Yanlışlıkla kardeşini siktim

La lenin ne rede oldugu nu sordugu mda bir arkadasiyla gezmeye gittigini söyledi. Kane penin üzerinde biraz oturup konustuktan sonra sevismeye basla dik sonra onun odasina geçti k o soyunmaya basladi çok güzel bir vücudu vardi yataga yatarak hadi daha ne bekliyorsun gelde biran önce sik beni dedi ben bir çirpida soy unup hemen amini yalamaya basladim. Zevkden iniliyordu oda benim sikimi yalama k istediginde 69 pozis yonuna geçtik o benim sikimi çok güzel y aliyordu bende amini yalarken arasirada götünü yaliyor dum ve o zevkden deli oluyordu. Biraz sonra haydi sik artik da yanamiyorum dediginde hemen sikimi o guzel dara cik amcı ğına sok tum zevkten kendinden geçmis inim inim inliyo rdu. Biraz sonra gelecegimi söyledigimde agzima gel dedi ve si kimi agzina alarak emmeye basladi hayat imda bö yle bir zev ilk defa hissediyordum o anda agzina bosaldim ve o he psini yalayarak yuttu. Ve daha sonra saatin geç oldugunu artik Lale’nin geleb ilecegini bu sebepten artik giyinip oturma oda sina gitmemiz gerektigini söyledi ben de kabul ettim ona bir tesekkür öpücügü vermek istiyordum o anda birden boynunda üç tane benin oldugunu fark ettim aman tan rim ben yanl islikla laleyi sikmistim. Ben onun lale oldugunu fark ettigimde o bana kendisinin lale oldugunu jalenin cok acele isi çikti gini bu sebepten mesai yapmasini gerektigini ve de kendisinin de bana deli gibi asik oldugunu söyledi eger iste rsem arasira kendisinide sikmemi yalniz bunun bir sir olarak kalmasi gerektigini söyledi. Simdi ben hem jale yi hemde laleyi siki yorum bilmi yorum bu sirri mizi jale ne za man fark eder.

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Yanlışlıkla kardeşini siktim

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

