Seks Delisi, Sikişgen İhtiyar beni dağıttı…..

Merhaba benim ismim Aysun sizlere bir ihtiyar delikanlıyla yaşadıgım cılgın dakikalarımı paylaşmak istiyorum.Ben 27 yaşında esmer ve dolgun bekar bir bayanım. İstanbulda özel bir şirkette muhasebeci olarak calışıyorum. 2008 yılı haziran ayında yıllık iznimi kullanarak 15 günlügüne özel arabamla Antalyaya tatile gitmek icin yolla cıktım.Antalya-Burdur yolunda arabam bilmedigim nedenlerden dolayı aniden arıza yaptı saat akşam 20:30 gecmişti anlıyacagınız yolda kalmıştım ne yapacagımı bilmiyordum yakınlarda köy filan gözükmiyordu arabayı kilitledikten sonra yürümeye başladım belki bir yardım bulurum ümidiyle baya yürümüştüm ama hayla bir köye filan raslamamıştım korkmaya başlamıştım cünkü hava gittikce kararıyordu. Biraz daha yürüdükten sonra yoldan baya bir uzakta bir ışık gördüm hızla oraya dogru yöneldim enazından geceyi gecirmeyek icin bir eve ihtiyac vardı 20 dakika sonra o ışığa varmıştım karşıma bir ev cıktı yanında başka evler bulunmuyordu.Eve yavaşca yaklaştım ve iceriye baktım iceride biri erkek biri kadın iki yaşlı insan oturuyordu televizyon seyrediyordukapıya yönelip kapıyı caldım. Kapıyı 50 yaşlarında iri yapılı ihtiyar adam actı.Ben adama arabamın bozuldugunu bir yardım bulamadıgımı ve enazında geceyi gecirebilmek icin evlerinende geceyi gecirmek istedigimi anlattım adam üzemime iyice göz gezdirdikten sonra iceri soktu .İceri girdim ve yaşlı teyzeyle selamlaştım teyzenin yaklaşık 49 yaşı vardı onada amcaya anlattıgımın aynisini anlattım neden burda herkesten uzak yaşadıklarını sordum cocuklarının olup olmadıgını sordum.

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Seks Delisi, Sikişgen İhtiyar beni dağıttı…..

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

