35 Yaşında ateşli bir bayanım, Sex yapmaya doymuyorum…

Otuz beş yaşında bir bayanım. Kumral tenli, balık etinde, düzgün fiziği olan her erkeğin yüreğini hoplatacak tarzda seksi giyinen, kadın kadına da sevişmekten zevk alan biriyim. Bu konuda en çok aynı yerde görev yaptığım Banu adındaki arkadaşımla birlikteliğimiz oluyor. Daha doğrusu ilk teklif ondan gelmiş, ben de kabul etmiştim. İkimizin de zevk almasına neden olan bu lezbiyen ilişkimizi daha sonraki günlerde yine yaşıyoruz ama bunun dışında ikimizin de sıra dışı ilişkiden daha çok zevk alması bizi bazı çılgınlıklara itiyordu. Bunlardan birinde kaza yapıp hastanemize gelen bir hasta ile ilişkiye girmemiz. Bu ilginç olayı tüm ayrıntıları ile yazıp sizlerle paylaşmak istiyorum.
Oldukça zengin bir aileye mensuptu. Otuz yaş civarında, boylu poslu, kara yağız bir erkekti. Vücudunun bazı yerlerinde kırıklar vardı ama yarağı sağlamdı. Zaten bizi şeytani düşüncelere iten de yarağının sağlamlığıydı. Kasığında bir sıyrık vardı. Orayı pansuman yaparken onun baygın oluşundan yararlanıp yarağına baktım. Ölüsü bile harika görünüyordu. Dirisinin çok daha muhteşem olacağını biliyordum ama bunu önce Banuya anlattım. O benden de çılgındı. “Sen o hastayı bana göster” dedi. Zaten belliydi kimden bahsettiğim… Beraber Ender adındaki hastanın yanına gittik. Yine pansuman yapmayı bahane ederek bacak arasına el atmıştık. Banu “Haklıymışsın kız, adamda mal sağlammış” dedi. Tam bu sırada adamın yüzüne baktım. Başı sarılı olduğu halde gözlerinin içi parlıyor, bana başını sallıyordu. Bir an korktum ama sonra Banuya dönerek “Ender bey bize bakıyor” dedim

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to 35 Yaşında ateşli bir bayanım, Sex yapmaya doymuyorum…

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. mustafa dedi ki:

    istanbuldan mustafa ben yas 27…Tamamen gizli kalmak sartıyla sohbet edecek ara sıra reel de gorusecek sırdaş bayan dost arıyorum yas onemli degil…mesaj atın tanısalım 0 5 4 4 2 7 5 2 2 6 5

Bir Cevap Yazın

