bakalım dedi azdırmıştı beni.. 20 dakika uzaklıktaki ilçeye gittim araba ile ve biraları getirdim askerden gelmiştim karıya hasret kalmıştım..iki bira ile yengem kendinden geçti teyp falan getirdi dans ediyordu ben sikcegimi bildiğim icim yavaş davranıyordum gecenin tadını çıkarıyordum.. Şalvarını çıkardım o pazardan aldığı beyaz kuloduyla karsımda oynadı sutyenide bayağı eskimişti.. ama oyleki tas gibi vücudu vardı göğüsleri öyle buyuktuki kalcasida ayni zamanda. sonra ben soyundum yengemi soydum sik beni diyip mırıldanıyordu… iyicene yaladım göğüslerini sevişirken öyle bir bagir iyorduki sanki orman dan çık mış vahşi bir insandı hiç si kismemis… beni mkini alıp emiyordu öpüyordu seks yapmasını bilmiyordu ama içten sikisiyordu. Benimkini yengemin malına yerleştirdikten sonra sik yengeni sikkk diye bağırıyordu öyle azdiriyorduki kahpe beni mahvetti..o gece üç defa siktim.. Sabah erkenden hastaneye yol aldım öğlen vakti annemi lokantada yemek yedirdim dayım geldi bana ters bir bakış attı korktum acaba duydumu gördümü diye meğer iş hastane kapıcısı ile tartışmış derin bir oh çektim.. dayım sizin gelmeniz çok iyi

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Askerden döndüm ve

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

