Annem karambole gitti

Hi kayeme baş lamadan ö nce ismimi vermek istemememin nedenini hikayenin sonunda anlı yacaksı nı z.İ zin verirseniz hikayeme baş lam ak istiy orum.

Ben 18 yaş ı nda 2 yı l sı nı fta ka lmı ş ve okuldan atı lmı ş eli yü zü dü zgü n bir gencim.Olay 1yı l ö nce okuldan atı lmadan oldu.Korkt ugum bası ma ge lmiş ti.Samimi oldugum arkadasları m bize gelmek istiyorlardı .Bu sefer hayı r diyemedim…Nerd en bilebilirdim ki bu kadar art niyetli olucakları nı … Evime aldı m, annem bize yemek yaptı . A nnemin norm alden daha gü zel olduğ unun farkı ndaydı m.Arkadaş ları m gö zlerini annemin ü zerinden ayı ramı yorlardı …Dikkatimi çekti, ama birş ey yapamadı m.

Arkadaş ları mı zar z or ikna edip n azik bir ş ekilde evden dı ş arı ya ç ı kardı m.3 gü n sonra okula gittigimde bize gelen T.A , B.A , O.S , M.S o gü n okula gelmemiş lerdi,ş aş ı rdı m…Hergü n okula gelen arkadasları m benden habersiz okuldan mı kaç mı ş lardı ?…

Aklı ma istemesemde ş uan sizin aklı nı za gelen ş ey geliyordu.sı nı ftan sinirle ç ı kı p eve dogru yü rü yordum.Annemin odası nı n camı acı ktı .(hiç aç mazdı .)adı mları mı hı zlandı rdı m ve apartmana girdim.apartmanun merdivenlerini soluk soluğ a ç ı kı yordum.anahtarı ç evirdiğ imde kapı nı n ö nü ndeki ayakkabı ları gö rdü m.. Bunlar T.A , B.A , O.S , M.S nin ayakkabı larydı .. Kapı yı sertç e ç almaya baş ladı m.. aç ı lmayı nca anahtarla aç ı p hı zlı ca annemin odası na yö neldim ve yatak odası nda 4 arkadaş ı m T.A , B.A , O.S , M.S yi gö rdü m ve annemin biri altı nda digeri ü stü nde biri bacakları ve ayakları na sonuncusu ise agzı na veriyordu…

O an ş oka girmiş tim ne dicegecemi bilmiyordum gö zü m dö nmü stü .T.A , B.A , O.S , M.S beni gö rü nce neye ugradı gı nı sası rdı lar,korktular.Gü ldü m..Gö mlegimi ç ı kartı p M.S yi uzaklastı rarak ayakları nı yalamaya baş ladı m annemin..Deli gibiydim gö zü m hiç birsey gö rmü ordu ç ı ldı rmı ş tı m adeta. Ve daha da İ leri gittim gö zü mü aç ı p ka padı gı mda kendimi annemin iç inde buldum.Yaklastı k 3 saat T.A , B.A , O.S , M.S yle birlekte seviş tik.

Ben ve 4 arkadası m T.A , B.A , O.S , M.S yorulmuş tuk artı k ama annem daha fazlası nı da istiyordu.Ben 5. postaya gitmiş tim halim kalmamı stı . ve akş ama kadar hep beraber yattı k . ç ok gü zel bir gü ndü …

Devamı nı MERAK ediosanı z BEkleyinnn )

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Annem karambole gitti

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

