Abimin karısıyla beraber

ben hiç bişey söyleyemiyordum neyse biraz daha öyle gittikten sonra eve yetiştik ve hemen arabaya binip düğüne gittik düğün salonuna indik ve oturduk ailece sonra çiftler dans etmeye kalktılar dayımda yengeme sen niye dans etmiyorsun dedi ve yengemi dansa kaldırdı ben gözümü yengemin bacaklarından ve kalçasından alamıyordum bi beş dakika geçtikten sonra ben dayımdan müsade isteyip yengemle dans etmeye başladık ama yengem yüzüme bakamıyordu ve o zamanda sikim kalkmıştı ve yengem bunu hissediyordu bende yengeme yaklaşmıştım danstı nede olsa sikimi iyice hissetmişti ve biraz geçtikten sonra oturalım dedi bende tabi dedim ve oturduk millet egleniyordu benimse aklımdan hep yengemin o güzel bacakları ve kalçaları geçiyordu neyse vakit baya geç olmuştu ve düğünde bitmişti iki araba vardı babamların oldugu araba doluydu ve bizde mecburen dayımların arabasına bindik ama çok sıkışmıştık arkada nenem ve teyzem birde ben ve yengem vardık yengem sag bacagımın üstüne oturmuş gibiydi aynen o şekilde devam ettik ama bi müddet sonra ayagım agrımaya başladı yenge ayagım agridi kendini biraz kaldırırmısın dedim ve kaldırmasıyla birlikte iyice üzerime abandı bende olabildigince bacagımı açtım kalçaları tam sikimin üstüne gelsin diye yengem yine anlamıştı ama ben devam ettim yengem tam kucagımda sabitlenmişti nenem ve teyzem uyukluyordu çok yoruldukları her halden belli oluyordu neyse ben elimi yengemin bacaklarının üstüne koydum ve hafifçe yukarı doğru çıktım yengem bana bakıyordu ama bişey diyemiyordu gözleri fal taşı gibi açılmıştı ben elimi dahada yukarılara kaldırdım ve eteginin içine baldırlarına kadar geldim yengem kalkmaya çalişiyordu ama ben mani oluyordum elimi dahada yukarı kaldırdım

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Abimin karısıyla beraber

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

