Bir Cafe Tuvaletinde

Yaklaşık 2 haftadır iş çıkışımda otobüste bir bayana rastlıyordum. Aynı durakta biniyor ve aynı durakta iniyorduk. Her karşılaştığımızda da tek yaptığımız otobüste birbirimizi süzmek.

Açıkçası ben ondan daha çekingen davranıyordum çünkü yaşça benden büyük olduğu belli ve parmağında da yüzük var. Aslında çok açıksözlü ve bayanlara karşı çok rahat davranışlarım vardır benim. Ama hem benden yaşça büyük, hem de evli veya nişanlı biriyle seks yapabileceğimi düşünmediğim için gidip konuşmaya çekiniyorum. 2 hafta böyle bakışmalarla geçti.

Ben genelde iş çıkışında otobüse arkadaşlarımla biniyorum. Ve ne hikmetse o hatunda, bizde, hep arka taraflara geçiyoruz. Ama onunla konuşma cesaretini bulmam için benden hoşlandığını kesin anlamam lazım. Çünkü ters bi cevap aldığım zaman ben acayip bozulurum. Bunun için onu biraz deneyim dedim. Arka tarafta otobüsün ortadaki demirinden tutunarak gidiyordu. Bende o demirden tutmaya başladım, farkında değilmişim gibi yavaşça elimi onun eline doğru yaklaştırdım ve eline dokundum. Ben dokununca elini çekti. Bütün hayellerim suya düşmüştü. Benimle tanışmak istese neden elini çeksin diye düşündüm.

Ertesi gün yine duraktaydık ama bu sefer benim yanımda arkadaşlarım yoktu. Ben onu tekrar denemeye karar verdim. Herzaman ikimizinde bindiği otobüse ben binmedim. Ben binmeyince o da binmedi. Belediye otobüsleri halk otobüsleri teker teker geçiyor, ben binmeyince o da binmiyordu. Sonunda boş bir otobüs geldi ben kapısına doğru yanaştım. Benim yanaştığımı görünce oda yanaştı ve otobüse önce o bindi. Otobüste 3-4 kişi var, heryer boştu. Yine en arka tarafta iki kişilik koltuklardan birisine oturdu. Bende cesaretimi t oplayıp okadar boş yer arasından gidip yanına oturdum. Bir durak gittikten sonra şimdi hatırlamıyorum bir bahane uydurarak benimle konuşmaya başladı evli olduğunu falan söyledi. En sonunda beklediğim oldu, benimle ilk o konuşmuştu.

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Bir Cafe Tuvaletinde

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

